Gå til innhold

Andre som er i total mangel av energi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 30 og er så trøtt og lat. Har vondt i ryggen og er gravid med siste i rekka av tre tette. Mangler overskudd veldig! Hvordan har dere andre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler mg som en blanding av et dovendyr og en gjærdeig. Vondt i ryggen og konstant trøtt, rekker ik over alt jg skal gjøre på jobb. Er i uke 29. Mister snart motivasjonen til å gå sånn, utålmodig etter å bli kjendt m babyen og få tilbake kroppen min og energien.

Skrevet

Er litt over 34 uker, førstegangs. Føler meg veldig sliten og tung. Totalt mangel på energi, gidder ikke stort. Prøver å begynne på ting, men får ikke til å fullføre. Er heldigvis ikke i jobb, så jeg kan planlegge dagen som jeg vil. Utålmodig, gleder meg til jeg er i mål!

Skrevet

Jeg er 60% sykemeldt, vondt i bekken,rygg, osv, og helt tom for energi. Kan få energi lutselig en dag, men går fort over.

Når jeg er hjemme hver langhelg jeg har, gjør jeg aldri noenting, selvom jeg har masse jeg burde gjort. Eier ikke tiltakslyst!

Skrevet

Jeg er gravid med 3.mann. Svimmel, kvalm, sliten, hormonell og går som jeg har 2 i promille midt på dagen. Men både morningen og kveldene er ok. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med tanke på jobben. Går 60% hvor mye er kveld og helg, samt at det krever at jeg er virkelig oppegående når jeg er på jobb. Noe det er langt ifra at jeg er mange ganger. Så jeg kjenner meg godt igjen. Er 30+4 i dag.

Skrevet

29 uker med nr 2, klarer såvidt gå pga bekkenløsning, lagt på meg 14 kg og har litt på kroppen fra før....er så sliten og trøtt, orker lite men prøver så godt jeg kan ...i stad måtte vi KJØRE til lekeplassen borti gata slik at jeg klarte henge på uteleken....svimmel, glemsk som bare det og ...tja ganske så sliten!

Skrevet

Er 2.gangs i uke 31. Vært sykemeldt 3 uker nå pga høyt blodtrykk.

Og så var jeg 50% sykemeldt fra uke 25pga bekkenløsning.

Enda jeg er hjemme hele dagen, har jeg null energi. å hente i bhg og lage middag til samboeren kommer hjem, betyr at jeg må ligge strak ut en halv time for å komme meg til hektene igjen.

Og jeg som var helt frisk i første svangerskap!

Heldigvis "bare" 9 uker igjen:s

Skrevet

Førstegangs og er i uke 33 og har ikke noe energi i det hele tatt. Enda at jeg er 100% sykmeldt pga blødninger som kan være litt løsen morkake så får ikke lov til noe men like vel har jeg ikke noe energi. Skal jeg ut å handle en dag så er det bare det jeg kan gjøre for ellers er jeg sofa sliter hele dagen og dagen etterpå.

Skrevet

3 gangs i uke 30 super sliten, trett, sover dårlig. Orker lite..

Er heldigvis sykemeldt nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...