☆☆☆ Skrevet 25. august 2012 #2 Skrevet 25. august 2012 Kunn til oppbevaring av tannbørste, deler med gubben.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #3 Skrevet 25. august 2012 Tannglass? Til å ha tenner i liksom? Ikke foreløpig:)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #4 Skrevet 25. august 2012 Tannglass? Til å ha tenner i liksom? Ikke foreløpig:) hehe.. Til å skylle munnen med f.eks... Syns det er så turn off ... HI
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 25. august 2012 #5 Skrevet 25. august 2012 hehe.. Vi har tannbørstene i glass;) Datteren vår valgte de ut for mange år siden, så vi har hvert vårt med ulike motiv. Men vi bruker ikke glassene når vi skyller munnen.
lille sprelle Skrevet 25. august 2012 #6 Skrevet 25. august 2012 Har et glass på badet ja.(i plast). Brukes til å svelge piller og kosttilskudd med. OG å skylle munnen før og etter tannpuss. (vil ikke gni utover maten/drikken jeg sist spiste/drakk utover tennene og skyller etterpå for å få vekk eventuelle rester etter tannpussen. En helt naturlig ting.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 25. august 2012 #7 Skrevet 25. august 2012 Tannleger sier at man IKKE skal skylle munnen med vann etter tannpuss, da man skyller bort fluoren fra tannkremen, så nei, det har jeg ikke
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #8 Skrevet 25. august 2012 Har et glass på badet ja.(i plast). Brukes til å svelge piller og kosttilskudd med. OG å skylle munnen før og etter tannpuss. (vil ikke gni utover maten/drikken jeg sist spiste/drakk utover tennene og skyller etterpå for å få vekk eventuelle rester etter tannpussen. En helt naturlig ting. Da må du jo vaske glasset hver dag:) Hvorfor ikke bare ta deg et glass vann fra kjøkkenet liksom?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #9 Skrevet 25. august 2012 Nei, det har jeg ikke. Har en porselenskopp som alle tannbørstene står i, men ingen drikker av det. Ullteppe har forresten helt rett, man skal ikke skylle vekk tannkremen etter tannpussen. Men i skapet på badet har ungene hvert sitt plastglass da, det er nesten uten unntak tørste når de skal legge seg så de får drikke litt på badet før de køyer.
Ennai Skrevet 25. august 2012 #10 Skrevet 25. august 2012 Har ikke tannglass, men ei isbitbøtte på badet til å ha tannkostene i;-p brukte ikke bøtta tul sitt rette formål uansett. og nei, jeg drikker ikke av den;-)
Mandalas Skrevet 25. august 2012 #11 Skrevet 25. august 2012 Vi har tannbørstene i et baderomsglass, men ingen av oss drikker av det! Absolutt ikke. Vil jeg skylle munnen drikker jeg fra kranen eller tar glasset fra kjøkkenet
Mammaaaaaa Skrevet 25. august 2012 #12 Skrevet 25. august 2012 Haha jeg trodde også du mente til å ha tennene i om natta, og syntes det var da fryktelig tidlig? Vi har bare en kopp som tannkostene står i, men det er så usannsynlig ekkelt, for det samler seg en seig blanding av tannkrem, slev og æsj nederst i bunnen hele tiden, så tror jeg skal kjøpe noe å henge de på speilet med eller noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå