Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er mannen også optimistisk! :) Jeg har en god mage følelse, så håper det stemmer :)

Kjempe flott med 4egg på frys! Litt godt å tenke på at man slipper igjennom uttak og sprøyter når man skal prøve på søsken ;)

Jeg er er øm i magen, kjenner ut som noen har slått meg! Håper det er et godt tegn! Kjenner du noe RT?

Tar til meg alt støv jeg kan få! :) Plutselig var jeg på rugedag 5!! :)

Håpere dere skjønne damer har hatt en strålende helg! :) Her har det gått i ett med besøk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting er bedre enn en god magefølelse, Håpefull :D

Her er jeg fremdeles nøytral :) Absolutt ingen magefølelse :/

Sikkert litt selvforsvar, kan jeg tenke meg :)

Og jeg var litt øm i magen de første dagene, men det regnet jeg med gjerne kom av uttaket og alt annet foregår i både eggstokker osv etter alle hormonene? :)

Ellers har jeg ikke kjent noen ting :)

Dagene går unna! Her er det rugedag 9 allerede :) Bare 5 dager til testdag :) Og du er jo snart halvveis, Håpefull :D

Her har helgen sust avgårde med bursdagsfeiringer og litt jobb :)

Nyt siste resten av helgen, damer :D

Skrevet

Jeg var også øm etter uttaket, men tror som du sier at det kommer av som skjedde da! :) Dumt at du ikke har noen mage følelse, men skjønner også at det ikke er like lett alltid :( Merkelig hvordan vi har en innebygget forsvars mekanisme i kroppen vår :)

5 dager til testdag ja! Tiden har flydd, synes du nettopp satt inn egg jeg.. GLEDER meg til du får positiv test på fredag ;)

Alltid kjekt å feire bursdager <3

God søndag :)

Skrevet

Så skjønn du er, Håpefull :D

Må bare si at jeg setter stor pris på å ha lagt så likt som deg i løypen helt siden vi sendte inn søknadene :)

Og jeg gleder meg masse til du får positiv test om 9 dager :D

God søndag til deg også :)

Skrevet

Takk det samme RT :)

Synes det er ekstra gøy å følge med siden vi begge hører til på Haukeland :) Godt å ha noen om ligger likt i løypen!

Håper jeg klarer å holde ut til testdagen, typisk meg å finne på å kjøpe en test til uken :/ *holde seg unna apotek og butikker*

Skrevet

Ja, ikke minst det at vi hører til samme klinikk :)

Artig å kunne dele erfaringer med noen :D

Og du er jo langt ifra alene i det med å ville teste før testdagen ;)

Jeg er bare ikke laget slik jeg :/ Helst vil jeg ikke teste i det hele tatt :) Mest sannsynlig blir det til at vi bare venter på svaret på blodprøven, kjenner jeg meg selv rett ;)

Har to graviditetstester liggende da, så skal aldri si aldri :) Kan vær at vi tester før vi drar til KK for å ta blodprøve :)

Spennende er det ihvertfall :D

Skrevet

Jeg synes det er greit å teste før jeg reiser på KK for å ta blodprøve.. Da er jeg innstilit på hvilken beskjed de ringer med :) Er ikke mange dagene til du skal ned der nå! :) Spennede tider nå!

Denne gangen håper jeg indelig det går veien! Svigermor er blitt syk igjen, så hadde vært kjekt å komme med en god nyhet! :)

Skrevet

Ja, jeg har tenkt tanken, at en negativ test er nok ikke fullt så harsh som en sykepleier som sier "beklager, du er ikke gravid" :)

Får se hvor heftig testesperren min er på fredags morgen :)

Jeg krysser fingrene veldig for deg, Håpefull!

Håper virkelig at jeg kan komme med godnyheter jeg også. Min mor fjernet en svulst tidligere i år, og i forrige uke fant de en ny. Hun hadde trengt en gladnyhet nå :)

Forhåpentligvis kan vi fortelle de begge to at de blir bestemødre neste sommer! :)

Skrevet

åå jeg kjenner meg så igjen i dere, trengte også en god nyhet da jeg var i rugetida... testet 1 dag før tida for å rekke å "komme meg litt mer" før mormors begravelse..... jeg ønsker så intenst at dere snart kan komme med en skikkelig gladnyhet!!!!!!!!! <3

Skrevet

Å, jeg husker sÅ godt alt du gikk igjennom i rugetiden din, monky :/

Det var derfor jeg var sÅ sikker pÅ at det skulle gÅ bra for deg, for nÅr noe slik skjer sÅ fortjener man litt lykke innimellom alt det andre :)

Skrevet

tusen takk gode du og nå må det være deres tur :)

Skrevet

Så trist å høre RT :/ Aldri noe kjekt med slike nyheter :( Hun hadde fortjent en gledelig nyhet nå ja!

Denne gangen vet de ikke hva som er gale med svigermor, så hun skal legges i på Haukeland! Sist gang var det kreft :/ Krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig denne gangen :)

Stemmer at du hadde mye å tenke på rugetiden monky, er ikke noe hyggelig når noe slikt skjer :(

Nå skal jeg prøve å være positiv resten av rugetiden! Er halvveis i morgen! Jippi <3

Skrevet

Jaja.. Da fikk jeg min ande negative test i dag:-(

Skrevet

Da er vel bare spørsmålet når vi får starte opp igjen

Skrevet

neeei :( Det var kjempe trist å høre Kalla78! Er alltid like leit med negative tester :/

Håper du slipper å vente altfor lenge! All denne ventingen kan gjøre en sprø :/

Masse lykke til på neste forsøk! Da skal det være din tur :)

Skrevet

Hei og takk for gode ord:-) har prata med de i dag på Haugesund, og jeg skal altså ringe inn neste mens (burde snart dukke opp en nå etter det mislykka forsøket), så håper det da blir i midten av November. Går alt som jeg håper får jeg vel innsett rundt nyttår:-)

Skrevet (endret)

Håper virkelig at alt er i orden med svigermoren din, Håpefull :)

Og huff, Kalia... Vi vet alle her inne hvordan du har det akkurat nå. Negative tester skulle ikke vært lov, rett og slett! :)

Hurra for halvveis idag, Håpefull :D

Leste blogginnlegget ditt, og husk at du må oppdatere oss med en gang hvis du bestemmer deg for å teste snart :D

Her er vi på rugedag 11 allerede! Bare 3 dager igjen... Iiiik! :)

Endret av RTprøver
Skrevet

Rugedag 12, og jeg blir rett og slett kvalm av å tenke på at det blir test om under 2 døgn :/

Hvordan går det med deg, Håpefull?

Skrevet

åh så ufattelig spennende dette er!!!!!! de dagene der er grusomme! jeg håper fortsatt inderlig for dere jenter!!!!! <3

Skrevet

Grusomme er ordet, monky ;)

Ønsket om positiv test er jo så stort at man blir rett og slett smågal på slutten!

Skrevet

Takk for det RT :) Håper de finner ut hva som er gale!

Håper også at det går bra med mammen din:)

TO dager til test dag RT! Er ikke ille det! :) Kjenner du noe? Jo nærmere man kommer testdato, jo treigere går det :(

Har hatt lyst å teste, men er kun på dag 8... Prøver å holde ut noen dager til :)

Funnet ut om du skal teste før du reiser ned?

Det er grusomme, men spennende dager framover :)

Skrevet

og monky.... Du er bare super skjønn! Kjekt med noen som heier på sidelinjen :)

Skrevet

tusen takk gode, vanskelig å slippe taket på dere;) ;)

heiaheiaheiaheiaheiaheiaaaaaa !!!!!!!! <3

Skrevet

Ja, du er litt av en dame, monky! :)

Artig at man kan bli så glad i noen over et forum :)

Og det ordner seg nok for både svigermoren din og moren min, Håpefull :)

Krysser fingrene for det ihvertfall!

Mamma skal inn til røntgen og MR i dag, så det skal bli godt for henne å vite mer :) Ofte det å ikke vite som er verst :)

Hele denne uken har gått litt tregt synes jeg... Sikkert fordi jeg har vært hjemme fra jobb og fått mer grubletid, hehe :)

Og jeg kjenner fremdeles veldige lite :) Prøver å ikke jakte på symptomer, da jeg har brent meg på det så mange ganger tidligere :)

Det eneste jeg kjenner på nå er egentlig bare nerver ;p

I morgen er det blodprøve!

Og jeg har vel egentlig bestemt meg for å bare holde meg til den :) Men hva jeg gjør i morgen, det er jo en annen sak ;)

Er superspent på testingen din, Håpefull :D

Skrevet

Du må oppdatere oss med en gang du har fått svar i morgen RT :) Har en god magefølelse!!

Jeg gir beskjed med en gang jeg har testet! Prøver å holde meg så lenge som mulig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...