Gå til innhold

Vi skal ta abort

Gladjente00

Anbefalte innlegg

pga uplanlagt og helse messigt.. var dårlige og kvalmen 1 uke før jeg fant ut at jeg var gravid.. har fått time til abort men er ikke før neste onsdag.. på selve burtsdagen min =( Og jeg er såååå sinnygt dårlige, kvalmen, klarer ikke lukter og smak sansen er helt på tryne.. og slik som dette må jeg gå nå i over 4 dager og det blir bare verre og verre for hver dag som går.. Har ringt mangen ganger til sykehuset for å hørre om jeg kan komme tidligere.. men nei de har ikke ledigt før da.. kjenner meg så maktesløs =(( Har 2 unger fra før av jeg skl ta meg av..minsten er akkuratt 1 år og er veldigt krevenes =(

Er jeg helt maktesløs til å gjøre noe før selve dagen jeg skal inn? Noen som vet? Jeg klarer ikke å gå slikt som dette her mer!!

Fortsetter under...

åårh så typiskt =( Jeg er så dårlig og uvel at jeg kjenner ikke kroppen min igjen! Alt er bare drit! Klarer til og med ikke trynet av samboer.. men så skal det sies at jeg blir dårlige i alle svangerskapene mine.. men aldri så tidligt.. pleier å starte rundt 6 uker.. er ekstra irriterenes og plagsomt når jeg ikke vil få noe for driten heller..hadde vert noe annet hvis jeg kunne ha beholdt!!

farris og eplemost.. er ikke dt for uttørkning det? Er ikke det jeg har problemer med.. er mest lukter som påvirker kvalmen min =(

For meg så er det ikke så lett å beholde, da jeg har slitet ganske så mye etter at jeg fikk minsten.. både lege, psykolog og jordmor annbefaler meg å ta dette valget for det er ganske så sikkert at jeg jeg havner langt ned igjen psykisk etter fødselen slik som sist.. det beste er å komme meg godt oppå igjen.. itillegg hadde jeg en sterk fødsel depresjon som jeg nettopp har kommet meg ut av

Hvorfor skulle jeg tulle md det?

Annonse

jeg har tatt både positive og negative ting med å gå videre.. og desverre så ble det mer negativt enn positivt for min del i dette tilfelle.. vet at det kommer til å bli tøft men jeg vet og at kroppen min ikke er klar for en til akkuratt nå.

Da jeg var på sykehuset med minsten hadde jeg bare negative opplevelser.. og når jeg var nettopp besøk der på samme avd jeg lå på for å besøke søskenbarnet mitt som har fått ny unge, så kjennte jeg at panikken og angsten tok meg helt.. var ikke klar for dette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...