Gå til innhold

Hva syns dere om...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Samuel?

sliter såå med guttenavn...

vil ha et litt unikt navn.. ikke såå mange som heter det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samuel er et fint navn. Kunne nok ikke ha valgt det selv, men jeg har absolutt ingenting i mot det ;)

Skrevet

Samuel er nok på opptur nå, vet om flere små gutter som heter det... Så så unikt blir det dessverre ikke for den kommende generasjonen.

Skrevet

Fint men ikke så uvanlig. Hva med Emanuel?

Skrevet

Samuel er kjempefint. Stod på listen min. Men vi får jente så blir ikke aktuelt denne gangen.

Skrevet

Jeg synes Samuel er helt nydelig, ikke blant de aller vanligste selvfølgelig men Minimikro har helt rett.

Skrevet

Samuel er veldig fint :)

Skrevet

Syns det er veldig fint! (Naturlig nok - da vi har en liten Samuel selv)

Er ikke så mange som heter det, men inntrykket mitt er også at det er et navn som har en opptur nå. Tror allikevel ikke det er av typen hvor de vil ha minst 3 i klassen som heter det samme når de blir så store.

Skrevet

Nydelig navn! Vi hadde nok kalt vår gutt for Samuel, hadde det ikke vært for at venninna mi sin sønn heter det:)

Men som flere her inne sier, så tror jeg det er et navn som kommer til å bli populært.

Skrevet

Samuel er et nydelig navn, og kortformen Sam er virkelig sjarmerende - også på norsk :)

Skrevet

Tusen takk for masse fine tilbakemeldinger:)

Vi går nok for det:):) finner lissom ingen andre fine, unike...

søsteren har ett navn som bare litt over 120 i Norge heter, mens Samuel er det litt over 1000 ser jeg,,, men ikke veldig poppis da.. og om navn havner på navntoppen i framtiden vet man aldri.

Jeg elsket navnet Lucas for 10 år siden og sa min kommende sønn skal hete det...nesten ingen ble døpt det da.. men idag er jo d på topp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...