Gå til innhold

Dere som har peil. på barnevogn og gjerne hvite!

Anbefalte innlegg

Har så lyst på ei hvit vogn., men vet ikke hva som er bra? Har hørt at emmaljunga combi duo er bra. Finnes det andre vogner som er bra som også er i hvit? Noen som vet? Emmaljunga sin combi duo hadde så mye "rart" mønster på seg (i følge min smak)så vet ik om jeg går for den. Andre tips? Takk:)

Fortsetter under...

Hei:) Jeg har bestillt teutonia elegance, en utrolig lekker vogn som jeg fallt pladask for. Første sending i butikken hadde gått rett ut, venter nå på sending nr.2. Pris for duo vogna er 6990, og så må jeg kjøpe vinterhjula til 1300 i tillegg. Regntrekk er med i prisen, blankt gjennomsiktig regntrekk. Har hatt emmaljunga mondial creme leatherette, men den sprakk i skinnet, reklamerte og solgte i mellomtiden. Men det var også en veldig god vogn.

Den va jo veldig fin. Men e det samme system (mtp på 2 deler) som en emmaljunga duo combi, vet du? Tenkte også på den mondial vogna,,men ble skeptisk når du sier den sprakk. Er elegancen tung? Vekt du vekt? Anre tips om hvite vogner mottas oxo med takk!

Den va jo veldig fin. Men e det samme system (mtp på 2 deler) som en emmaljunga duo combi, vet du? Tenkte også på den mondial vogna,,men ble skeptisk når du sier den sprakk. Er elegancen tung? Vekt du vekt? Anre tips om hvite vogner mottas oxo med takk!
Det er en duo vogn ja:) Virket veldig lett å trille. Er blitt en meget populær vogn nå fra 2012. Er ei til som fikk skinnet sprukket opp her på forumet, var 2010 modellen, er sikkert fofbedret nå:)
Det er en duo vogn ja:) Virket veldig lett å trille. Er blitt en meget populær vogn nå fra 2012. Er ei til som fikk skinnet sprukket opp her på forumet, var 2010 modellen, er sikkert fofbedret nå:)
Forbedret skulle det stå. Vekt vet jeg ikke, men iallefall ikke noe tyngre enn mondialen vil jeg tro:). Lekker var den iallefall:)

Annonse

Forbedret skulle det stå. Vekt vet jeg ikke, men iallefall ikke noe tyngre enn mondialen vil jeg tro:). Lekker var den iallefall:)

Jepp, min hvite mondial vogn fra emmaljunga sprakk i skinnet. Har sendt avgårde brev til forbrukerrådet nå og skal få svar fra Barnashus inne et par uker. Håper de kan bytte hele stoffet. Jeg vil ikke ha den "skinntypen" igjen. Men gjerne en lys vogn :)

Skal dra å se på den da. Bor i Oslo. Vet du hvor man kan se på ei sånn ei? Tung å løfte mente jeg:)
Babycare kjeden har den:) Jeg har bestillt den på babyboom i Arendal. Har også sett den på barneland i kristiansand. (babycare kjeden begge to)
Ps, dette skinnet virket mye mykere enn leatheretten jeg hadde på mondialen.

Oki, godt å høre! Ser at emmaljunga kommer med en limited edition men igjen masse rare mønster på. Den skandinavian er også fin, men så uren med alt dette mønsteret på. Jeg personlig er ikke så glad i det. Er fint med hvit og grått men blir to much syns jeg når det også skal mønstreres så voldsomt:=)

Du så jeg hadde svart deg lenger oppe ang.hvem som solgte den type vogn? Vet ikke om den kjeden finnes i Oslo, men du får uansett kjøpt den på nett. Har i tillegg bestillt vognpose fra Risarosa i grå og rosa, de var utroooolig lekre. Håndsydde ullposer med dyne inni:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...