Gå til innhold

Anbefalte innlegg

De begynner å bli stor guttene dine! :) Må være kjekt å se at magen vokser av de rette grunnene :D Tenke deg til, to små! De kommer til å slåss om den beste plassen :)

Håper på positivt svar, men er skeptisk! Spotter ennå, ingen symptomer...

Nå skal jeg ut å hjelpe svigermor! Må få dagen til å gå :)

Fortsetter under...

Fredagen er her før du vet ordet av det, Håpefull :D

Når onsdagen er over, så går det fort :)

Skjønner godt at du kjenner godt etter, og det kan ikke være lett når man ikke vet helt hva som skjer inni der!

Krysser fremdeles fingrene for at det er en søtsak som har klort seg fast i livmoren din :D

Her går det bare bra :) Vi tar en dag av gangen og koser oss med tanken på at det er liten spire i magen :)

Er 6+1 i dag, og fremdeles ingen nye symptomer :) Så kroppen gjør virkelig tiden frem til UL ganske så nervepirrende ;)

Så koselig med guttene dine som vokser og koser seg, monky :D

Og tenkt, før du vet ordet av det så veier de 4 kilo tilsammen ;)

Ha en super onsdag, jenter :D

Merkelig med disse syptomene som holder seg unna! Blir en spennende til fram til UL nå :) Mange opplever jo at syptomene kommer i løpet av uke 6, så kanskje de kommer i løpet av uken?!?

I morgen er det fredag!! :) Slutt på denne fæle vente tiden! Spotter en del brunt ennå :( Blir testen positiv i morgen kommer jeg til å spørre om når jeg evt kan få en ul siden jeg blør litt...

Happy torsdag! :)

Tja... Det er jo egentlig ikke så merkelig... Er bare jeg som har så lyst på flere symptomer ;) Det er jo like normalt med veldig få symptomer, som med mange symptomer :)

Min mor hadde ingen symptomer what so ever i alle sine svangerskap, utenom heidundrande bekkenløsning :)

Bare litt over halvannen uke til UL nå :)

Hm... Mange spotter jo en del i starten av svangerskapet :)

Og kanskje du kan få UL i morgen? Fosteranlegget er vel stort nok til å kunne vises på UL nå? Kan vel snart se hjerteaktivitet også :D

Jeg mener merkelig for jeg føler jeg har mange symptomer! Men så har jeg egentlig ikke det!

Sikkert bare jeg som kjenner litt ekstra godt etter :)

Googlet mye på nette, å ser mange får ikke symptomer i det hele tatt og mange får i uke 6-7 :) Håper du får noen symptomer snart for din egen del ;)

Halvannen uke til ul er ikke så lenge til :) Da er det din tur å få se spiren som vokser inni deg :D <3

Jammen det at du føler at du har en del symptomer kan jo ikke annet enn å love godt! :D

Det betyr jo at HCG'en har steget :D Er jo den som gjør at man får de fleste symptomene :)

Jeg hadde takket ja til både kvalme, trøtthet og det som er jeg ;) Selv om de som har dette mener at jeg bør nyte hvert minutt som symptomfri :)

ååå, jeg er så spent på morgendagen din jeg :D

Annonse

såå spent på i morra håpefull, skal du tidlig inn? jeg hadde proppfullt med symptomer men turde fortsatt ikke tro d var sant, var veldig redd.. d er derfor jeg mener du ikke burde ønske deg de, for tankene tror jeg desverre er der uansett :( mulig det er en slags forsvarsmekanisme? og forresten så er ligmentsmerter tydelige tegn;) men for all del jeg forstår hva du mener!!

men du får jo bekreftelser etterhvert uansett heldigvis:) 1.5 uke jeeeeee!!! :) :)

Men jeg tror mine symptomer er innbilling.. .Hehe, tror ikke helt at de er der, bare jeg som innbiller meg de...

Tror som monky sier at uansett om man har symptomer eller ikke så vil vi kanskje ha problemer med å innse at det er sant.. Vi har gått så lenge å håpt og ønsket, at når det endelig skjer så tror vi det ikke....

Skal ned i morgen tidlig, men får ikke svar før mellom 12-15.30... Ringer ned når telefonene åpner 12:30 i morgen om jeg ikke har hørt noe før ;)

Annonse

ÅÅÅÅ, HÅpefull! SÅ utrolig moro! Du er GRAVID! :D

Og HCG'en kan gÅ litt i rykk og napp den, sÅ det trenger ikke bety noe :)

Hva sa legen om spottingen?

Men... Gratulerer sÅ uendelig mye :D

Hjelpes meg sÅ spennende det blir med UL pÅ onsdag!

HÅper at dagene fyker avgÅrde :)

Jeg klarer ikke tro på det selv :( Synest hcgen er altfor lav....

Fikk direkte nr til gyn.post på KK om jeg skulle få smerter i helgen, det kan framdeles være utenfor livmoren :( Derfor de skal ta ul på onsdag. Men fikk beskjed om å tenke positvit siden stigningen var fin :)

Legen sa ikke noe spesielt om blødningene :( Så får bare håpe det går over... :)

Går dette bra, blir det en liten mirakel baby!

Joda, er bra at legen var positiv :) Men jeg er pesimisten selv om dagen :( Blødninger, menssmerter og stikninger, lav hcg.... Tror jeg har lest litt for mye på nette de siste dagene :(

Nå håper jeg onsdagen kommer fort og at det da blir gode nyheter <3

Joda, er bra at legen var positiv :) Men jeg er pesimisten selv om dagen :( Blødninger, menssmerter og stikninger, lav hcg.... Tror jeg har lest litt for mye på nette de siste dagene :(

Nå håper jeg onsdagen kommer fort og at det da blir gode nyheter <3

Hei :) Har lest og fulgt med tråden her..... Lurer bare på en liten kanskje ekkel ting, men er det bare "blod" som har kommet ut, eller er det noe mer liksom???

Jeg testet positivt på tirsdag og verdiene var supre... så begynte jeg å blø i går, litt bare, et par ganger. I dag her det derimot vært litt mer mensmurringer og mere blod!! Er så redd dette ikke blir noe av alikevel..... :(

Masse lykke til med ul til uka. Hvor langt er du da?

Hei igjen mars :)

Takk for det! Håper vi er heldig å se noe på ul. Vil da være 6+5...

Den første blødningen der jeg blødde, var ferskt blod og litt slim. Blødde en og en halv dag, trodde det var mensen....

Etter det har det kun vært brunt og rustrødt blod som har kommet... Har ikke kommet noe mer enn det! :) Mensmurringer har jeg hatt masse av!

Blør du like mye som ved mensen? Jeg har googlet mye de siste dagene, å har funnet ut at det normalt med blødninger og spotting i første trimester :) Prøver å slappe litt av, men er ikke lett :(

Skjønner godt du er redd :( Vil anbefale deg å ringe legen/sykehuset i morgen, spørre om du kan få henvisning til ul og at du tar en ny blodprøve! :)

Jeg krysser fingrer å tærer for at spiren din har klort seg fast! :) Du får holde oss oppdatert på hva som skjer!

Hei, Håpefull :)

Her går det i det samme stort sett, bortsett fra at jeg er blitt veeeeldig trøtt :) Må ha en liten lur eller to om dagen :) Litt energiløs, kan man si :)

Ikke lenge til UL på onsdag nå :D Er utrolig spent på deres vegne :)

Ha en fin søndagskveld, damer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...