Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For meg spiller ikke sted noen rolle. Det viktigste er jo at vi treffes. Synes i grunn at det er veldig lenge til 12. september, forresten. Vi får sette opp ny dato litt nærmere neste gang.

Gleder meg til å se dere igjen. Håper formen er fin!

Annonse

Ok da, du har gyldig fravær, Jjanea ;) Tvi tvi for at Vesla di bestemmer seg for å komme ut i løpet av uka. Hold oss oppdatert, ja :)

Ellers ser jeg frem til å se dere øvrige høstgravide igjen på onsdag. Nye mager er også velkommen - skriv dere på lista!

Hei! Det er dessverre foreldremøte på onsdag i bhg, så da må jeg stå over treff (selv om det hadde vært mer inspirerende...). J: Lykke til med fødsel, håper det noe skjer snart, slitsomt med overtid så satser på at du slipper det!

Takk, J! :)

Med mindre noen kommer med et bedre forslag innen i morgen formiddag, synes jeg vi kan gå for Egon Sandvika kl 19.

Jeg bestiller gjerne bord.

Hyggelig om det dukker opp noen flere også (selv om vi fire som allerede er påmeldt, nok kommer til å overleve og vel så det ;))!

Annonse

Hei igjen!

Formen er ikke helt på topp, men jeg håper å være i form til i kveld! Hvis jeg ikke har dukket opp til ti over sju, har jeg nok kastet inn håndkleet. En helt dag på sofaen har foreløpig ikke gjort underverker.

Krysser fingrene for at vi sees!

Å, dere hadde det vel hyggelig i gÅr ogsÅ? Jeg har ikke kommet meg med pÅ noen av treffene etter første treffet. Det har vært lit forskjellige grunner til det, men det har ikke vært at jeg ikke har hatt lyst! NÅ nærmer terminen seg for meg ogsÅ med stormskritt, selv om jeg ikke er fult sÅ nærme som deg Jjanea:) Mandag er min dato kommet. SÅ fÅr vi se hvor punktlig lillefrøken er..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...