Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 ser ut som de er litt trykket sammen i ansiktet på en måte. Minstejenta mi hadde det, og etter jeg begynte å legge merke til det har jeg sett at en del andre nyfødte har dette. Har deres hatt det? Vet dere hva som er årsaken? Den rynken blir jo borte etterhvert, så... hva skyldes det?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #2 Skrevet 26. august 2012 Første jeg tenkte er at det er pga fødselen. De skal jo gjennomen trang kanal.... De blir jo litt skvist sammen...?..
Gjest Guava Skrevet 26. august 2012 #3 Skrevet 26. august 2012 Ble overraska over at min ikke hadde det jeg for jeg trodde alle hadde det
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #4 Skrevet 26. august 2012 De blir jo trøkket og presset i alle retninger mens de kommer ut Og da ser de alltid litt rare ut, selv om vi mødre som regel syns de også da er vakrest på jord Jeg syns ikke jenta mi var vakrest på jord rett etter fødselen. Og da jordmor spurte meg om hun så ut slik jeg trodde, så visste jeg faktisk ikke helt hva jeg skulle si. for hun var jo ikke pen i hele tatt. Men det har ordnet seg De er litt opphovnet når de kommer ut, og har en hodeform som ofte er merkelig(litt alien-greier ) Og å syns de virkelig er vakre da, er for meg merkelig. Og den folden over nesen er en del av det at de er litt opphovnet Men man elsker sine nyfødte barn uansett hvordan de ser ut
♡ Mams og gutten ♡ Skrevet 26. august 2012 #5 Skrevet 26. august 2012 Kanskje de rynker på nesen og myser fordi det er skarpt lys;)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #6 Skrevet 26. august 2012 Vet ikke hvorfor, men mitt keisersnitt barn hadde også den "vaklen" på nesa, så tror ikke det har sammenheng med selve fødselen
Magetaska Skrevet 26. august 2012 #7 Skrevet 26. august 2012 Min hadde også det. Den var der i ett par mnd. Ble så glad når den forsvant, for det var ikke mye pent
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #8 Skrevet 26. august 2012 Sikkert fordi de har lagt i vann for lenge XD
Tabitha Skrevet 26. august 2012 #9 Skrevet 26. august 2012 Skulle finne bilder, og så fant jeg dette: http://goodhealthnyou.files.wordpress.com/2010/06/newborn-baby-4.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå