Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tenker masse på deg, Håpefull!

Det er jo et godt tegn at mensen er på vei, så slipper du dette ex.u :)

Det er ikke rettferdig alt man skal igjennom for å få noe som andre tar som en selvfølge :/

Får dere komme igang med neste fryseforsøk denne syklusen, eller må dere vente til neste?

Det blir vel noen plager nå som det blir trangere om plassen inni der, monky? :) For en spesiell følelse det må være, med to små nurk som krangler om plassen i magen :)

Og her går det bra :) Fremdeles ingen symptomer, bortsett fra disse murringene :) Får skikkelig strekk i magen hvis jeg reiser meg fort, som jeg regner med kanskje også er et symptom :)

Håper at det kanskje dukker opp noen flere når jeg runder 6 uker på tirsdag :)

Det ser derimot ut som at jeg er 8 mnd på vei pga en veeeldig oppblåst mage :)

Blodprøven var helt fin :) Den hadde mer enn tredoblet seg (ble tatt 3 dager etter den første prøven), så det skulle visst tilsi et normalt svangerskap :)

Litt mer enn 2 uker til UL på Haukeland, så vi venter spent på den :)

Ha en flott helg jenter :) Du får slappe av med varmeflaske, pledd og god drikke i helgen, Håpefull <3

Hei.

Ser du skriver at du har murringer... er det alt?? Jeg har testdag på tirsdag, og har de siste dagene hatt murringer i magen, men ikke sånne mens murringer... men sånne litt brennende følelse... ikke noe ømme pupper nå( det hadde jeg helt til for noen dager siden, men det kan vel ha vært pga medisinene......) Kjenner og kjenner og har så lyst til å teste... men tør ikke enda....

Fortsetter under...

Det er ikke rettferdig alt man skal igjennom for å få noe som andre tar som en selvfølge :/

Får dere komme igang med neste fryseforsøk denne syklusen, eller må dere vente til neste?

Det blir vel noen plager nå som det blir trangere om plassen inni der, monky? :) For en spesiell følelse det må være, med to små nurk som krangler om plassen i magen :)

Og her går det bra :) Fremdeles ingen symptomer, bortsett fra disse murringene :) Får skikkelig strekk i magen hvis jeg reiser meg fort, som jeg regner med kanskje også er et symptom :)

Blodprøven var helt fin :) Den hadde mer enn tredoblet seg (ble tatt 3 dager etter den første prøven), så det skulle visst tilsi et normalt svangerskap :)

Ha en flott helg jenter :) Du får slappe av med varmeflaske, pledd og god drikke i helgen, Håpefull <3

Hei.

Ser du skriver at du har murringer... er det alt?? Jeg har testdag på tirsdag, og har de siste dagene hatt murringer i magen, men ikke sånne mens murringer... men sånne litt brennende følelse... ikke noe ømme pupper nå( det hadde jeg helt til for noen dager siden, men det kan vel ha vært pga medisinene......) Kjenner og kjenner og har så lyst til å teste... men tør ikke enda....

Hei, mars:-)

Under rugeperioden hadde jeg null symptomer :) Men fikk mensmurring et par dager før testdagen. Så jeg var sikker på at mensen kom :) De murringene har jeg fremdeles. Og det er så og si det eneste symptomet jeg har hatt siden positiv test :) Men det er jo bare 8 dager siden da :)

Hvilken rugedag er du på? :)

Så bra stigning da RT :D og ca 2uker til UL :) Gleder meg til oppdatering! :) Det kommer sikkert fler og fler symptomer snikende etterhvert :)

Bra du ikke har de største plagene da monky... :) Men når man har to i magen, så vil vel et svangerskap være tyngre også! Så litt klaging må du få lov til :)

Jeg vet ikke når neste forsøk blir :( Koliderer vel med turen til Afrika, så blir vel kanskje januar?! Får vite mer på mandag håper jeg! :)

Da jeg var gravid utenfor livmoren forgje gang spottet jeg i dagesvis før jeg fikk blødning og smerter! Håper inderlig at det kun har vært en kjemisk!

Neste gang er det vår tur! :) Noe annet finner jeg meg ikke i! :)

Ånei har du hatt ex.u tidligere? MÅtte du fjerne egglederen da?

Krysser fingrene for at det var kjemisk, og at dere fÅr komme igang før Afrikaturen! Det hadde jo vært perfekt med rugetiden i Afrika :D

SÅ kommer dere hjem til positiv test :D

For ja, neste gang sÅ er det deres tur, sÅnn er det bare :D

Hei.

Hei, mars:-)

Under rugeperioden hadde jeg null symptomer :) Men fikk mensmurring et par dager før testdagen. Så jeg var sikker på at mensen kom :) De murringene har jeg fremdeles. Og det er så og si det eneste symptomet jeg har hatt siden positiv test :) Men det er jo bare 8 dager siden da :)

Hvilken rugedag er du på? :)

Skjønner.. Har vel hatt minst symptomer denne gangen jeg også...... skjønner hva du mener ed murringer.... men mensen kommer ikke den!!!!! Murringene mine kom på torsdag kveld, altså rugedag 7 og er på dag 9 nå da....regner vel med fra dagen etter innsetting??

Masse lykke til!!! :)

Slapp heldigvis det! Kroppen ordnet opp selv før det gikk så galt at det gikk gale :)

Fikk brev i postkassen med hvor mange egg vi har igjen på frys, og på det brevet stod det at vi måtte vente ca 2mnd før vi kunne starte et nytt forsøk... Skal ringe ned på KK på mandag, vil vite når vi kan gå igang igjen :)

Ingenting hadde vært bedre enn positiv test etter afrika turen! :) Hadde blitt verdensbeste julegave! <3

Fått noen mer symptomer nå RT? :) Håper du slipper unna den værste kvalmen :) Var så kjekt å lese på bloggen din at du har en som er kjempe engasjert hjemme! :) Er slik det skal være <3

Annonse

Å, sÅ bra at kroppen ordet opp selv, HÅpefull! Jeg har alltid trodd at svangerskap utenfor livmoren var nesten garantert Å ende i fjerning av eggleder. Flott at det ikke er tilfellet :)

Det blir spennende Å høre hva KK sier :) Krysser fingrene for at de lar dere slippe til litt før :) Det skulle vel ikke bety sÅ mye, vel?

Og nei, ingen flere symptomer :) Brystene er derimot fremdeles ømme, og det har dem vært siden eggløsningssprøyten :) Men jeg kan vel ikke skylde pÅ den lenger ;) Brystvortene har ogsÅ forandret seg litt :)

Min mor var visstnok ikke kvalm med hverken meg eller mine søsken, og leste et sted at man ofte kunne fÅ lignende svangerskap som mødrene vÅre. SÅ kanskje jeg slipper unna?

HÅper virkelig ikke det :) Det er nok første gangen i mitt liv at jeg faktisk ønsker intenst Å bli kvalm ;)

Og ja.... Han samboeren min er bare helt fantastisk :) En mer omsorgsfull og god person skal man lete lenge etter :)

Monky: Flott at den strekkfølelsen er symptomer :D

Siste dagene har det vært ofte, nesten hver gang jeg reiser meg fra sofa eller hvis jeg har sittet pÅ huk :)

Og ang leggene dine, sÅ er det jo ikke tid for sommerkjoler for skjønningene dine er kommet ut, sÅ litt hÅrete legger er jo bare godt og varmende nÅ i kulden ;) Hvis ikke fÅr din kjære ty til høvelen og hjelpe til :D

Regner med det ikke kan bety så mye :) Lest om andre som får starte rett på etter et fryseforsøk! Synes de er litt streng på KK...

Jeg fikk konstantert svangerskap utenfor livmoren når kroppen selv hadde begynt å orde opp.. Legen på volvat mente da at jeg bare skulle la kroppen ornde opp selv, det ville være det beste...

Dette er en del år siden, skjedde når jeg var sammen med xen min..

Håper ikke jeg får likt svangerskap som min mor, hun var MYE kvalm :( Jeg takler veldig dårlig å være kvalm, så er vel kanskje det jeg gruer meg mest til... Du kan jo være heldig å slippe unna! Er jo ikke alle som blir kvalm :) ømme bryster er jo et godt tegn! :) Gleder meg til du har ul jeg!

Høres ut som du har funnet en like flott mann som meg <3 Han er helt fantastisk :)

Ja, jeg har også fått inntrykk av at de er ekstra streng på Haukeland... Andre klinikker måler ikke østradiol engang, og bare kjører på selv om man er overstimulert :)

Men, de tilbyr ting som andre klinikker ikke gjør, som blodprøve og tidlig UL :)

Det er supert at kroppen din ordnet opp selv :) Svangerskap utenfor livmoren er ikke bare bare, har jeg fått inntrykk av :)

Nei, du har helt rett. Kvalme er noe av det verste som finnes, spesielt når det er såpass intenst at man brekker seg og spyr.

Men, er man desperat etter tydeligere symptomer, så... :)

Grugleder meg veldig til UL selv :) Tenk så greit å kunne ha røntgensyn, da kunne man fulgt med på at alt var greit hele tiden :) Man vet jo ingenting om hva som skjer der inne...

Og jeg er veldig klar over hvor teit jeg er. Men det er jaggu ikke frivillig :) For ikke å snakke om ulikt meg... Pleier å være positiv og optimismen selv :)

Ja, da er vi to heldige jenter :D Ingenting er som å ha en partner i livet som er fantastisk :)

Er jo bra de er streng på noen områder og at man får oppfølging ved behov.. Men de kunne vært litt rausere med infomasjonen :P

Det er trygghet i det å vite at man får ta blodprøver og får tidlig ul. Hvertfall etter man har vært igjennom en så lang prosess for å få barn :)

Symptomene kommer vel snikende en etter en ;) Redd jeg hadde fått mer hetta av rønken syn enn å ikke se;) Er dette normalt? Skal det være slik? Hadde nok blitt mer spørsmål fra min side :S

Samtidig som det hadde vært beroligende å se at det var liv i magen :)

Du er ikke teit ;) Du er gravid! Er lov å være slik da, hvertfall med alt du har vært igjennom for å komme så langt :)

lurer spent på hvordan det går med deg idag håpefull:)

haha ja RT det er vel mest for sin egen følelse at det er godt å barbere leggene på vinteren, mannen kan hjelpe, eller så vurderer jeg å bestille voksing og fotpleie i januar, vi får se an formen;) men igjen , detter er liksom ikke det største problemet å skike opp om;)

Annonse

jeg er SUPER forvirra... Hcg var 22 tirsdag forgje uke og i dag er den på 368... Sykepleieren ble helt satt ut selv, så må ned igjen på fredag! De misstenker framdeles at den kan være exu! Men det kan jo også gå bra siden stigningen var så fin!

Snakk om spenning! Sitter her å sjelver!!

Som jeg har nevnt tidligere, snakk om berg og dalbane!!

Hæ?! Næmmen, det er jo helt utrolig, Håpefull!

ååå, krysser fingrene for et mirakel! :D

Skjelver sammen med deg, for å si det slik!

Kan du ikke få en UL på fredag, for da skulle det vel fint gå an å se fostersekken?

Huff... Nervepirrende! :)

Men, hva skjedde med spottingen og smertene som du hadde i helgen? Har det stoppet opp?

La det bli fredag, fort! :D

Vi får se hva blodprøven sider på fredag, så får jeg evt spørre om ul. Hun ville jeg skulle ta en ny prøve, fordi det var fortidlig å se på ul om jeg var gravid i livmoren...

Hadde en dag med vanlige blødninger, men det gikk over til spotting igjen.. Akkurat nå har jeg kun menssmerter og litt stikninger, men det pleier jeg å ha en uke før og etter mensen...

Er sykemeldt t.o.m fredag nå, har ikke hodet litt med meg! Måtte love å ringe fastlegen på fredag når jeg får resultatet. Hun er bare kjempe skjønn! Har verdens beste fastlege :)

Kjempe glad jeg slapp å gå over helgen! :)

Krysser alt jeg kan krysse for at ting går rett vei!! :)

Dette blir mer spenning enn man har godt av altså! :D

Og mensmurring er absolutt et godt tegn!

Det har jeg dagen lang :) Spesielt mye på kveldene/natten.

Blødningen du hadde betyr nok ingenting. Mange opplever jo ufarlige blødninger tidlig i svangerskapet :)

åå, som jeg håper at dette går veien! :D

RT hvordan går det?

Jeg merker jeg er helt på tuppa! Hehe... Kjenner smerter på ene siden og blir stressa, så plutselig kjenner jeg litt på andre siden og blir glad! Så er det på ann igjen!

Tror jeg kjenner litt ekstra godt etter siden sykepleier og lege sa jeg måtte være obs på smerter...

I dag er vi en dag nærmere fredag!

åå nå nå er det snart "plutselig" onsdag;) må tiden gå fort!!! går fint her.. vokser som bare det! nå veier de to små 1 kilo tilsammen;) merker det er mye som skal ha plass inni magehuset mitt, litt trangt om plassen, men d er såklart koselig også;)

åååhhh håpefull jeg vil skru tiden frem for deg og servere ett positivt svaaaaaar!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...