Gå til innhold

UL og full blære?

Anbefalte innlegg

Skrevet

E d slik at blæra bør være full ved utvendig UL?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...er nok det motsatte..Jeg måtte gå å tømme blæra når jeg var på rutine ultralyd. Den var så full (ikke som jeg merket), at det gjorde us vanskeligere.

Skrevet

blæra bør være tom ja. <3

Skrevet

Trodde den måtte være full for å dytte babyen opp av bekkenet?

Skrevet

Jeg hadde temmelig full blære sist (ul ble en time forsinket, noe som er leeenge for blære mi for tiden :P ), men det gikk helt fint. Var ikke ordinær ul da.

Skrevet

Jeg gikk på do rett før jeg gikk inn, menn ble sendt ut for å tisse en gang til av jordmor. Så det virker som blæra helst skal være tom.

Skrevet

Nesten best å møte me full tenker egg..lettere å tømme den enn å fylle den opp igjen.. Kjipt om d skal ha utslag for gode bilder:-)

Skrevet

Hehe,jeg leste her at mange hadde hatt bra resultat ved å møte opp med full blære så jeg gjorde også det på ordinær UL. Vel,det første vi så på skjermen var litt av en baby,i tillegg til en diger ballong som da var min sprengfulle blære.. Fikk beskjed om at jeg måtte gå og tisse så JM skulle få sett ordentlig. Hu lurte på om jeg ikke kjente at jeg måtte på do,hehe. Jeg tok en liten hvit løgn om at jeg ikke rakk. Ville ikke si at jeg fulgte råd herfra,haha. Det viste seg at hun fant tvillinger i magen min så det var sikkert derfor det var ekstra vanskelig å få oversikt med full blære. Kan jo hende det hadde gått hvis det bare var en inni der :)

Skrevet

Ved tidlig Ul innvendig er det nok en fordel med full blære.

Motsatt ved vanlig utvendig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...