**Cayenne** Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 Hei snuppa, orker du å se om jeg blir gravid igjen og ev. når? Si fra hvis du ikke får inn noen - er det sånn så er det sånn. F.dato: 10.04.72
Tante_Esel Skrevet 26. august 2012 #2 Skrevet 26. august 2012 Hei snuppa, orker du å se om jeg blir gravid igjen og ev. når? Si fra hvis du ikke får inn noen - er det sånn så er det sånn. F.dato: 10.04.72 har ikke jeg sett på deg mange ganger før? får ikke inn noe umiddelbart nå, og har ikke korta mine her :/
**Cayenne** Skrevet 26. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2012 Pleier skrive ned, og den ene gangen jeg har skrevet her har du sagt fødsel i oktober 2012 eller før om jeg slappet av. Så det var jo ikke helt riktig, men håpte kanskje det var graviditet i stedet Eller mulig jeg misforsto og du mente graviditet da Når jeg tenker meg om så tror jeg du så på meg enda en gang før dette, ja. Har kastet den første 'lista' mi, det har jo blitt en del spådommer i løpet av disse 14 mnd Uansett - takk for at du tok deg tid!
**Cayenne** Skrevet 27. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2012 Dytter litt opp så du ser svaret mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå