selma07 og engel Skrevet 26. august 2012 #1 Del Skrevet 26. august 2012 Hei! Jeg skulle ønske at dere opprettet et nytt forum for oss som opplever ufrivillige aborter. Jeg mener det er en uheldig miks å blande de som tar frivillig abort og oss som ønsker oss et barn mer enn alt og som mister. hva tenker dere om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 26. august 2012 #2 Del Skrevet 26. august 2012 Som å sette ord i munnen min! Det har jeg tenkt såååå lenge på! For all del, det er selvsagt ikke et lett valg å ta år en vurderer abort. Men på et slikt forum som dette burde det vertfall hatt sin egen "plass" at ikke de som har feks mistet 3ganger skal innpå der, og det første som slår dem er: skal jeg ta abort eller ikke? Håper virkelig de fikser dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆☆☆ Skrevet 26. august 2012 #3 Del Skrevet 26. august 2012 Det finnes; "Vi som har mistet" heter det. Og et eget "Habituell abort". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selma07 og engel Skrevet 26. august 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 26. august 2012 Vi som har mistet er for oss som har mistet sent i svangerskapet sånn som jeg har oppfattet det. De som "bare" har mistet en eller to ganger har ikke et eget forum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarn73 Skrevet 26. august 2012 #5 Del Skrevet 26. august 2012 Mener å huske at det var forskjellige grupper tidligere. Ikke bra å blande disse to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 27. august 2012 #6 Del Skrevet 27. august 2012 Heisann. Som *stjerne* skiver over her er Vi som har mistet for alle. Det er ikke lagt opp for en spesiell gruppe, men for alle som har gått gjennom å miste et barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå