Bambi14 Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 Hei alle:-) er første gang jeg og mannen min skal prøve dette.. Har barn fra før på snart 12 år, men min mann har ingen, og det viste seg han har litt få svømmere.. Har nå brukt nasespray i 7 dager, håper de blødningene kommer snart, så alt går riktig veg.. Merker ingen forandringer på kroppen så langt. Har tid for høsting i uke 38. Krysser fingrene for at allt går bra..
Bambi14 Skrevet 27. august 2012 Forfatter #2 Skrevet 27. august 2012 Noen som vet? De sa jeg må ha blødning når jeg bruker nesespray, før jeg kan starte med penn. Er det som normal mens, med mens-smerter og hele pakka? Eller bare "blod"..
fisken2015 Skrevet 27. august 2012 #3 Skrevet 27. august 2012 En skal ha en blødning før sprøytestart. Hvis ikke må en ringe klinikken. Jeg hadde vanlig mens da jeg gikk på nesesprayen. KOm noen dager for sent, men ellers som vanlig. Lykke til! :-)
Bambi14 Skrevet 27. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2012 Takk for svar:-) håper den kommer en av de nærmeste dagene da, etter syklus tidligere burde den komme i morgen:-)
Bambi14 Skrevet 4. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2012 Da var mens kommet og gått, imorgen er det tid for første Gonal-F stikk.. Gruer meg, sette nåler i meg selv, liker ikkje... so far so good iallfall:-)
Bare meg123 Skrevet 4. september 2012 #6 Skrevet 4. september 2012 Det kommer til å gå så bra! Masse lykke til!
Splenda Skrevet 4. september 2012 #7 Skrevet 4. september 2012 Jeg har egentlig sprøyteskrekk, men synes faktisk ikke det er så ille å sette Gonal-F! Nåla er så tynn at den glir rett inn nesten før du får tid til å tenke deg om. Så dette klarer du nok kjempefint! Masse lykke til!
Bambi14 Skrevet 5. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 5. september 2012 Du hadde rett Splenda, det var ingen problem stikke:-) 7 to go + EL pennen etter UL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå