Gå til innhold

Bor på badet :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde magen skulle bli treg og hard jeg (det er ialefall min erfaring) men jeg er altså på do så mange gange om dagen/natta for nr2 den siste uka at jeg snart flytter inn der. Helt vanlig form og farge hehe bare ufattelig ofte!! Flere? Er det vanlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke helt samme situaasjon som deg, men har vært hard i magen hele svangerskapet.. Å da har dt gått 3-4 dager mellom hver gang jeg har fått kommet på do. Nå er jeg i uke 36 og har de siste dagene vært på do både en å to ganger om dagen. Har ikke vært hard i dt hele tatt (beklager detaljer), men nesten litt løs. Har ikke spist noe som tilsier at jeg sku blitt noe annerledes enn tidligere..

Men kan tilføye at jeg og den siste uken har hatt mye murringer, kynnere og nedpress så mulig det er årsaken. :-)

Skrevet

Jeg har det slik!

Med førstemann var jeg hard i magen så og si hele svangerskapet..

Nå er jeg mer løs enn hard, og takler ikke tanken på å være ute av huset for det er doturer i hytt og pine- som altså blir der og da! :P

Gleder meg til å få tilbake kroppen min :)

Skrevet

Jeg skulle så gjerne vært på do oftere, så her i huset er det et ønske om å få diare i noen dager hehe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...