Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan alle komme med alle tipsene/kjærringrådene de kan og vet om, for nå er jeg lei og vil møte lille rosinen:)

Ja jeg vet at hun kommer når hun er klar osv, men litt hjelp på veien kan umulig skade;)

Så alt taes i mot med stor takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sier vel at sex er det som hjelper mest. (orgasme)

Skrevet

Det frister overhodet ikke lengre, men i dag får vi vel ta en ny runde;) Hehe

Skrevet
Kan alle komme med alle tipsene/kjærringrådene de kan og vet om, for nå er jeg lei og vil møte lille rosinen:) Ja jeg vet at hun kommer når hun er klar osv, men litt hjelp på veien kan umulig skade;) Så alt taes i mot med stor takk:)

Det er sæden til mannen som får igang fødsel :) Er visst et eller annet stoff som er i det. Så da slipper du å få orgasme, hehe.

Ellers er vel å gå i trapper og stærk mat et kjærringråd :)

Skrevet

Ja takk gud for at jeg slipper å få orgasme hehe. Mannen syns ikke det er så deilig med sex om dagen, men vi skal nok klare det de neste dagene også hehe.

Sterk mat spiste jeg ikveld, så det er i boks. Får vel løpe litt i trappene før jeg legger meg ikveld da;)

Har hørt at kanel også hjelper, mmm som det frister;)

Skrevet

Her har jeg faktisk gått så langt som å ta klyster tidligere i dag, stimulert brysrtvortene, og nå nettopp spist stor porsjon havregrøt med masse kanel. Når så skal sies, så er jeg nå på dag 2 på overtid, og meget klar for å få ut denne babyen som bare vokser og vokser i magen min.. ;) Desverre har jeg kun kynnere (som alltid ellers), så må nok smøre tålmodigheten.

Skrevet

Vet ikke om det avgjorde noe, men jeg var på sykkeltur et par timer før vannet gikk ;)

Skrevet

He, he, kan umulig se for meg selv på et sykkelsete på dette tidspunkt :)

Skrevet

du er ikke alene som ønsker dette lille mirakelet til verden! :)

Lykke til når tiden er inne <3

Skrevet

gå en rask tur :)

eg er begynnt med akupungtur. er bare uke 37 så tenker min baby holder seg inni magen litt lenger, men når du er i uke 38 + så kan du få nåler som setter i gang fødselen om alt er klart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...