Gå til innhold

Anbefalte innlegg

På fredag er du mest sansynlig ruger RTprøver :D Det er deg vel fortjent! Står på sidelinjen å heier på deg! :) Håper du får ut mange fine egg! :) LYKKE til i morgen :D

Kalla78: Lykke til med innsett i morgen!

monky: vente? ka? hæ? :) Hadde jeg vært litt mer tolmodig av meg så hadde det nok gått litt greiere med all ventingen.. Blir nesten litt deprimert av å hele tiden veeeeente! I vente tiden får jeg heie på de andre :)

Fortsetter under...

Annonse

ÅÅ, dere er jo bare de herligste damene som finnes!

Blir helt rørt jeg nÅr jeg leser at dere har vært spent pÅ hvordan det gikk med uttaket osv :)

Men ja, uttaket gikk bra det :)

Og formen i gÅr var overraskende fin, nÅr vi kom hjem :)

Som ved de andre uttakene, sÅ nekter lokalbedøvelsen Å virke pÅ meg, men heldigvis har jeg ganske grei smerteterskel, sÅ jeg holdt fint ut de 20 minuttene de holdt pÅ. Hadde mange eggposer i grei størrelse, men ca halvparten var tomme :-O

Det er visstnok vanlig ved PCOS, da det er vanncyster som vokser og ser ut som eggposer :)

SÅ det ble til slutt 8 egg ut :)

Og resten av gÅrsdagen lÅ jeg pÅ sofaen med pledd og ble dullet med av min kjære :D

Idag ringte dem og sa at 6 av de 8 eggene var modne nok til ICSI, og 5 er befruktet, så i morgen blir det innsetting :D

Krysser fingrene for at det kanskje blir noen til overs som kan fryses ogsÅ :)

Og JIPPI, HÅpefull!

Er sÅ spent pÅ hva Haukeland har sagt, har de ringt deg?

Endret av RTprøver

Skjønne, skjønne monky <3

Og jeg gleder meg forresten veeeldig til den ordinære UL deres, ikke lenge igjen nå! :D

Kan tenke meg at dere er superspent! :D

Nå er det min tur til å snike innom her for å se etter update fra Håpefull ;)

Annonse

Så bra RT :) Godt at du får noen egg på frys til søskenforsøk seinere! :) Vet du om du får ett eller to egg inn? Lykke til i morgen! :)

æddabædda! de har ringt fra Haukeland... ;) Hva de sa? :P Det er hemmelig! hehe...

Neida, skal vist få sette inn egg på mandag sier de.. Synes det er rart at jeg ikke skal ned på kontroll når slimhinnen bare var 3mm på dag 10 i syklusen (noe legen da presiserte var VELDIG lite)... Tror ikke helt på det før de setter inn et egg på mandag :)

Siden jeg er såpass ung, og det er første forsøket i det offentlige, så blir det nok bare ett egg inn, Håpefull :)

Tror Haukeland er ganske så streng på akkurat den biten :)

Og jej! Så gøy! Da blir det fryseforsøk allikevel da :D

Var det jeg sa, eggløsningen var bare litt treg denne syklusen ;)

Kroppene våre tror de er sååå morsomme, når de egentlig bare gjør oss til nervevrak!

Men hvilken syklusdag er du på nå?

3mm er jo ganske lite for å være på syklusdag 10, men hvis syklusen din er ekstra lang denne gangen, så stemmer det sikkert? :)

Superspennende med innsett på mandag! Tenk så likt vi ligger i løypen da :D

Jeg er på syklus dag 19 i dag... Så vi får se på ultralyden på mandag hva de sier! Snakk om å få en beskjed, for å få en annen en dag etterpå.. Opplevd det på Haukeland flere ganger nå, er kjempe lei akkurat det.

Jeg fikk kun et egg inn også av samme grunn :/ Synes de er litt for streng :P Fastlegen min kunne ikke skjønne hvorfor de bare satt inn ett egg. Hun mener vi selv burde bestemme, om vi ønsket to skulle vi få den muligheten. Hva som om det ble et risikosvangerskap gr tvillingen? Staten hadde råd til det :P hehe.. Fastlegen min er en meget bestemt dame! Godt ha en slik forståelsesfull fastlege :)

Vi ligger kjempe likt i løypen, så i juni treffes vi på føden ;) hehe..

Er du på jobb nå i rugeperioden? Jeg kommer nok til å spørre om en sykemelding. Vet jeg får det også, da jeg har snakket med fastlegen om det tidligere :) Har ikke hodet med meg på jobb, tankene er helt andre steder osv :(:)

Ja, de er kanskje litt for streng på Haukeland.

Men skjønner det også. De vil vel forhindre at det blir altfor mange risikosvangerskap :)

Jeg kjenner derimot to stk som har fått ett egg tilbakesatt, og endt opp med eneggede tvillinger :)

Så det kan skje selv med ett egg ;)

Og jeg jobber i rugeperioden ja :) Eller, siste uken jobber jeg ikke, da jeg har jobbet meg opp såpass med avspasering at jeg måtte ta meg litt fri, og tilfeldigvis ble det siste uken av rugeperioden :)

Er nok lurt å sykemelde seg hvis man har en jobb som vil lide av tankene osv de to ukene :)

Men selv så gruer jeg meg litt til den siste uken, hvor det bare vil være meg og tankene mine dagen lang! :/

Jeg er no fornøyd så lenge jeg får en ;) Er ikke så storforlangende...

Jeg jobbet i rugeperioden forgje gang, men da satt jeg på kontoret. (Jobber i barnehage) Denne gangen er det ikke mulighet for det. Føler det er feil for barna at jeg er tilstede, men ikke tilstedeværende.. Får se hva magefølelsen sier på mandag! :)

Da er den mest krevende biten begynt, rugingen :)

Og vi er helt i himmelen, for det ble full pott :D Alle de befruktede eggene delte seg ideelt, så nå har vi i tillegg 4 på frys! :)

Nå skal vi ha en romantisk helg, med NULL planer! Deilig :D

Hva var forresten endometriet deres ved innsetting?

Venter spent på mandagen og hva som skjer da, Håpefull :)

Ah... Okai :) I Danmark og på Hausken målte de alltid endometriet ved innsett, og det samme gjorde de nå på Haukeland også :)

Men nå prøvde de ut et nytt ultralydapparat når jeg var der, så det ble både utvendig og innvending UL før og underveis når innsettet holdt på :) Fascinerende :D

Målte de endometriet ditt ved innsett, monky?

God helg til deg også, Håpefull :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...