Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mulig at de tester det fremdeles på mandag ja, Håpefull :)

Det var 4 ekstra personer i rommet på fredag, pga det nye apparatet :) Fancye greier :)

Og de måler nok endometriet ditt uansett på mandag, tror du ikke det? Siden det er fryseforsøk i naturlig syklus, tenker jeg på :)

Og min var 9,2 mm :) Aner virkelig ikke hva som er bra og ikke bra, men tror de nevnte at 7 mm var minimum for innsett :)

Men det var jo rundt 8 på mandagen, så :)

Hadde du noen spesielle bivirkninger etter lutinusen forresten?

Ikke bare bare å huske på den hver 8. time gitt! :) Men er jo bare på tredje dagen, det blir vel mer rutinene i det i løpet av de to neste ukene ;)

Blir spennende å se :) Er kanskje derfor de ikke viste helt når på mandag jeg skulle få innsett. Får klokkeslett i morgen :)

Håper jeg har mer enn 7mm da :) Jeg ble veldig kvalm når jeg gikk på lutinus. Ømmepupper (men det har jeg ofte mellom el og mens), hodepine og kviser! Jeg som elsker fisk, klarte ikke tanken på fisk de 14dagene jeg gikk på lutinus. Så håper det blir bedre denne gangen! Gjett om jeg gleder meg til til å begynne med de igjen ;)

Jeg fikk beskjed om at jeg skulle ta de tre ganger om dagen, om det gikk akkurat 8timer i mellom var ikke så nØye... Hva fikk du beskjed om? Har du fått bivirkninger av lutinusen?

Annonse

Vet du mer om når du skal inn i morgen nå, Håpefull?

Jeg har ikke fått noen særlige bivirkninger av lutinusen enda :)

Ømme pupper har jeg hatt siden jeg tok egglØsningssprØyten :)

Det eneste jeg merker til er vel at jeg må bruke truseinnlegg :)

Meeen, det er bare min 4. dag på lutinus, så mye kan nok skje enda ;)

Og jeg har tatt den hver 8. time ca, pga at jeg har alarm på mobilen. Hadde jeg ikke hatt det hadde jeg nok glemt det totalt ut ;) Blir litt glemsk av alle disse hormonene gitt! :)

Jeg måtte også bruke truseinnlegg når jeg gikk på lutinus. Men det sa de vel på uttaksdagen på Haukeland :)

Egget mitt har overlevd opptining og jeg har fått tid for innsett i morgen :) En hyggelig dame fra laben ringte meg tidligere i dag:)

er KJEMPE spendt på morgendagen ja! :)

Hvis man har fint endometrie under kontrollen, så sjekker de den sikkert ikke før innsett :)

Var nok bare pga det nye UL-apparatet at de gjorde det med meg :) For de målte livmorhals og hele sulamitten, og det synes jeg var litt spesielt :)

Begynte å lure litt på om det var normalt under innsett i det offenlige ;)

Og jippi! Kommer til å vente spent på oppdateringen i morgen, Håpefull :D

Hvordan står det til med deg, monky? :)

Endret av RTprøver

Tror dere ikke de klarte å rote vekk egget vårt da? JODA!! Vi så det på sjermen og når alt var klart for innsett kom de aldri med egget vårt :( KJEMPE NEDSIG!!

Så nå har vi avtalt nytt innsett i morgen, de skulle ta opp et nytt egg om de ikke fant det igjen... Snakk om berg og dal bane om dagen! :(

Hvordan går det med Kalla78 og RTprøver??

Blir kjempe spennedne i morgen monky! GLEDER meg til oppdatering! :)

Annonse

Hæ? Rote bort egget? Den var ny!

Greit nok at det er veeeeldig små saker disse eggene våre, men trodde faktisk ikke at det var mulig at man mistet de!

Stor klem til deg, Håpefull :)

Det blir nok full klaff i morgen skal du se :)

Gleder meg også til oppdatering fra deg i morgen, monky :D

Superspennende!

hæ?? aldri hørt om at de kan rote bort egga? stakar deg håprfull skjønner du er veldig skuffet nå!!!! håper virkelig at alt klaffer i morra nå da!!!!! lykke til :)

så søte dere er som tenker på meg oppi alt dere har å tenke på, skal komme med oppdatering :)

Så kjekt å høre monky! :) Gratulerer!! Godt å høre at alt var bra...

Nå har jeg fått innsett av nytt egg! Så nå er jeg også ruger :)

I dag var det en annen lege og hun synes livmorslimhinnen var litt tynn og så at den hadde vært det tidligere også :/ Men om det ikke skulle gå denne gangen skulle jeg få innsett i styrt syklus neste gang :)

ÅÅ, sÅ gøy, monky! :D

Er guttene toeggede?

Tenk at du har kommet sÅ langt at du vet kjønnet til og med! :D

Heldiggris!

Og jej, gratulerer sÅ ruger, HÅpefull :D

Hva var endometriet ditt, hvis de nevnte mÅl?

Jeg har forresten vært utrolig fornøyd med personalet pÅ KK denne runden her. Har faktisk hatt nøyaktig samme lege og sykepleier ved alle tre kontrollene pluss uttak og innsett :)

Veldig koselig! Slapper litt mer av da :)

ja de er toeggede, den ene er veldig sprelsk og ville bli tatt bilde av hele tida og den andre gjemte seg bare bort;)

jeg sov skikkelig dårlig inatt med fæle drømmer, så er lettet nå og føler meg veldig heldig ja.... det finne altså håp! ;)

og jeg håper så inderlig for dere nå!!!! hvilken dag er du på RT?

Artig! Kanskje de allerede viser hvordan personlighetene deres vil bli?

Kanskje de blir slik som de skjønne tvillingguttene i den brunost-reklamen? :D

Og javisst, det finnes alltid håp :D

Jeg er på rugedag 4 jeg... "Bare" 10 dager igjen til test ;p

Endret av RTprøver

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...