Gå til innhold

Vasker man babytøy sammen med foreldrenes klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker etter at barnet er født? Eller vasker man en egen maskin med babytøy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet jeg vasket babyklærne for seg selv de første 3-4 mnd. med begge de to første mine... Har ikke tenkt så mye over hva det blir til nå. Men med så mye vask så kan det være at jeg blir nødt for å vakse babytøyet sammen med de andre ungenes, ellers blir jeg nødt til å flytte inn på vaskerommet ;) Er nok litt mer avslappet til det meste denne gangen...

Skrevet

Jeg kommer nok til å vaske litt blandet etterhvert ja ;) Vet ikke om det er lurt, men jeg nekter å vaske halve maskiner og sløse med vann og strøm. Men blir det noen skikkelige møkkete bodyer med bæsj langt oppover ryggen så skal jeg nok ta det for seg selv hehe

Skrevet

Jeg gjør ikke det, men det er fordi jeg liker svak duft av skyllemiddel av våre klær. ;)

Babytøyet vaskes kun med blenda, og tilhørende skyllemiddel uten parfyme. Samme med sengetøy,håndklær og lign.

Skrevet

Jeg har aldri gjort det, annet enn når jeg vasker det opp før babyen kommer. Med tre tette, aktive unger, er det bare ikke mulig å vaske babyens klær separat. dessuten er jeg som Novemberspire-79 ikke innstilt på å sløse med strøm eller vann for å vaske halve maskiner. Her sorteres alt etter farger og temperatur/program og når en skuffe er full, går det rett i maskina.

Skrevet

Det blir vel nok like rent om det blir vasket separert og sammen men våres klær :)

Skrevet

Takk for svar :)

Skrevet

jeg har aldri skilt hvitt/farget tøy engang jeg , så skiller neppe ut babytøyheller :P

Skrevet
jeg har aldri skilt hvitt/farget tøy engang jeg , så skiller neppe ut babytøyheller :P

Hehe går det bra da? ;) ingen uhell?

Skrevet
Hehe går det bra da? ;) ingen uhell?

Jeg putter jo ikke en rød ullsokk med en pen hvir skjorte... Men vanige hvite sokker, t-skjorter osv går inn med det fargede. Det hvite kommer ut like hvitt som før;) Aldri skjønt oppstyret med det der:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...