Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja de er så søte måtte søke den opp;) ja det er heeelt grusomt de dagene der!!! siste forsøket mitt litt fortere for meg siden jeg hadde så mye som skjedde rundt meg med mormor og alt, men jeg kommer alltid til å huske tilbake på de dagene der som ett lite mareritt!!!!! lettere sagt enn gjort å finne på morsomme ting hele tida for å tenke på noe annet også! ...jaja vi er joggu noen sterke jenter;)

Ja, du hadde jaggu mer enn nok å tenke på i rugeperioden du :)

Hittil har det derimot gått greit her egentlig. Jobber denne uken, så det blir nok andre boller neste uke når jeg har fri :)

Tenker at jeg skal prøve å få tatt meg noen fine spaserturer i høstværet og lese en bunke med bøker som jeg har liggende :)

Annonse

Tips tas imot med stor takk, monky! :D

Jeg sluker bøker skjønner du, så den bunken min forsvinner nok raskt :) Lese er som meditasjon for meg :)

Da er du jo halvveis, Kalia78 :D

Jeg klarer rett og slett ikke å teste før testdagen jeg :)

Stoler ikke helt på resultatet før det har gått så lang tid som mulig :)

Litt seint svar her :) Fått besøk av familie som skal være til søndag, så har hatt hode på helt andre plasser :)

Livmorslimhinnen var på 7mm, noe som er lite :/ Så vi får se hvordan det går :)

Heldig du som hadde samme lege denne gangen! Jeg har hatt 3forskjellige. En på ul, en på første innsettingsdag og en annen på siste innsettingsdag! Hvilken lege hadde du?

Misunner dere som liker å lese! Jeg har ikke klart å bli smittet av

den basillen ennå :( Her går det i striking om dagen, lager julegaver :)

Selvom jeg bare er på rugedag 2, har jeg en bedre mage følelse enn sist gang :) Jeg gjør som deg RT, å venter til testdagen med å teste :) (det er i hvertfall planen min)

Du får oppdatere oss om du tar en test kalla :)

Har lest om ganske mange som blir gravid med livmorslimhinne på rundt 7 mm :)

Googlet og leste mye om endometriet når jeg lurte på hva som var normalt ved innsett :)

Tror faktisk det er bedre med litt for tynt, enn litt for tykt!

Har man over 12 mm ved innsett, er det fare for at man får mensen tidlig, blant annet :)

Sist hadde jeg det på samme måte, Håpefull. Med nye ansikter hele tiden.

Men denne gangen hadde jeg hun svenske legen (som jeg ikke husker navnet på) hver eneste gang, i tillegg til hun koselige sykepleieren med mørke krøller :) Siren heter hun :)

Derimot regner jeg med at det enten bare var ren flaks at vi hadde de samme folkene hver gang, eller så hadde det noe å gjøre med overstimuleringen forrige gang :)

Strikking er kjempekos :D Har strikket noen julegaver selv hittil, og begynte på et mariusgenser-prosjekt, som tar sin tid! :)

Selv er jeg på rugedag 6 idag... Halvveis i morgen! :)

Hva gjorde du med lutinusen sist forresten, Håpefull? Jeg ser at jeg vil gå tom to dager før testdagen, men det er jo ingen reit på resepten? Burde kanskje ringe KK ang det :)

Annonse

Hun svenske er vel ny? Har hatt hun en gang... Hun hadde jeg på første kontrollen denne gangen.. Jeg husker ikke navnet på sykepleieren, men hun som vi hadde no sist var kjempe skjønn :)

Jeg spurte om det på uttaksdagen og fikk beskjed om at jeg kun skulle ta de jeg hadde. Skulle ikke gå på de lengre vist nok... Jeg har to resepter med reit. på, så kan hente ut 4pakker til.. Du får skrike ut om du ønsker å gå på lengre...

WEE :) Halvveis er langt! Jeg håper dagene flyr ;)

Kjenner du noe? Symptomer?

Marius genser er fint! Svigermor stikker marius kofte til meg nå. Jeg har ikke tolmodighet til å begynne på sånne store prosjekter :)

Ja, jeg lurer på om ikke hun svenske er ny :)

Hun ba om second opinion ganske ofte hos legen i naborommet, så hun virket litt usikker ang enkelte ting. Det samme med uttaket :)

Men veldig koselig når hun var "varmet" opp litt :D

Hadde hun skjønne sykepleieren mørkt krøllete hår? Hun Signe er ihvertfall helt fantastisk! Snakk om å gjøre ting lettere for pasientene ved å være smilende og morsom :)

Tror jeg ringer til KK jeg :) Liker ikke tanken på å slutte med lutinusen to dager før testdag, liksom :)

Og dagene hittil har gått ganske raskt, egentlig. Gruer meg litt til neste uke derimot, da skal jeg ikke på jobb :)

Null symptomer :) Kjenner faktisk ingen verdens ting... :)

Men det er vel kanskje tidlig enda :) Prøver å ikke tenke for mye på det :) (men det er jo lettere sagt enn gjort!)

Spennende at det bare er 4 dager mellom oss :D

Eller kan man teste tidligere ved fryseforsøk, siden egget er eldre ved innsett?

Sikkert like greit å ta en telefon :) Hun sykepleieren vi hadde het ann eller anne... Kort mørkt hår... Også liker jeg veldig godt Helle. Jeg vet ikke om vi hatt Signe, men det vitkigste er jo at de hyggelig :)

Jeg er sykemeldt, å kjenner det er godt å være hjemme. Har nok litt for mange tanker i hodet om dagen, så er godt med litt rolige dager. Håper ting snart roer seg!! :)

Kan sikkert teste tidligere, men på Haukeland sa de jeg skulle komme ned om 14dager for å ta en test. Går vel på at kroppen skal få sjanse til å produsere nok hcg hormon? Ikke vet jeg :)

Helle er kjempekoselig, absolutt :) Men henne har jeg mest snakket med på telefon :)

Skjønner godt at det trengs rolige dager da, Håpefull. Da er det best at du slapper av og får roen over deg i rugeperioden :)

Jo du har nok rett :)

Er ikke så veldig inne på dette med fryseforsøk gitt :)

Det beste er nok å holde seg til testdagen, uansett :)

Helle hadde var med på uttaket forgje gang, hun var kjempe omsorgsfull.. Jeg ble slått helt ut av medisinene jeg fikk :P hehe...

I natt hadde jeg en skikkelig koslig drøm :)

Jeg var gravid og fikk tvillinger, en liten jente og en stor gutt.. Vi var nettopp kommet hjem fra sykehuset og jeg stor koste meg hjemme med de.. Ammet, byttet bleier, trilleturer, kos.. Snakk om å bli mega suffet når du våkner å oppdager det hele var en drøm! :(

Merket nesten ikke noe til medisinene jeg... Fikk til og med 5 mg(?) ekstra med morfin, men ble bare bittelitt trøtt :)

Lokalbedøvelsen virker heller ikke på meg. Samme problemet hos tannlegen :)

Så koselig med slike drømmer :D

Jeg har også hatt lignende drømmer nå i rugeperioden. Her om dagen drømte jeg at jeg fødte. Man blir ganske påvirket av tankene disse dagene, tror jeg ;)

Halvveis idag! Om nøyaktig en uke sitter jeg og sambo på pinebenken og venter på blodprøvesvar :-O

Såpass, jeg ble søvning av de to tabeltene jeg fikk... Så der etter fikk jeg noe i flytene form. Ble helt vekke! Hehe, mannen ler ennå når vi snakker om det..

Jeg reagerer heller ikke på lokalbedøvelsen hos tannlegen, men ble virkelig satt ut av det jeg fikk på Haukeland!

Kjekt med slike drømmer ja, bare så kjedelig å våkne opp..

Halvveis ja! Så deilig! Jeg er bare på rugedag 3! Blir like glad når jeg se oppi esken med lutinus at det minsker for hver dag ;) Blir en spennende uke for dere nå:) Krysser fingre! :)

Takk monky! Du er super skjønn!

God helg til dere også! :)

Ja, det var kanskje den greien utblandet i saft som gjorde meg søvnig :)

Men jeg tror kanskje det har noe med fordøyelsen min å gjøre. Den er litt på bærtur. Jeg kjenner heller ikke noe særlig til alkohol :) Drikker veldig sjelden, så burde jo kjent litt når jeg først tar meg noen glass vin :)

Vi har fingrene krysset vi også :) Min kjære er overivrig og fantastisk optimistisk :) Jeg derimot er litt mer nøytral :)

Idag fikk vi forresten brevet om eggene i fryseren :D De 4 eggene har de frøset ned i 3 porsjoner, 1+1+2 :D

Det gjør faktisk rugetiden ekstremt mye lettere, når man vet at man har flere sjanser liggende på frys :) Et eventuelt nederlag blir ikke fullt så tung, føler jeg :)

Herlige monky, du må ha en fantastisk helg selv! Nyt dagene med humpen på magen og send maaaaasse babystøv over til oss rugere :D

God helg til deg også, søte Håpefull :) Svosj, når helgen er over, så er du jaggu snart halvveis du også :D

Hihi, ja... Vi spøker med at det blir fem barn på oss ;)

Tenk om det hadde vært så lett! At hvert eneste egg som ble befruktet og delte seg fint, det resulterte garantert i barn :)

Da hadde rugetiden blitt hakket mindre nervepirrende ;)

Hvordan var det med deg i rugetiden forresten, monky?

Hadde du mange symptomer? :)

jeg følte egentlig det var ganske likt som det negative forsøket, mye murringer og strekk i livmor.. de siste dagene før jeg testet på rd 13 følte jeg noe var litt annerledes, men turde ikke tro på det..

hadde vært helt greit om dette hadde vært mye lettere ja!

håper helgen er fin! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...