Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å være dagmamma for et barn fortløpende, men ikke lenger enn til januar da jeg starter på fengselsskolen i Oslo. Dersom dette passer for deg kan jeg fortelle litt om meg selv :)

Jeg er gift, har en sønn på 1 år og en hund på 2 år som er veldig snill og barnevennlig, men ditt barn kan da ikke være allergisk. Jeg har ingen erfaring som dagmamma, men jeg er genuint glad i barn og barn pleier å like meg. Jeg har litt erfaring fra barnehage, og barneskole.

Jeg ønsker et dagbarn på fulltid og kommer til å ta 5000 kr for dette hvitt. Det vil si at du mottar 5000 kr i kontantstøtte dersom barnet ditt er mellom 1 og 1 1/2 år, du slipper avgift til barnehage på 2500 kr og du kan trekke fra barnepass på skatten neste år. En god deal syns nå jeg ;)

Vi legger opp dagene slik du ønsker og tilpasser alt til ditt barn. Jeg står for mat, du for bleier ol.

Vi bor i Krokstadelva nederst på Stenseth.

Dersom dette høres interessant ut for deg så ta kontakt på mobil: 92047547 så kan vi møtes for å se om du føler deg komfortabel med meg som dagmamma for ditt barn. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143965916-hvit-dagmamma-i-nedre-eiker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...