Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt sterkere test når jeg har hatt kjemisk tidligere, så er vel derfor jeg er skeptisk! :(

Googler litt rundt nå, blir ikke klok :( Heller enda mer usikker :(

Så fint at hun på legekontoret tok til fornuft! Snilt at dem å ringe deg når de får resultatet :D

Hadde jeg bare kunne lagt meg nå! Skal på visninger for svigermor seinere i dag, så kan ikke ta natt helt ennå :(

Opp tidlig i morgen! Vi må kjøre tidlig hjemfra, hvis ikke ender vi opp i kø og bruker dobbel så lang tid til Haukeland...

Krysser fingrene for morgendagen :D :D :)

Fortsetter under...

da jeg testet på rd 13 var de overrasket på klinikken og sa at det kanskje kunne tyde på tvillinger, så det er ikke uvanlig å ha svak test så tidlig! jeg håper så inderlig for deg!!

så fint at du ble tatt godt imot RT, det verste jeg vet er surt personell på sånne steder!!!!

Jammen det får ikke looov til å være kjemisk, så sånn er det bare :)

Heldigvis er det bare under 1 døgn til du får svar på blodprøven :)

Krysser fremdeles alt jeg har for deg! :)

Håper at tiden fyker avgårde med visningene :) Og så må dere jo tidlig i seng også, siden dere skal så tidlig opp :D

Ja, monky, har også lest om ganske mange som får negative tester på rugedag 13, men positive blodprøver!

Man kan bli skrullete av mindre, altså :-/

Nå er det bare noen timer til blodprøve! :D Har aldri vært så nærmt!

Takk for oppmuntrende ord! Dere er gode å ha :)

Vi fant leilighet til svigermor, så nå gjenstår det å se om vi vinner budrunden :)

Krysser fingrene for en fantastisk fin tirsdag i morgen :)

Annonse

Jeg er SÅ altfor spent nÅ... Urolig-i-magen-spent! :D

HÅper virkelig at de ringer like tidlig til dere som til oss!

Ikke noe moro med de timene man mÅ vente fra blodprøven er tatt og til telefonen ringer akkurat :)

Krysse, krysse, krysse! :D

ÅÅÅ, hjertet mitt stoppet nÅr jeg sÅ at du hadde skrevet! Hehe :)

Venter sÅ spent pÅ oppdatering :D

Det stÅr jo pÅ arket at de skal ringe mellom 12:00 og 15:30, sÅ det kommer nok veldig an pÅ hvor travelt dem har det :)

Krysser alt jeg kan jeg ogsÅ!

Jepp, de ville vente til da... Være sikker på at hcgen var ute av kroppen, hvis ikke regnet de med det var svangerskap utenfor livmoren. Skrev feil, hcg var vel på 28... Men skal inn mandag 22.okt for ny test...

Når hcgen var så liten gikk det nok ikke veien denne gangen sa sykepleieren...

Annonse

Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg nå, Håpefull... Er nok ikke så mye man kan si heller, for de følelsene du har nå kan ikke fjernes...

Negative forsøk er noe herk!

Vit at selv om jeg er en fremmed, så tenker jeg masse på deg! Og nå skulle jeg ønske at vi var naboer, sånn at jeg kunne gitt deg en god klem :)

Og, husk at neste gang da skal det ihvertfall være full klaff! :)

det var trist å høre håpefull, er vel ikke mye en kan si som kan trøste nå..... håper en liten stund til da, at det kan ordne seg!!! huff....... tenkt på deg idag!!! sender alle varme tanker jeg kan, selvom jeg vet at det eneste du ønsker er ett positivt svar uten tvil...

klem <3

Takk for fine ord! :) Dere er noen fantastiske damer!! Har vært kjempe godt å ha støtten fra dere igjennom forsøksperiodene.. Dere er bare super skjønne!

Hadde tatt i mot god klem RT! :) Er merkelig hvordan man igjennom en forum kan bli så engasjert i andres liv...

Det som er det værste med forsøket er at testen var verken positiv eller negativ :/ Det å vite at det kan være utenfor livmoren er det som gjør meg mest trist! Dagene fram til mandag kommer til å gå saaaaakte :( Det å ikke vite og tenke på hva som kan gå gale om det er utenfor livmoren!

Dette forsøket har vært en virkelig berg og dalbane.. Først får vi beskjed om at jeg ikke kommer til å få EL. Så får jeg EL.

Når vi skal ned å sette inn egget, klarer de å MISTE egget vårt, så de måtte tine et nytt egg og vi måtte vente til dagen derpå med innsett... og nå dette.... + alt dette med svigermor på toppen... :/

Jeg og mannen har ordnet oss fri i dag, så nå skal vi bare slappe av og kose oss sammen i dag <3

Alle gode ting er tre sier de, så kanskje neste gang?!?

Også lurer jeg på en ting... Får vi enda er fryseforsøk får vi må igjennom ferskforsøk? Gyn. fortalte meg når vi søkte om assistert befruktning at vi fikk et fersk, så frys, et fersk, så frys osv... Om vi fikk ut flere egg så klart... Har ikke orket å ta noen telefon til Haukeland å spørre, venter evt til mandag. Har en liste med spørsmål til de....

Sorry for langt syte innlegg!

Dere skal vite at jeg er kjempe glad på deres vegne! :) Det at det dere har blitt gravid, viser at det er håp i det fjerne... Monky og RT dere må love å holde meg oppdatert på hvordan det går framover :)

Monky, du venter to sjarmtroll! :) To flotte gutter!

RT, du nærmer deg første ul i november med stormsteg! Da får du endelig få spiren din! Kanskje du klarer å slappe litt av også da?!? Gratulerer til dere nok en gang <3 <3

Ja, ikke måte på til berg og dalebane dette forsøket har vært for dere, Håpefull!

Man går jo egentlig igjennom mer enn nok ved forsøkene, om man ikke skal ha uflaks på uflaks oppi det hele!

Men, du virker som en sterk og fantastisk dame, og er nok ved godt mot ved neste forsøk :)

Og som du sier, alle gode ting er tre!

(Dette var jo vårt 3. innsett, så det ligger kanskje noe i det? :))

Håper at dere nyter dagen og koser dere, til tross for de mange tankene dere måtte ha :)

Og ang det du lurer på, så får man så mange fryseforsøk som man har egg :) Når "frysen" er tom, starter man på nytt med ferskforsøk :)

Mange klemmer fra meg <3

Så skjønn du er som tenker på meg monky!

Venter på at mandagen skal komme! Begynt å spotte litt, så håper mensen er rett rundt hjørnet :) MYE menssmerter denne gangen, så blir en stille og rolig helg ja... :)

Med deg da monky?

Og RT? Hvordan var blodprøven? Hvordan er formen?

God helg til dere begge <3

ja det blir spennende å se hva som skjer fremover! hvis du må igang igjen er det jo supert at du har noen på frys! uff men skjønner du ikke har det så godt nå :(

går bra her.. er jo alltids noen småplager men absolutt ikke noe å skrike høyt om;)

ja RT duuu daaa?????

god helg <3 <3

Tenker masse på deg, Håpefull!

Det er jo et godt tegn at mensen er på vei, så slipper du dette ex.u :)

Det er ikke rettferdig alt man skal igjennom for å få noe som andre tar som en selvfølge :/

Får dere komme igang med neste fryseforsøk denne syklusen, eller må dere vente til neste?

Det blir vel noen plager nå som det blir trangere om plassen inni der, monky? :) For en spesiell følelse det må være, med to små nurk som krangler om plassen i magen :)

Og her går det bra :) Fremdeles ingen symptomer, bortsett fra disse murringene :) Får skikkelig strekk i magen hvis jeg reiser meg fort, som jeg regner med kanskje også er et symptom :)

Håper at det kanskje dukker opp noen flere når jeg runder 6 uker på tirsdag :)

Det ser derimot ut som at jeg er 8 mnd på vei pga en veeeldig oppblåst mage :)

Blodprøven var helt fin :) Den hadde mer enn tredoblet seg (ble tatt 3 dager etter den første prøven), så det skulle visst tilsi et normalt svangerskap :)

Litt mer enn 2 uker til UL på Haukeland, så vi venter spent på den :)

Ha en flott helg jenter :) Du får slappe av med varmeflaske, pledd og god drikke i helgen, Håpefull <3

hehe ja det er en litt alien aktig følelse når de flytter rundt på seg;) litt stress å finne sovestilling og litt vanskelig å bøye seg... lurer f eks på hvor mye lenger jeg får barbert beina ;p

men som sagt alt dette er småtterier!!!!

sånne strekk hadde jeg veldig i starten og avogtil enda.. helt normalt og absolutt ett symptom;) og magen ja den har jeg også hatt siden testdagen!! vanskelig å skjule! blir spennende på ul ja :)

og kjære håpefull, jeg håper timene går og at du klarer kose deg litt :) <3 klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...