Gå til innhold

Noen filmtips - filmer basert på sann historie?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Last ned bittorrent(google bare ordet, dette koster ingenting) Når den er lastet ned så går du på thepiratebay.com og søker opp filmer, eller kat.ph og søker. Så er det bare å vente litt og se hva du måtte ønske:D
Takk for tips! :)

Når jeg søker opp en titel i thepiratebay, hvordan vet jeg hvem av de linkene jeg skal velge? Hva bør jeg se etter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen tusen takk for gode tips alle sammen! :D spes takk til den flotte wikipedialisten, hadde ikke tenkt på den muligheten jeg ;) Thanks ;)

Skrevet
Last ned bittorrent(google bare ordet, dette koster ingenting) Når den er lastet ned så går du på thepiratebay.com og søker opp filmer, eller kat.ph og søker. Så er det bare å vente litt og se hva du måtte ønske:D
Når jeg søker opp en titel i thepiratebay, hvordan vet jeg hvem av de linkene jeg skal velge? Hva bør jeg se etter?

De med blå, grønn eller rosa hodeskalle(bak nicket), de er de mest pålitelige.

Holder du musen over disse hodeskallene står det VIP, trusted og en ting til=)

Selv om de ikke har slike hodeskaller kan det godt være virusfrie filer:)

Sjekk alltid kommentarene på slike uten, der står det gjerne om de er virusfrie eller ikke.

Har de bare gode kommentarer så bruk de også=)

Se også etter seedere og leechere, men sørg for at leecherne ikke overgår seederne(seeder=se leecher=le), da tar det lengre tid å laste ned=)

Høyere seedertall vil si at nedlastningstiden blir kortere, og somregel at det er en virusfri fil(seff aldri 100% granati, men jeg har aldri vært borti å få virus).

Skrevet
De med blå, grønn eller rosa hodeskalle(bak nicket), de er de mest pålitelige. Holder du musen over disse hodeskallene står det VIP, trusted og en ting til=) Selv om de ikke har slike hodeskaller kan det godt være virusfrie filer:) Sjekk alltid kommentarene på slike uten, der står det gjerne om de er virusfrie eller ikke. Har de bare gode kommentarer så bruk de også=) Se også etter seedere og leechere, men sørg for at leecherne ikke overgår seederne(seeder=se leecher=le), da tar det lengre tid å laste ned=) Høyere seedertall vil si at nedlastningstiden blir kortere, og somregel at det er en virusfri fil(seff aldri 100% granati, men jeg har aldri vært borti å få virus).

Tusen takk for god info! :) Men kan du se på denne linken? Hva betyr DE og MO til høyre, og skal det være mange kommentarer? Blir så usikker, har aldri lastet ned filmer før, pga frykt for virus.. :(

Skrevet
De med blå, grønn eller rosa hodeskalle(bak nicket), de er de mest pålitelige. Holder du musen over disse hodeskallene står det VIP, trusted og en ting til=) Selv om de ikke har slike hodeskaller kan det godt være virusfrie filer:) Sjekk alltid kommentarene på slike uten, der står det gjerne om de er virusfrie eller ikke. Har de bare gode kommentarer så bruk de også=) Se også etter seedere og leechere, men sørg for at leecherne ikke overgår seederne(seeder=se leecher=le), da tar det lengre tid å laste ned=) Høyere seedertall vil si at nedlastningstiden blir kortere, og somregel at det er en virusfri fil(seff aldri 100% granati, men jeg har aldri vært borti å få virus).
Tusen takk for god info! :) Men kan du se på denne linken? Hva betyr DE og MO til høyre, og skal det være mange kommentarer? Blir så usikker, har aldri lastet ned filmer før, pga frykt for virus.. :(

Link: http://thepiratebay....he%20vow/0/99/0

Skrevet

Jeg ser ikke DE eller MO:S

Så gjerne forklar den biten^^

Du kan også trykke der det står SE på høyre side, da får du opp de med mest seedere=)

Nesj da=)

Last ned et godt antivirusprogram så er du rimelig trygg=)

Jeg bruker avast antivirus, gratisprogram det også=)

Liker ikke virusprogram som norton macafee(eller hvordan det skrives), og jeg har sjeldent virus.

Det programmet varsler når du har skadde filer eller filer med virus:)

Skrevet
Jeg ser ikke DE eller MO:S Så gjerne forklar den biten^^ Du kan også trykke der det står SE på høyre side, da får du opp de med mest seedere=) Nesj da=) Last ned et godt antivirusprogram så er du rimelig trygg=) Jeg bruker avast antivirus, gratisprogram det også=) Liker ikke virusprogram som norton macafee(eller hvordan det skrives), og jeg har sjeldent virus. Det programmet varsler når du har skadde filer eller filer med virus:)

DE og MO står i kollonnene til høyre i tabellen. Etter Singel/double. Kanskje det e samme som se og le ?

Har mac, så har ingen antivirus for øyeblikket..

Skrevet
Jeg ser ikke DE eller MO:S Så gjerne forklar den biten^^ Du kan også trykke der det står SE på høyre side, da får du opp de med mest seedere=) Nesj da=) Last ned et godt antivirusprogram så er du rimelig trygg=) Jeg bruker avast antivirus, gratisprogram det også=) Liker ikke virusprogram som norton macafee(eller hvordan det skrives), og jeg har sjeldent virus. Det programmet varsler når du har skadde filer eller filer med virus:)
DE og MO står i kollonnene til høyre i tabellen. Etter Singel/double. Kanskje det e samme som se og le ? Har mac, så har ingen antivirus for øyeblikket..

Og du...? Er det "Get this torrent" man trykker på for å se filmen? ;)

Skrevet

Jeg likte veldig godt "Into the wild". Så et Oprah show om den en gang og da måtte jeg bare se den, ble ikke skuffa:)

Skrevet
DE og MO står i kollonnene til høyre i tabellen. Etter Singel/double. Kanskje det e samme som se og le ? Har mac, så har ingen antivirus for øyeblikket..

Aaaah, du har mac ja, det forklarer endel^^

Da er DE=seedere og MO=leechere=)

Og get this torrent er den du trykker på:D

Men det fant du vell ut siden jeg er treig til å svare^^

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet
Synes det er ekstra spennende å se.. noen tips?

Ikke uten min datter :)

Skrevet

Takk! Denne tråden reddet min kveld. :D (ikke piratebay opplegget, jeg har lastet ned siden jeg var 14 år(25 nå), men film inspirasjonen!! :D

Skrevet
Aaaah, du har mac ja, det forklarer endel^^ Da er DE=seedere og MO=leechere=) Og get this torrent er den du trykker på :D Men det fant du vell ut siden jeg er treig til å svare^^

Tusen tusen takk! Det var til kjempe hjelp! :)

Skrevet
Takk! Denne tråden reddet min kveld. :D (ikke piratebay opplegget, jeg har lastet ned siden jeg var 14 år(25 nå), men film inspirasjonen!! :D

Og takk for at du sa at du hadde nytte av tråden, det var trivelig å høre ;)

Skrevet

Beyond borders med angelina jolie mener jeg er basert på en sann historie. En utrolig sterk film. Ellers tror jeg også patch Adams med Robin williams er basert på en sann historie. Vil uansett anbefale den! En av de flotteste filmene jeg har sett. Den gir latter og tårer og absolutt en følelse at man vil glede noen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...