Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De går nokk heilt sikkert bra :) min ligger med ryggen og rompa på høgre side :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ho er fortsatt like rolig. Kjenner ho kanskje to ganger i løpet av dagen. Da kjenner jeg mer enn bare et dytt altså. Men har jo vært på ul og sett at alt er bra. Har en datter på snart 5 og som jeg ikke vil stresse unødvendig med å få barnevakt til om jeg må inn.

Fikk beskjed av jordmora som tok ul at hvis dette vedvarte skulle jeg ringe føden. Da ville de registrere noe med belter over magen og slikt der jeg trykte for hver bevegelse.

Fler som har opplevd lignende?

Skrevet

Ho er fortsatt like rolig. Kjenner ho kanskje to ganger i løpet av dagen. Da kjenner jeg mer enn bare et dytt altså. Men har jo vært på ul og sett at alt er bra. Har en datter på snart 5 og som jeg ikke vil stresse unødvendig med å få barnevakt til om jeg må inn.

Fikk beskjed av jordmora som tok ul at hvis dette vedvarte skulle jeg ringe føden. Da ville de registrere noe med belter over magen og slikt der jeg trykte for hver bevegelse.

Fler som har opplevd lignende?

Jeg var inne og ble sjekket med belter rundt magen etter at jeg ikke hadde kjent bevegelse en hel dag. Alt var i orden,men han hadde nok snudd seg,for vi kunne høre spark på monitoren som jeg ikke klarte å kjenne! Men betryggende å få det sjekket :)

Skrevet
Ho er fortsatt like rolig. Kjenner ho kanskje to ganger i løpet av dagen. Da kjenner jeg mer enn bare et dytt altså. Men har jo vært på ul og sett at alt er bra. Har en datter på snart 5 og som jeg ikke vil stresse unødvendig med å få barnevakt til om jeg må inn. Fikk beskjed av jordmora som tok ul at hvis dette vedvarte skulle jeg ringe føden. Da ville de registrere noe med belter over magen og slikt der jeg trykte for hver bevegelse. Fler som har opplevd lignende?
Jeg var inne og ble sjekket med belter rundt magen etter at jeg ikke hadde kjent bevegelse en hel dag. Alt var i orden,men han hadde nok snudd seg,for vi kunne høre spark på monitoren som jeg ikke klarte å kjenne! Men betryggende å få det sjekket :)

Jeg har vært inne på sykehus sjekk idag, da jeg over etpar dager har kjent lite liv. Mindre enn vanlig, og responderte ikke på kald drikke eller annet jeg har prøvd før som har gitt "svar". Heldigvis var alt bra :) Det var såå deilig å høre henne! og ikke minst kjenne liv, plutselig ble det rene festen der inne når belter ble festet på magen.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...