Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er ikke noen god følelse å gå med :( Glede seg vil man alltid gjøre, fordi man ENDELIG har fått en positiv test! Det er godt du er sykemeldt ut uken hvertfall! Kanskje du skulle hatt litt lengre? Jeg ble sykemeldt i to uker på sykehuset..

Det er hvertfall bra at du får komme inn til ul neste uke uansett! Litt godt å få sjekke at alt er som det skal etter SAen :(

Her blir det fryseforsøk i styrt syklus i januar.. Skal ringe inn når jeg får mens i desember, slik vi kan finne ut når vi skal i ilden igjen! Neste gang RT, da er det vår tur :) Januar 2013 er måneden! Jeg bare vet det! ;)

Ligger på sofaen under teppet, med fyr i ovnen, te i koppen og smertestilliende på bordet :) Så jeg er ned dopa og fin ;) (litt galgen humor må man ha)

Utenom det., så ser jeg ikke ut :( Hendene er kjempe håven og blå! De bommet med veneflonen i går, å det ser man i dag ja...!

Har en fantastisk mann som duller meg vekk! Litt deilig er det jo!

Sjefen min på jobb er også bare super skjønn! Hun kommer hjem her å henter sykemeldingen, så jeg slipper å reise på jobb! Orker ikke spørsmål om hvordan det går og hva som er gale! Da tror jeg at jeg knekker sammen!

*mange varme tanker og klemmer til god jentene*

Fortsetter under...

Det varmer mer enn du aner, monky <3 Du er en fantastisk god dame :) Heldige er de, som får ha deg som venn i virkeligheten :)

Tar litt lett til tårene om dagen, så det ble litt hulking av det flotte innlegget ditt tidligere :)

Føler jo at jeg kjenner dere også, og da blir alt så nært :)

Du er litt av en going du også, Håpefull <3

Veldig bra at du har en forståelsesfull sjef, og ikke minst en hjemme som duller med deg :) Fortjener det nå :)

Og så håper jeg at jeg joiner deg med fryseforsøk i januar :)

åh og nå renner tårene igjen!! jeg vet at man ikke har så mange andre valg enn å gå videre, men jeg synes dere er så utrolig modige!! all respekt for å se det positive i en sånn vond tid som er nå! og hvis ikke det er noe helt galt med verden vi lever i så skal dere få en nydelig premie snart! og da skal jeg jommen juble høyt sammen med dere :) det gleder jeg meg til!!! <3 klemmer

Annonse

Takk for fine tilbake meldinger :) Det var exu i høyre eggleder, så den måtte de fjerne :( Gleder meg til å reise hjem seinere i dag! Sover veldig dårlig her :(

Uff så trist å lese...... masse varme klemmer sendes til deg!!!! Skjønner det skal bli godt å komme hjem og sove i egen seng!!!

Hei igjen mars :)

Takk for det! Håper vi er heldig å se noe på ul. Vil da være 6+5...

Den første blødningen der jeg blødde, var ferskt blod og litt slim. Blødde en og en halv dag, trodde det var mensen....

Etter det har det kun vært brunt og rustrødt blod som har kommet... Har ikke kommet noe mer enn det! :) Mensmurringer har jeg hatt masse av!

Blør du like mye som ved mensen? Jeg har googlet mye de siste dagene, å har funnet ut at det normalt med blødninger og spotting i første trimester :) Prøver å slappe litt av, men er ikke lett :(

Skjønner godt du er redd :( Vil anbefale deg å ringe legen/sykehuset i morgen, spørre om du kan få henvisning til ul og at du tar en ny blodprøve! :)

Jeg krysser fingrer å tærer for at spiren din har klort seg fast! :) Du får holde oss oppdatert på hva som skjer!

Hei igjen.

Skjønner, da håper jeg at det blir en liten spire å se på ul for dere... Dette med blødninger er noe drit rett og slett!!!

De blødningene jeg har hatt er bare litt, men nå i stad er jeg sikker på at alt kom ut :( føler meg heeeelt tom, akkurat somved sist ma, bare at da var smertene enormt store, det har de ikke vært nå....Har ikke så store håpet nå lengre, men kontakter legen i morgen og får tatt en blodprøve...

Hei Mars! Har du også mistet, er det påvist eller er det bare fare for at du gjør det?

Jeg håper det går bra for deg!

Sender deg en stor håper på det beste klem!

hei igjen håpefull.... Jeg har ikke fått påvist det, men kan ikke skjønne annet enn at jeg har det... Alt det som har kommet ut og fortsatt kommer... Ble sykmeldt to dager nå, mistet så mye blod.. Venter på henvisning til blodprøve, så får no svar på den i løpet av neste uke.. men har ingen forhåpninger for å si det sånn....

Var så veldib mye trist lesning her inne nå.. Trodde det skulle gå veien for så mange denne gangen..... Så mange som fikk positiv test!!!

Hvordan er det med deg nå??

Klem

Dette ble trist lesing:-( ble så glad på deres vegne da min ble negativ.. Men de smertene kjenner jeg til, da jeg måtte ta provosert abort for mange år siden.. Sykt vondt.. Gikk med masse smertestillende av sykehustyper... Håper vi alle kan lykkes neste gang. Skal ringe inn mens neste uke, og gå lang syklus, men med jul rundt hjørnet blir det nok maange uker med spray.. Håper alt går bra så jeg får komme til uttak 7 januar.. Leeenge til

Masse klemmer til dere jenter!!!

Endret av Kalia78

Jeg har hatt en små kjip dag med masse smerter :( Sliter en del med kvalme også :(

Jeg fikk blomster på døren fra jobben i dag, så det var heldigvis noe positivt også! :)

Mars bra du er blitt sykemeldt, da kan du få litt tid for deg selv! Samle litt energi og krefter igjen :) Godt at du skal få komme til å ta blod prøve! :)

RT håper virkelig at alt er kommet ut, slik at du slipper noe mer styr nå... Har vært nok tull nå! I januar joiner du! Vi har lagt likt i løypen hele veien, så kan ikke endre på det nå! :) Da er det vår tur :) Vi skal få høstbaby, det er jeg sikker på!! :)

Monky jeg gjentar meg selv! Du er en hærlig person:) De to guttene i magen din kommer til å få en fantastisk mor i deg! :)

Kalla78 masse lykke til med spraystart! 7.jan blir det uttak på deg! :)

Annonse

å så kjipt, håper du er bedre idag og at du får sove om natten!

tusen takk for fineste ord, de skal jeg lagre i hjertet<3

og tenk bare hvilken kjærlighet de etterlengtede skattene får når de kommer ut av magehusene deres!! jommen meg heldige de også!!!!! <3 <3 <3

Hei damer :)

Da var det enda mer oppdatering fra denne frøkenen :)

Litt ekle detaljer kanskje, men sånn er det innimellom :)

Blødningene etter SA'en på mandag stoppet som sagt opp tirsdagen, og hadde bare mørkebrunt utflod med litt mørke flekker i dagene etterpå.

Klinikken sa at det var kjempebra, for det tydet på at alt kom ut på mandagen.

Men nei...

I gårkveld så ramlet det helt ubeskrivelige mengder med koagulert og rennende blod ut av meg. Smertene var nokså intense også gitt. Blødde ut 4 bukser, 8 bind, 3 håndkler og utallige truser på under 1 time. Og da skjønte jeg at noe var galt.

Tok kontakt med KK ved midnatt og fikk beskjed om at vi måtte komme med en gang. Begynte da å bli svimmel og uvel.

Når vi kom frem så sa dem at mest sannsynlig var rester igjen, som gjorde at jeg blødde så voldsomt.

Etter UL og en hardhendt gyn som begynte å lirke inni livmoren min mens jeg lå i stolen, så besvimte jeg. Når jeg våknet kastet jeg opp som en stukket gris. De ville ikke ha meg i narkose da, så jeg fikk sånne igangsettingsstikkpiller, som skulle skape sterke krampetrekninger i livmoren og forhåpentligvis få ut restene.

Ble ny UL i morges, og nesten ingenting hadde kommet ut. Fikk enda en kur med dette, men fremdeles ingenting som kom ut. Så da ble det utskrapning tidligere i kveld....

For et styr altså!

Er nå kommet hjem, og føler meg myyye bedre :)

Nettopp fått i meg mat, og nå skal jeg SOVE. Totalt utslitt etter null søvn i natt :)

Håper at det går bra med deg, Håpefull!

Og det samme med deg, monky <3

Superdamene mine!

Gjest Trulte med to små

Kjære tid RTprøver! Skal si du har fått gjennomgå :(

Det var nå endelig godt at du fikk utskrapning, men det er jo rart at det ikke ble sjekket før. Er det virkelig så vanlig å bare gi tabletter for at kroppen skal ordne opp selv?

Jeg håper du tar tid på å komme deg og få energien opp igjen.

Så håper jeg det er god sjanse for deg neste forsøk..

Ta vare på deg selv!

Takk, monky og lykke :)

Ja, det var et utmattende døgn :) Men heldigvis ordnet det seg til slutt :)

Og Lykke, prøverørsklinikken trodde at alt var kommet ut siden blødningen min stoppet opp så fort, så jeg fikk ikke time til sjekk før tirsdag som kommer. Og sykehuset ville ikke ha meg i narkose, siden jeg ikke var i så god form. Så det ble slike tabletter siden blodprosenten min ille var illevarslende lav. Hadde den vært det, hadde det blitt utskrapning med en gang :) Har veldig høy blodprosent til vanlig, så kanskje derfor den ikke var blitt for lav til tross for mengdene med blod som kom ut :)

Nå er det sofaen som gjelder, sammen med pledd og en kosete hund :) Gubben steller så fint med meg, så akkurat nå har jeg det veldig fint :)

Da kan nedtellingen til fryseforsøk begynne :)

Nei, nei, nei :( :( Hva som skjer om dagen? Det høres helt forferdelig ut :( *sender en stor og god klem* Godt du ringte Haukeland!! Håper du har fått sove godt i natt <3

Snakk om dramatikk den siste uken :( Livet er virkelig urettferdig noen ganger :(

Viktig at mannen steller bra med deg! :) Det ikke bare små ting man går igjennom :( Fryseforsøk i januar?

*sender mange gode klemmer*

Jeg har blitt snydens forskjøla, så hoster og nyser om en annen her! Kom vel ikke som noen bombe, da jeg alltid har blitt syk etter narkose... Kjenner det river godt i magen når det står på som værst:( Kleeneex, teppe og sofaen er mine bestevenner i øyblikket!

Forsatt god helg! <3 Tenker masse på dere :)

Ja, vi har hatt litt av en uke, Håpefull :)

Og jeg har det samme som deg etter narkosen.

Venstresiden av halsen er hoven og øm :)

Underlippen min er dobbel så stor som vanlig, for den lå visst i klem pga slangen. Og tungen har jeg tydeligvis brukt som tyggis under oppvåkningen, for den er sår og vond gitt :)

Syte litt må vi få lov til ;)

Masse god bedring til deg, Håpefull <3

Og en god søndagsklem til alle godjentene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...