Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aldri noe kjekt med besøk av tanten :( Du får nyte ferie uken din Kalla :)

Her går det bedre! :) Luft smertene i skuldrene har av tatt og jeg har sovet i natt :D

Har fått brev fra Haukeland ang. nytt forsøk. Blir frys i stimulert syklus i jan. Ska ringe inn i desember når tanten kommer for å planlegge :) Slik det ser ut nå skal jeg starte med 2mg progynova 2tab 2ganger daglig når tanten kommer i januar! Så krysser vi fingrene for at både jeg og kroppen er klar til januar! :)

Har du fått vite noe mer RT?

Hvordan er formen din da monky? Begynt å handle inn babyutstyr nå?

så godt at du er bedre og at du har nye planer!! formen er stortsett fin, merker de vokser seg større og tyngre inni der;) har vært så heldig å har fått masse utstyr, ønsker meg noe til jul og har handlet litt selv... synes d er vanskelig å få oversikt til 2;)

i helgen tror jeg vi skal bestille vogn, blir godt å få ordnet det;)

klem

har foreløpig mest lyst på Emmaljunga double monkey.. men får høre m de i butikken hva de anbefaler.. vanskelig å finne rette vogn, spes til to;) men d løser seg tilslutt;)

ja jeg er veldig takknemlig for at de vokser, og nå gleder jeg meg bare til at det skal spire og gro hos dere også snart;) <3 <3 <3

Annonse

Jeg har vel bestemt meg for edge duo, om vi er så heldig å få barn en gang ;) Jobber i barnehage og vært borti mange vogner, så valget er tatt :P Kjøpt vogn i dag?

Her går det bedre og bedre for hver dag! Glad vi skal reise i desember! Kjenner jeg kvir meg til enda en jul som ufrivelig barnløs :( Neste år skal vi feire jul med en liten har jeg bestemt!

Håper du har det bra monky! :)

Har du gått i hi RT? Tenker mye å deg!

Forsatt god helg til dere skjønne damer :)

klart du skal få barn en dag:) kjenner godt til dette med høytider og tanken på barn, har ønsket så mange ganger å hvertfall kunne fortelle det.. neste år kjære deg;)

skal se på vogn i morra etter kontroll på sykehuset...

så bra du føler at det går bedre og bedre, håper det gjelder RT også!

god søndag :) <3

Så koselig med titting på barnevogn, monky :)

En tidligere kollega med tvillinger er veldig fornøyd med Double Monkey :) Nå har hun også bugaboo sin tvillingvogn, da den er lettere og mer praktisk på mange måter :) Men ingenting slår Emmaljunga på vinterstid :)

Jobbet i mange år på Reflex/Barnas Hus, så har sett meg ut vogn osv jeg også ja :)

Og hvor artig er det ikke at dere mest sannsynlig ender opp med en vogn som heter nesten det samme som nicket ditt her inne? ;)

Kjempebra at formen er bedre, Håpefull :)

Får tenke på det positive ved denne julen, for det blir tross alt den siste julen som barnløs :)

Her er ikke formen så bra, derfor vært litt stille fra denne kanten :) Gikk litt i hi etter alt sammen :)

Har mye vondt, og blør veldig. Men har fått beskjed om å vente til det har gått 2 uker etter utskrapningen. Er det ikke bedre blir det ny UL for å se om de ikke fikk med seg alt forrige gang.

Ha en flott mandag, jenter :)

jeg skjønner godt du har vært i hi en stund, kan jo ikke være på tipp topp etter det du har opplevd. det ville vært unaturlig spør du meg.. vi må ha lov å reagere og føle det man føler oppi alt dette!!!

hehe jaa Monkey nicket var tatt.. så det ble ett litt rart nick på meg, alle tror jeg har skrevet feil;) hehe jaja;)

ikke sett på vogn idag heller.. gikk så lang tid på sykehuset, halv time forsinket osv... meeen de vognene løper vel ikke fra meg;)

håper formen din blir bedre sporenstreks RT! nå er d nok elendighet for en stund synes jeg!

sender alle varme tanker jeg har <3 <3 <3

Annonse

Så trist å høre RT! Når har det vært mye! :( Håper formen din er bedre og at blødningene dine har gitt seg! Tenker på deg!

Skjønne monky! Hvorfan går det med deg? Hvilken vogn ble det? :)

Her går det litt opp og ned, men prøver å tenke positvit! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...