Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så du skal ha innsett i naturlig syklus, uten noe som helst av medisiner nå, Håpefull? Det høres ihvertfall vidunderlig ut :D

Og ja, får ekstra oppfølging denne gangen :) Første UL blir på førstkommende mandag, og deretter enda en UL påfølgende torsdag :)

Det blir spennende dette :)

Men blir det overstimulering så vil det ihvertfall bli uttak denne gangen :) De dobbelsjekker regelmessig med sykehusapoteket ang den suprefact sprøyten etter den episoden som skjedde med oss :)

ååå... Reise til Kapp, så deilig!

Ekstra stas blir det jo med en liten blindpassasjer i magen din ;)

Fortsetter under...

hei:) jeg er 16 uker nå og formen er bedre nå for tida, så det er godt.. må bare spise ofte og sove mye så går det greit. magen vokser som bare det!

så bra endelig TR kom håpefull!! og første sprøyte idag RT da er vi igang;) ååå jeg håper så for dere!!!!!!! <3

Hjelpes meg... 16 uker allerede? Tiden fyker!

Og jeg kan tenke meg at magen skyter god fart når det er to inni der ;)

Første sprøyten er tatt, så nå er vi igang :)

Skal i storselskap til helgen, da min far fyller år. Rund dag!

Så dagene frem til første UL går nok fort unna :)

Naturlig syklus ja, så deilig å slippe å tenke på medisiner! :) Skal ta lutinus da, men det er jo etter jeg har hatt eggløsning.

Fint at du får ekstra oppfølging denne gangen, sikkert ikke dumt med flere ul underveis :) Denne gangen skal håper jeg du slipper å ha behov for suprefact.

Det er puregon du går på denne gangen også? Er glad for at du endelig er igang igjen! Har virkelig tenkt mye på dere..

Håper dagene flyr, å at dere får en fin feiring i helgen! :)

Hadde ikke blitt lei meg for en liten blindpasasjer i magen nei;)

16uker monky! Er vel ikke lenge til ordinær ul? Det er bra at du har funnet ut hva som hjelper mot kvalmen:) Gøyt å høre at magen vokser også, gleder meg til det er vår tur :)

Annonse

jeg gleder meg også til det er deres tur!!!!!! har egentlig gått over av seg selv kvalmen, var intenst til uke 14 så slapp det litt taket.. (så lenge jeg spiser regelmessig;)) deilig å ha litt tiltakslyst igjen!

skal på ul om 3 uker.. teller ned nå!!!

så fint å slippe medisiner!! og Afrika tur hørtes jo ikke akkurat vondt ut! det er hærlig å ha noe å glede seg til!! :)

Da var UL nr 2 overstått. Og 5-6 dugende eggposer på hver side, fikk jeg med meg. De var derimot veldig varierende i størrelsen, med alt fra 8mm til 22mm :)

Så det blir to ekstra dager med puregon og ny UL på mandag :)

Vet ikke om jeg orker at det blir særlig mye mer nervepirrende nå!

Annonse

Her er det ingen tegn til eggløsning :( Så har egentlig gitt opp håpet denne syklusen :( Så får ringe KK en dag i uken å høre når neste forsøk blir! Er jo så kjekt å VENTE!!

Håper du har hatt en fin helg monky :) Enda en uke nærmere ul :)

Masse lykke til i morgen RTprøver :) Satser for uttaksdato på deg! :)

Fy søren for en berg og dalbane dette er!

Troppet opp i morges for 3. UL, og joda, flotte eggposer på begge sider, men tegn til overstimulering siden det var så mange små follikler på begge sidene.

Når de nevnte at jeg måtte ta blodprøve for å måle østradiol så falt jeg helt i do, snakk om dejavu!

Blodprøven ble tatt klokken 9 og de skulle ringe meg kl 13-14...

Tror dere jeg fikk gjort noe effektivt de timene? Hehe, neppe!

Men de ringe for en halvtime siden, og alt er i skjønneste orden!

Ovitrellen blir satt i kveld, og uttak på onsdag!

Såååå deilig å få en dato til uttak :) Da er vi ihvertfall et skritt nærmere enn hva vi var forrige gang :)

Og jeg krysser fingre og tær for deg fremdeles, Håpefull :)

Ikke gi opp håpet!

Men, uansett hva som skjer, så ordner det seg alltid til slutt :) Selv om jeg vet veldig hvor kjedelig det er når det ikke går som planlagt og man må vente litt ekstra :/

WEEE! :) Så bra at du fikk uttak og at alt er i skjønneste orden :D Begogdalbane ja, er helt forferdelig! Godt at blodprøven var fin og ovitrellen settes i kveld! :) Da er alt klart for å hente ut gullegget på onsdag :D

Regner med du var lite effektiv de timene mellom prøvetaking og resultat.. Denne gangen er det din tur!

Har snakket med de å Haukeland i dag, og vi har gidd opp håpet for denne måneden. Skal ringe inn igjen på torsdag for å høre hva som skjer videre! Er godt å få noe å forholde seg til... All den ventingen til ingen nytte :P

Så utrolig kjipt, Håpefull! Men, det skal tydligvis ikke alltid være lett i dette gamet... Derimot blir det full klaff ved neste fryseforsøk! :D

Så sånn er det ;)

Og javisst, forhåpentligvis joiner jeg dere andre rugere i slutten av uken :)

Over 2 år siden forrige gang jeg var ruger, så nå er det på høy tid, synes jeg :D

så bra RT prøver, det er på tide at det er din tur!!! krysser alt jeg har for i morra:) :) ååååå håpefull ja den ventingen kan ta knekken på de beste!! håper ikke det blir lenge til neste gang!!!

1 uke til ul idag ja, så flink du er til å holde styring!! :)

<3<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...