ida123 Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 Hei! Jeg er veldig i tvil om hvilket sykehus jeg skal velge å føde på. Fødde førstemann på kk pga setefødsel, men denne gangen vet jeg at snuppa ligger rett vei og har derfor lyst å prøve voss. Har mangen venniner som har fødd på voss og alle er kjempe fornøyd med både fødsel og barsel. Selv er jeg veldig missfornøyd med barselavdelingen på haukeland! Det som stopper meg litt fra å velge voss er at fødselen med nr 1 gikk ganske fort og det er fare for at fødsel nr to går enda fortere. Det tar 1 time fra oss og opp til voss, mens det tar 20 -30 min til haukeland Skal jeg tørre og reise til voss? På hvilket sykehus skal dere føde?
Oppnedx2 Skrevet 26. august 2012 #2 Skrevet 26. august 2012 Ikke ett vondt ord om KK å si! Fødte første gang i 2010, fantastiske jormødre både før, under og etter fødsel (på barsel). Lå en natt på obs før fødsel hvor far fikk sove med meg. (de ordnet senger på ett kontor til oss. hihi. Spurte ikke engang!) Og vi fikk tomannsrom aleine på barsel 2 i 3 netter før vi dro hjem. Hadde ingen komplikasjoner og de fleste som lå der hadde også rom aleine av de vi snakket med :-) Desverre bor vi i en annen by nå lengre nord så har sørget mye over at det ikke blir KK denne gangen..
Solformørkelse Skrevet 26. august 2012 #3 Skrevet 26. august 2012 Godt spørsmål:-). Har tenkt tanken selv. Nå fødte jeg på kk og har ikke noe negativt å si om føden,men følte meg veldig alene på barsel. Var ingen.av de ansatte som kom inn å hilste på meg med mindre jeg ringte på selv. Så kan ikke si jeg er fornøyd med barselavdelingen.
ida123 Skrevet 27. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2012 Jeg følte akuratt det samme når jeg låg på barsel på kk. Følte jeg var en plage visst jeg ringte. På voss virker det som om alle blir sett og tatt godt vare på! vi er jo ganske sårbare de første dagene etter fødsel.
Tibra Skrevet 27. august 2012 #5 Skrevet 27. august 2012 Har født to ganger på kk, første gang setefødsel og denne gang ukomplisert hodefødsel, og har heller ingenting å klage på. Synes det er godt å være der jeg vet ekspertisen er OM noe uforutsett skulle skje. Skal nevnes at jeg er av den typen som liker at det ikke er noen innom hele tiden for å sjekke om det går bra, for skjønner hva dere mener, virker som de er veldig travle på barsel. Men følte meg allikevel godt ivaretatt. Første gang hadde vi familierom i fire dager, og denne gangen en natt før vi reist hjem, men kunne fått en natt til hvis vi hadde villet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå