Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ååå dere jenter altså!!!! <3 tenk i MORRA!! såå spent!! enig med deg RT det verste er å ikke vite, blir så mye mer grubling av det!

nei nå må de lange dagene snart være over og lykken smile;) ikke langt bak du heller Håpefull selvom det føles sånn da;/

<3

Sant det, forferdelig å gå rundt å være usikker :(

Jeg blir helt slått ut av lutinusen:/ Kjempe trøtt, sliter med å holde meg våken når klokken blir 18:00... Gjesper konstant! Blir bare verre og verre, så er godt at kun er få dager til testdag! :)

RT hva sa de på Haukeland ang. lutinusen?

og igjen: MASSE lykke til i morgen :D

Verdens søteste heiagjeng, det er dere! :D

Og jeg heier masse på deg, Håpefull :D I morgen er det bare 4 dager til testdagen din :D

Om 12 timer har jeg tatt blodprøven :-O

Ser på arket vi fikk på uttaksdagen at de ringer opp ang prøvesvaret mellom 12:00 og 15:30... Hjelp sier bare jeg. Håper at de ringer 12:05 ;)

Og på Haukeland sa de så mye ang Lutinus og Crinone i samme slengen, Håpefull :) Men man kunne bli ganske så slått ut av dem ja.

Har lest noen prøverørsblogger oppigjennom, og der er det gjengangstmelodi ang dette med trøtthet av progesteronstøtten :)

Selv har jeg ikke kjent noe til dette denne gangen.

Men ved forrige forsøk hos Hausken, da ble jeg veeeldig trøtt. Brukte Cyclogest den gangen :)

Nei... Nå skal jeg la lese litt, slik at hodet mitt får annet å gjøre på enn å gruble seg ihjel ;)

Skal holde dere løpende oppdatert i morgen! :)

Annonse

Dere er så fantastiske altså! :D

Blodprøven ble tatt i morges klokken 8, og de skulle jo ringe mellom 12:00 og 15:30, men mobilen min ringte klokken 11!

Det var hun søte sykepleieren som har fulgt oss hele dette forsøket som ringte. Og hun var så glad, for hun kunne meddele at blodprøven var positiv! POSITIV!!!

Hcg var på 129, og det var supert sa hun :)

Jeg begynte å grine, så hørte ikke helt hva hun sa etter det ;)

Det blir tidlig UL i starten av november, det fikk jeg med meg :)

Herregud... Jeg er GRAVID!

Tårene triller som bare det nå når jeg skriver dette, for hjelpes meg så intenst jeg har hatt lyst til å kunne skrive "jeg er gravid".

Nå bør den lille spiren vår værsågod holde seg fast inni der altså!

Mannen er på vei hjem fra jobb, så nå skal det feires :D

Nå venter jeg bare på at du følger etter, Håpefull! :)

Og nå begynner jo bekymringene ;)

Må spørre deg, monky... Hvor lenge varte mensmurringene dine?

Mine startet for 2 dager siden og holder på fremdeles, så var sikker på at TR skulle komme før testdagen. Men dette er normalt sant?

Tror jeg må google-overdose litt her nå! :-O

Å, gode, søte HÅpefull! <3

Det var litt bittersøtt Å skrive oppdateringen, for jeg vet jo sÅ godt av erfaring at det kan stikke litt nÅr man leser om disse som blir gravid nÅr man prøver selv :)

Men, heldigvis er du like bak, HÅpefull! :D

Annonse

Du er no skjønn er du:)

De som blir gravid inne på forumet her unner jeg virkelig å bli gravid :) Unner ingen å gå igjennom det vi har gjort!

Jeg kjenner det stikker når venner og bekjente kommer å forteller at de er gravid! Det gjør vondt! Men når de på forumet her forteller de er blitt gravid blir jeg glad! Det betyr at det er håp oss også! :)

Er så utrolig glad på dine vegne! Dere fortjener det virkelig :)

Tirsdag er det våres tur :D

ååå nå klarer jeg nesten ikke skrive, tårene renner!!!! GRATULERER!!!!!!!!!!!!!! så fantastisk bra, så utrolig glad for deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja mensmurringer hadde jeg lenge helt normalt! ;) hihihi så morro!!! fest i heimen hos deg kan jeg tenke:)

nå er det Håpefull neste:) :)

Jøss .. jeg ler å griner nå!! klem og kos deg med lykken!!

<3 <3 <2

Dere to altså, beste damene ever! <3 <3 <3

Det er helt uvirkelig dette her :)

Min kjære kjøpte med seg en graviditetstest hjem, siden jeg aldri har opplevd en positiv test, så ville han at jeg skulle få oppleve det, til tross for prøvesvaret fra Haukeland :D

Og for en følelse... Legger ved bilde av verdens fineste ting pr dags dato <3

Nå venter vi spent på UL i november :)

post-662775-0-49224600-1350051075_thumb.jpg

Det er litt artig i grunn...

Jeg var fast bestemt på at når jeg endelig en vakker dag skulle bli gravid, så skulle jeg bare nyte det og ikke bekymre meg så mye ;)

Jaaada... Sånn har det jo ikke blitt!

Nå er jeg superbekymret over hcg'en min, for den er litt lav er den ikke? Dumme meg som googlet det...

Tar turen til fastlegen på mandag tenker jeg, for å sjekke stigningen :)

Var noen timer uten noe murringer i morges, og ble jo knust; hvor var det eneste symptomet mitt blitt av?!

Og når murringen begynte igjen, så går jeg hver halvtime på do, redd for at TR kommer og sjekker etter rosa på papiret...

Hjelpes meg...

Håper at det roer seg bittelitt etterhvert ;)

jeg må bare beklage å si at det nok kommer til å være sånn en stund... jeg så etter mensen hver gang jeg tisset i laange tider!! hvilken dag tok du hcg test på? den skalen varierer så mye at det er vanskelig å vite hva som er høyt eller lavt, men det er ingen tvil om at du er gravid!!! symptomene kommer til å variere stadig!

det hjelper deg etterhvert, det blir litt lenger mellom hver bekymring men selv er jeg ikke 100% trygg før de er i armene mine...

med oppi alle skumle tanker får du innslag av glede og spenning!!!

<3

jeg må bare beklage å si at det nok kommer til å være sånn en stund... jeg så etter mensen hver gang jeg tisset i laange tider!! hvilken dag tok du hcg test på? den skalen varierer så mye at det er vanskelig å vite hva som er høyt eller lavt, men det er ingen tvil om at du er gravid!!! symptomene kommer til å variere stadig!

det hjelper deg etterhvert, det blir litt lenger mellom hver bekymring men selv er jeg ikke 100% trygg før de er i armene mine...

med oppi alle skumle tanker får du innslag av glede og spenning!!!

<3

Hehe, nei jeg var nok litt vel optimistisk helt til jeg fikk positiv test, gitt! Men litt bedre blir det vel, etterhvert som man når disse delmålene som første UL, gå over i 2.trimester osv?

Og blodprøven ble tatt på rugedag 14, altså 16 DPO.

Fant en tabell i sted, denne: http://www.bobrow.net/kimberly/birth/hcglevels.html

Så nå slapper jeg litt mer av :) Men tar nok en blodprøve på mandag, sånn for å slappe biiiittelitt mer av ;)

Gleder meg veldig til å oppleve denne gleden og spenningen, monky :D

Og tusen takk, <3LYKKE<3 :D

Takk til dere andre som har gratulert meg også :)

Jeg er litt inni en boble nå merker jeg :)

I dag tok jeg en test (rugedag 11)! Tør ikke slippe jubelen løs ennå, da jeg har hatt flere slike tester tidligere...

Men ble litt mer opptimistisk hvertfall :) Nå skal jeg vente til mandag med å teste igjen :)

RT den dagen man bestemmer seg for å få barn begynner beskymringene, de forandrer seg etterhvert... De vil også følge med deg resten av livet, både på godt og vondt :)

Skjønner godt du vil ta en blodprøve til! Jeg hadde nok gjort det samme... Men du kan nok slappe av, du er gravid ;) Du må prøve å nyte graviditeten også :)

post-514890-0-52309200-1350126362_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...