Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 25. august 2012 #1 Skrevet 25. august 2012 Får stadig kommentarer av både venner og bekjente at jeg er så liten i forhold til at jeg er snart 30 uker på vei. Sist så jeg ut som en elefant på den tiden, men var jo også proppfull med vann, og fødte en babygutt på 3560g rett over termin. Dere som er flergangsfødende, har dere merket at størrelsen på baby har variert veldig hvis magen har vært annerledes? Ser jo på symfysemålet at jeg er mindre enn sist gang men har ikke tenkt over det før ALLE har kommentert dette... Det kan vel også bety at han/hun ligger annerledes inni her?
najaden Skrevet 25. august 2012 #2 Skrevet 25. august 2012 Har aldri hatt kjempestor mage, og mange har kommentert hvor liten magen min hatt vært - men alle tre barna har vært mellom 3,7 og 4,1 kilo...
Bustetroll Skrevet 25. august 2012 #3 Skrevet 25. august 2012 Jeg er også veldig liten, og hadde nesten håpet at det var sant. Vil helst ha en liten baby . Nå er jo både faren og meg selv lave og små av vekst, så vi får se hva som kommer ut. Både jeg og broren min var veldig små babyer. Og hørt at det er ganske arvelig. Mamma hadde også liten mage
Lotta2010x2012 Skrevet 25. august 2012 #4 Skrevet 25. august 2012 Jeg la på meg 12 kg sist, og mange kommenterte at jeg var lita, samme den gangen her. Kan heller ikke se at jeg er gravid bakfra. Sist fikk jeg en gutt på 3.725, spent på om han blir rundt der denne gangen også
Sjøbanan82 Skrevet 25. august 2012 #5 Skrevet 25. august 2012 Jeg hadde liten mage sist. Og det kom en liten baby ut også:-) 2950gr Nå er magen stor, håper ikke det er en stor baby:-( aner ikke om det har noen sammenheng... Jeg ser Like stor ut nå som jeg var ved fødsel sist. Har 68 dager igjen til termin.
Lykke26 Skrevet 25. august 2012 #6 Skrevet 25. august 2012 Liten mage, ble sendt hele 4 ganger på ul for vektestimering... Ut kom det ei på 3000g:)
ScaryMama Skrevet 25. august 2012 #7 Skrevet 25. august 2012 Jeg la på meg 12 kg sist, og mange kommenterte at jeg var lita, samme den gangen her. Kan heller ikke se at jeg er gravid bakfra. Sist fikk jeg en gutt på 3.725, spent på om han blir rundt der denne gangen også Hæ? Pleier det å være mulig å se at noen er gravide bakfra?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå