Gå til innhold

Mammatilprinsessa, catteklatt og dossa :) vil dere se? Pliiis :)

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

Jeg bare lurer på om dere ser åssen kjønn som gjemmer seg i magen min? Fikk vite jente i uke 13/14 og takket nei til å vite kjønn på ordinær ul. Ser dere om dette kjønn stemmer :)

Så lurer jeg på litt om fødsel, starter den naturlig og før etter termin som er 27.11.12 ? Og kaaanskje str på baby? Første barn var 48 cm, 3130gr og 35 cm :)

F: 141091

Takk :)

Fortsetter under...

Gjest Mammantil2prinser

får jentefølelse på deg, så det stemmer sikkert da :)

tror hun kommer en uke etter termin ca... rundt 3000 gr.

Vet du hva! :) TUUSEN TAKK FOR SVAR! :) selv om det er en stund til enda så kan jeg sende deg en oppdatering :)

For meg så virker det som fødselen starter litt før termin den 25. men om det blir fødsel den dagen er vanskelig å si.. Tror denne babyen blir ca 100g tyngere og 1-2cm lenger enn første barnet. Det virker som du forsøker å føde stående, men ender opp liggende/sittende. Kjønnet var d værre å få bilder av, får opp begge dele... :P

Uansett lykke til! <3

Gjest Mammantil2prinser

For meg så virker det som fødselen starter litt før termin den 25. men om det blir fødsel den dagen er vanskelig å si.. Tror denne babyen blir ca 100g tyngere og 1-2cm lenger enn første barnet. Det virker som du forsøker å føde stående, men ender opp liggende/sittende. Kjønnet var d værre å få bilder av, får opp begge dele... :P

Uansett lykke til! <3

Tusen hjertelig! :)

Spennende med denne fødestillingen du fikk opp, har bekkenløsning til de grader og gruer meg til hvordan jeg skal kunne ligge på ryggen :(

Skal se det ligger noe i det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...