Gå til innhold

Noen filmtips - filmer basert på sann historie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er ekstra spennende å se.. noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kopierte det jeg skrev i andre tråden=)

Kommer sikkert med fler=)

Alpha dog(basert på en sann historie)

Her har du latter, tanker og tårer tett i tett.

Bully(også basert på en sann historie)

Ikke så mye tårer, men det får deg til å undre på enkeltes hoder:S

Pay it forward(skikkelig grinefilm)

Har aldri grått så mye før, som jeg gjorde til denne.

Letters to god(også basert på en sann historie)

Jeg er laaaangt ifra kristen, men herrefred hvor denne filmen rørte meg)

Skrevet

Det var denne listen din jeg ble inspirert fra, men har sett alle de filmene du listet opp faktisk ;) du har ikke flere tips da? ;)

Skrevet

Catch me if you can er jo veldig morsom:D

Og Schindlers liste, der er det ingen over eller ved siden=)

Skrevet
Catch me if you can er jo veldig morsom:D Og Schindlers liste, der er det ingen over eller ved siden=)

De har jeg også sett... ;) Men takk :)

Skrevet
Det var denne listen din jeg ble inspirert fra, men har sett alle de filmene du listet opp faktisk ;) du har ikke flere tips da? ;)

Hehe, sikkert ikke som du ikke har sett=)

Lag en om splatter, horror, grøss og alt slikt f'enskap.

Da skal du få filmtips du sjeldent har hørt om:D

Skrevet

Vi har tenkt å leie på canaldigital Go, men det var ikke det store utvalget av filmer som jeg hadde trodd nei.. Seabiscuit hadde de ikke.. :(

Skrevet

Band of brothers

Miniserie om krigen, vell verdt å få med seg=)

Skrevet
Vi har tenkt å leie på canaldigital Go, men det var ikke det store utvalget av filmer som jeg hadde trodd nei.. Seabiscuit hadde de ikke.. :(

Last ned filmer heller=)

Skrevet
Hehe, sikkert ikke som du ikke har sett=) Lag en om splatter, horror, grøss og alt slikt f'enskap. Da skal du få filmtips du sjeldent har hørt om:D

Tviler ikke på det.. men jeg er ikke gira på horro/grøssere for tiden.. men elsker dokumentarer og alt fra virkeligheten.. ;)

Skrevet
Band of brothers Miniserie om krigen, vell verdt å få med seg=)

Har boksen ;)

Skrevet
Last ned filmer heller=)

Fra hvor da?

Skrevet

Last ned bittorrent(google bare ordet, dette koster ingenting)

Når den er lastet ned så går du på thepiratebay.com og søker opp filmer, eller kat.ph og søker.

Så er det bare å vente litt og se hva du måtte ønske:D

Skrevet
Last ned bittorrent(google bare ordet, dette koster ingenting) Når den er lastet ned så går du på thepiratebay.com og søker opp filmer, eller kat.ph og søker. Så er det bare å vente litt og se hva du måtte ønske:D

Takk for tips! :)

Skrevet
Kongen av Bastøy

Har sett den ;)

Skrevet

Tro det eller ei, så er hysteria også basert på virkelige hendelser ;-) ble veldig opphengt i denne filmen nå ser jeg, men men...

Skrevet

Da kopierer jeg bare det jeg skrev på den andre:)

"the Vow", basert på en sann historie. Så det på The Oprah show i går=) hehe.. Fikk såååå lyst til å se den. Handler om en mann og en kvinne som giftet seg ca 1 år etter at de møtte hverandre, 10 uker etter at de giftet seg, havnet hun i en bilulykke og mistet hukommelsen 1.5 år tilbake. veldig trisk og søt samtidig

Skrevet

Bangkok Hilton.

Skrevet
Da kopierer jeg bare det jeg skrev på den andre:) "the Vow", basert på en sann historie. Så det på The Oprah show i går=) hehe.. Fikk såååå lyst til å se den. Handler om en mann og en kvinne som giftet seg ca 1 år etter at de møtte hverandre, 10 uker etter at de giftet seg, havnet hun i en bilulykke og mistet hukommelsen 1.5 år tilbake. veldig trisk og søt samtidig
Skrevet

Max Manus, så klart ;)

Hmmm Boys of St.Jude er basert på en sann historie. Grusom og trist som fy.

Hotel Rwanda tror jeg er basert på en sann historie.

Blow, med Johnny Depp i hovedrollen <3 Også basert på en sann historie, og jeg likte den kjempe godt.

Kommer ikke på fler sånn akkurat nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...