Gå til innhold

CB digital viste gravid 2-3 (altså 4-5 uker) når jeg var 3+3

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt el-tester og vet derfor når el var. Jeg testet positivt 3+3, CB digital viste da gravid 2-3 (altså 4-5 uker). Er det virkelig mulig å teste positivt så tidlig? Betyr dette at jeg har hatt en veldig rask og høy hcg-stigning?

Fortsetter under...

Håper noen kan svare på dette, for akkurat det viste min også. Og jeg vet når eggløsningen var.

Var/er inne på tanken om hcg-stigningen er raskere hvis det eventuelt er flere der inne?? Noen som vet?

Tusen takk for svar. Da spørs det om jeg bare har hatt en kraftig hcg-stigning. Skal på tidlig ul om noen uker, så får nok bekreftet det da, at det sikkert bare er en der inne. Skal du på tidlig ul Mamma til prins-2012? Og når har du termin? Min er 5. mai. Kanskje vi kan følge hverandre utover? :-)

Tusen takk for svar. Da spørs det om jeg bare har hatt en kraftig hcg-stigning. Skal på tidlig ul om noen uker, så får nok bekreftet det da, at det sikkert bare er en der inne. Skal du på tidlig ul Mamma til prins-2012? Og når har du termin? Min er 5. mai. Kanskje vi kan følge hverandre utover? :-)

Jeg har bestilt en sånn 12ukers kontroll 12.oktober. Skal ikke på noen ul før det, men skal til jordmor neste torsdag. Tenkte jeg skulle nevne det da og se hva hun sier i forhold til det.

Beregnet utifra siste mens har jeg termin 03.mai. Men skal jeg se etter eggløsning så har jeg termin 04. eller 05.mai. Så vi ligger veldig likt ann i løpet =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...