Erle85 Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter #126 Skrevet 7. oktober 2012 Her er mannen også optimistisk! Jeg har en god mage følelse, så håper det stemmer Kjempe flott med 4egg på frys! Litt godt å tenke på at man slipper igjennom uttak og sprøyter når man skal prøve på søsken Jeg er er øm i magen, kjenner ut som noen har slått meg! Håper det er et godt tegn! Kjenner du noe RT? Tar til meg alt støv jeg kan få! Plutselig var jeg på rugedag 5!! Håpere dere skjønne damer har hatt en strålende helg! Her har det gått i ett med besøk
RTprøver Skrevet 7. oktober 2012 #127 Skrevet 7. oktober 2012 Ingenting er bedre enn en god magefølelse, Håpefull Her er jeg fremdeles nøytral Absolutt ingen magefølelse :/ Sikkert litt selvforsvar, kan jeg tenke meg Og jeg var litt øm i magen de første dagene, men det regnet jeg med gjerne kom av uttaket og alt annet foregår i både eggstokker osv etter alle hormonene? Ellers har jeg ikke kjent noen ting Dagene går unna! Her er det rugedag 9 allerede Bare 5 dager til testdag Og du er jo snart halvveis, Håpefull Her har helgen sust avgårde med bursdagsfeiringer og litt jobb Nyt siste resten av helgen, damer
Erle85 Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter #128 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg var også øm etter uttaket, men tror som du sier at det kommer av som skjedde da! Dumt at du ikke har noen mage følelse, men skjønner også at det ikke er like lett alltid Merkelig hvordan vi har en innebygget forsvars mekanisme i kroppen vår 5 dager til testdag ja! Tiden har flydd, synes du nettopp satt inn egg jeg.. GLEDER meg til du får positiv test på fredag Alltid kjekt å feire bursdager <3 God søndag
RTprøver Skrevet 7. oktober 2012 #129 Skrevet 7. oktober 2012 Så skjønn du er, Håpefull Må bare si at jeg setter stor pris på å ha lagt så likt som deg i løypen helt siden vi sendte inn søknadene Og jeg gleder meg masse til du får positiv test om 9 dager God søndag til deg også
Erle85 Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter #130 Skrevet 7. oktober 2012 Takk det samme RT Synes det er ekstra gøy å følge med siden vi begge hører til på Haukeland Godt å ha noen om ligger likt i løypen! Håper jeg klarer å holde ut til testdagen, typisk meg å finne på å kjøpe en test til uken :/ *holde seg unna apotek og butikker*
RTprøver Skrevet 7. oktober 2012 #131 Skrevet 7. oktober 2012 Ja, ikke minst det at vi hører til samme klinikk Artig å kunne dele erfaringer med noen Og du er jo langt ifra alene i det med å ville teste før testdagen Jeg er bare ikke laget slik jeg :/ Helst vil jeg ikke teste i det hele tatt Mest sannsynlig blir det til at vi bare venter på svaret på blodprøven, kjenner jeg meg selv rett Har to graviditetstester liggende da, så skal aldri si aldri Kan vær at vi tester før vi drar til KK for å ta blodprøve Spennende er det ihvertfall
Erle85 Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #132 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg synes det er greit å teste før jeg reiser på KK for å ta blodprøve.. Da er jeg innstilit på hvilken beskjed de ringer med Er ikke mange dagene til du skal ned der nå! Spennede tider nå! Denne gangen håper jeg indelig det går veien! Svigermor er blitt syk igjen, så hadde vært kjekt å komme med en god nyhet!
RTprøver Skrevet 8. oktober 2012 #133 Skrevet 8. oktober 2012 Ja, jeg har tenkt tanken, at en negativ test er nok ikke fullt så harsh som en sykepleier som sier "beklager, du er ikke gravid" Får se hvor heftig testesperren min er på fredags morgen Jeg krysser fingrene veldig for deg, Håpefull! Håper virkelig at jeg kan komme med godnyheter jeg også. Min mor fjernet en svulst tidligere i år, og i forrige uke fant de en ny. Hun hadde trengt en gladnyhet nå Forhåpentligvis kan vi fortelle de begge to at de blir bestemødre neste sommer!
monky Skrevet 8. oktober 2012 #134 Skrevet 8. oktober 2012 åå jeg kjenner meg så igjen i dere, trengte også en god nyhet da jeg var i rugetida... testet 1 dag før tida for å rekke å "komme meg litt mer" før mormors begravelse..... jeg ønsker så intenst at dere snart kan komme med en skikkelig gladnyhet!!!!!!!!! <3
RTprøver Skrevet 8. oktober 2012 #135 Skrevet 8. oktober 2012 Å, jeg husker sÅ godt alt du gikk igjennom i rugetiden din, monky :/ Det var derfor jeg var sÅ sikker pÅ at det skulle gÅ bra for deg, for nÅr noe slik skjer sÅ fortjener man litt lykke innimellom alt det andre
monky Skrevet 8. oktober 2012 #136 Skrevet 8. oktober 2012 tusen takk gode du og nå må det være deres tur
Erle85 Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #137 Skrevet 8. oktober 2012 Så trist å høre RT :/ Aldri noe kjekt med slike nyheter Hun hadde fortjent en gledelig nyhet nå ja! Denne gangen vet de ikke hva som er gale med svigermor, så hun skal legges i på Haukeland! Sist gang var det kreft :/ Krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig denne gangen Stemmer at du hadde mye å tenke på rugetiden monky, er ikke noe hyggelig når noe slikt skjer Nå skal jeg prøve å være positiv resten av rugetiden! Er halvveis i morgen! Jippi <3
Bambi14 Skrevet 9. oktober 2012 #138 Skrevet 9. oktober 2012 Jaja.. Da fikk jeg min ande negative test i dag:-(
Bambi14 Skrevet 9. oktober 2012 #139 Skrevet 9. oktober 2012 Da er vel bare spørsmålet når vi får starte opp igjen
Erle85 Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #140 Skrevet 9. oktober 2012 neeei Det var kjempe trist å høre Kalla78! Er alltid like leit med negative tester :/ Håper du slipper å vente altfor lenge! All denne ventingen kan gjøre en sprø :/ Masse lykke til på neste forsøk! Da skal det være din tur
Bambi14 Skrevet 9. oktober 2012 #141 Skrevet 9. oktober 2012 Hei og takk for gode ord:-) har prata med de i dag på Haugesund, og jeg skal altså ringe inn neste mens (burde snart dukke opp en nå etter det mislykka forsøket), så håper det da blir i midten av November. Går alt som jeg håper får jeg vel innsett rundt nyttår:-)
RTprøver Skrevet 9. oktober 2012 #142 Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Håper virkelig at alt er i orden med svigermoren din, Håpefull Og huff, Kalia... Vi vet alle her inne hvordan du har det akkurat nå. Negative tester skulle ikke vært lov, rett og slett! Hurra for halvveis idag, Håpefull Leste blogginnlegget ditt, og husk at du må oppdatere oss med en gang hvis du bestemmer deg for å teste snart Her er vi på rugedag 11 allerede! Bare 3 dager igjen... Iiiik! Endret 9. oktober 2012 av RTprøver
RTprøver Skrevet 10. oktober 2012 #143 Skrevet 10. oktober 2012 Rugedag 12, og jeg blir rett og slett kvalm av å tenke på at det blir test om under 2 døgn :/ Hvordan går det med deg, Håpefull?
monky Skrevet 10. oktober 2012 #144 Skrevet 10. oktober 2012 åh så ufattelig spennende dette er!!!!!! de dagene der er grusomme! jeg håper fortsatt inderlig for dere jenter!!!!! <3
RTprøver Skrevet 10. oktober 2012 #145 Skrevet 10. oktober 2012 Grusomme er ordet, monky Ønsket om positiv test er jo så stort at man blir rett og slett smågal på slutten!
Erle85 Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #146 Skrevet 10. oktober 2012 Takk for det RT Håper de finner ut hva som er gale! Håper også at det går bra med mammen din:) TO dager til test dag RT! Er ikke ille det! Kjenner du noe? Jo nærmere man kommer testdato, jo treigere går det Har hatt lyst å teste, men er kun på dag 8... Prøver å holde ut noen dager til Funnet ut om du skal teste før du reiser ned? Det er grusomme, men spennende dager framover
Erle85 Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #147 Skrevet 10. oktober 2012 og monky.... Du er bare super skjønn! Kjekt med noen som heier på sidelinjen
monky Skrevet 11. oktober 2012 #148 Skrevet 11. oktober 2012 tusen takk gode, vanskelig å slippe taket på dere;) heiaheiaheiaheiaheiaheiaaaaaa !!!!!!!! <3
RTprøver Skrevet 11. oktober 2012 #149 Skrevet 11. oktober 2012 Ja, du er litt av en dame, monky! Artig at man kan bli så glad i noen over et forum Og det ordner seg nok for både svigermoren din og moren min, Håpefull Krysser fingrene for det ihvertfall! Mamma skal inn til røntgen og MR i dag, så det skal bli godt for henne å vite mer Ofte det å ikke vite som er verst Hele denne uken har gått litt tregt synes jeg... Sikkert fordi jeg har vært hjemme fra jobb og fått mer grubletid, hehe Og jeg kjenner fremdeles veldige lite Prøver å ikke jakte på symptomer, da jeg har brent meg på det så mange ganger tidligere Det eneste jeg kjenner på nå er egentlig bare nerver ;p I morgen er det blodprøve! Og jeg har vel egentlig bestemt meg for å bare holde meg til den Men hva jeg gjør i morgen, det er jo en annen sak Er superspent på testingen din, Håpefull
Erle85 Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #150 Skrevet 11. oktober 2012 Du må oppdatere oss med en gang du har fått svar i morgen RT Har en god magefølelse!! Jeg gir beskjed med en gang jeg har testet! Prøver å holde meg så lenge som mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå