cecilius Skrevet 26. august 2012 #1 Del Skrevet 26. august 2012 Jeg ønsker å være dagmamma for et barn fortløpende, men ikke lenger enn til januar da jeg starter på fengselsskolen i Oslo. Dersom dette passer for deg kan jeg fortelle litt om meg selv Jeg er gift, har en sønn på 1 år og en hund på 2 år som er veldig snill og barnevennlig, men ditt barn kan da ikke være allergisk. Jeg har ingen erfaring som dagmamma, men jeg er genuint glad i barn og barn pleier å like meg. Jeg har litt erfaring fra barnehage, og barneskole. Jeg ønsker et dagbarn på fulltid og kommer til å ta 5000 kr for dette hvitt. Det vil si at du mottar 5000 kr i kontantstøtte dersom barnet ditt er mellom 1 og 1 1/2 år, du slipper avgift til barnehage på 2500 kr og du kan trekke fra barnepass på skatten neste år. En god deal syns nå jeg Vi legger opp dagene slik du ønsker og tilpasser alt til ditt barn. Jeg står for mat, du for bleier ol. Vi bor i Krokstadelva nederst på Stenseth. Dersom dette høres interessant ut for deg så ta kontakt på mobil: 92047547 så kan vi møtes for å se om du føler deg komfortabel med meg som dagmamma for ditt barn. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143965916-hvit-dagmamma-i-nedre-eiker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå