Gå til innhold

Trenger tyde hjelp! (eggløsningstest)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg trenger litt hjelp til å tyde tester/syklus!

Testen til venstre på bilde, trodde jeg var positiv dag 16 i syklus.

Tok en dag 17 som var negativ.

Tok en test i dag, dag 20, testen til høyre på bilde.

Er den i dag positiv? Er den fra dag 16 positiv?

Hjelp meg å tyde! :)

Har vondt nederst i magen i dag..ømme bryster/vorter, pleier å ha det etter EL.

(Jeg har vanligvis ca 25 dager syklus, og korte lutealfaser ca9-10dager).

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hei! Jeg trenger litt hjelp til å tyde tester/syklus! Testen til venstre på bilde, trodde jeg var positiv dag 16 i syklus. Tok en dag 17 som var negativ. Tok en test i dag, dag 20, testen til høyre på bilde. Er den i dag positiv? Er den fra dag 16 positiv? Hjelp meg å tyde! :) Har vondt nederst i magen i dag..ømme bryster/vorter, pleier å ha det etter EL. (Jeg har vanligvis ca 25 dager syklus, og korte lutealfaser ca9-10dager).

For meg ser den til høyre positiv ut og den til venstre ser ut til å være svakere enn teststreken og dermed ikke positiv. Høres jo litt merkelig ut at du skulle ha EL på dag 20 med en 25 dagers syklus. Da er jo EL på dag 11 mer "standard". Har du tatt en graviditetstest? Ville prøvd det hvis jeg var deg. Hvis lutealfasen din er på 5 dager er det veldig kort. Trolig for kort til å ha mulighet for å bli gravid.

Endret av 2010mammaen og mailykkeliten
Skrevet

Ja den ser kanskje litt mere positiv ut enn dag 16.(Selvom den har tørket i 4 dager).

Veldig rart med pos el-test på dag 20, aldri hatt det før.. kan jo hende at syklusen blir lengre denne måneden da, kroppen spiller en jo store puss hele tiden:p

Så er jo bare å vente å se egentlig...

ikke tatt g-test, har ingen liggende nå..

takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...