all i want is u Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 Hei jenter, Ser at det nettopp var en tråd angående dette med ømme bryster. Fikk svar på mitt ene spørsmål der. Det er tydelig forskjell i om man har ømme bryster eller ikke når man er gravid... MEN. Det er jo vel så interessant å vite om dere som ikke hadde ømme bryster ved tidlig graviditet vanligvis har ømme bryster før og/eller under menstruasjon??? Jeg har alltid alt fra littegrann til superømme bryster før og under mens. Gjerne starter det opptil en uke før mens også. Vil det da være størst sannsynlighet for at jeg også har dette før, ved og/eller dagene rett etter ikm når jeg er gravid??? Veldig takknemlig for svar med deres erfaringer
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Jeg har vanligvis ømme pupper fra ei til to uker før mens. Men nå som jeg ble gravid hadde jeg ikke ømme pupper før ca ei uke etter ikm?
all i want is u Skrevet 27. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2012 Tusen takk for svar!!! Interessant Lykke til med spiren
Røyskatta Skrevet 27. august 2012 #4 Skrevet 27. august 2012 Jeg bruker å ha ømme pupper 1,5 uke før mens. Er 5+3 nå og er bare litt øm, og det kom 4+5... Har faktisk tenkt over dette selv. Hvis det ikke hadde vært for at jeg er trøtt og veldig sulten, så hadde jeg ikke trodd på at jeg er gravid. Det er litt for godt til å være sant
all i want is u Skrevet 28. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2012 Gratulerer Røyskatta! Jeg er ganske sikker på at jeg ikke er gravid denne gangen heller, men kjekt å vite at jeg kanskje kan slippe å deppe i ei hel uke før ikm bare fordi jeg ikke har fått ømme pupper. Heller utsette deppinga til mensen faktisk kommer. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå