Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #1 Skrevet 25. august 2012 Synes det er ekstra spennende å se.. noen tips?
Tovehvit Skrevet 25. august 2012 #2 Skrevet 25. august 2012 Kopierte det jeg skrev i andre tråden=) Kommer sikkert med fler=) Alpha dog(basert på en sann historie) Her har du latter, tanker og tårer tett i tett. Bully(også basert på en sann historie) Ikke så mye tårer, men det får deg til å undre på enkeltes hoder:S Pay it forward(skikkelig grinefilm) Har aldri grått så mye før, som jeg gjorde til denne. Letters to god(også basert på en sann historie) Jeg er laaaangt ifra kristen, men herrefred hvor denne filmen rørte meg)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #3 Skrevet 25. august 2012 Det var denne listen din jeg ble inspirert fra, men har sett alle de filmene du listet opp faktisk du har ikke flere tips da?
Tovehvit Skrevet 25. august 2012 #4 Skrevet 25. august 2012 Catch me if you can er jo veldig morsom:D Og Schindlers liste, der er det ingen over eller ved siden=)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #6 Skrevet 25. august 2012 Catch me if you can er jo veldig morsom:D Og Schindlers liste, der er det ingen over eller ved siden=) De har jeg også sett... Men takk
Tovehvit Skrevet 25. august 2012 #7 Skrevet 25. august 2012 Det var denne listen din jeg ble inspirert fra, men har sett alle de filmene du listet opp faktisk du har ikke flere tips da? Hehe, sikkert ikke som du ikke har sett=) Lag en om splatter, horror, grøss og alt slikt f'enskap. Da skal du få filmtips du sjeldent har hørt om:D
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #8 Skrevet 25. august 2012 Vi har tenkt å leie på canaldigital Go, men det var ikke det store utvalget av filmer som jeg hadde trodd nei.. Seabiscuit hadde de ikke..
Tovehvit Skrevet 25. august 2012 #9 Skrevet 25. august 2012 Band of brothers Miniserie om krigen, vell verdt å få med seg=)
Tovehvit Skrevet 25. august 2012 #10 Skrevet 25. august 2012 Vi har tenkt å leie på canaldigital Go, men det var ikke det store utvalget av filmer som jeg hadde trodd nei.. Seabiscuit hadde de ikke.. Last ned filmer heller=)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #11 Skrevet 25. august 2012 Det var denne listen din jeg ble inspirert fra, men har sett alle de filmene du listet opp faktisk du har ikke flere tips da? Hehe, sikkert ikke som du ikke har sett=) Lag en om splatter, horror, grøss og alt slikt f'enskap. Da skal du få filmtips du sjeldent har hørt om:D Tviler ikke på det.. men jeg er ikke gira på horro/grøssere for tiden.. men elsker dokumentarer og alt fra virkeligheten..
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #12 Skrevet 25. august 2012 Band of brothers Miniserie om krigen, vell verdt å få med seg=) Har boksen
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #13 Skrevet 25. august 2012 Vi har tenkt å leie på canaldigital Go, men det var ikke det store utvalget av filmer som jeg hadde trodd nei.. Seabiscuit hadde de ikke.. Last ned filmer heller=) Fra hvor da?
Tovehvit Skrevet 25. august 2012 #14 Skrevet 25. august 2012 Last ned bittorrent(google bare ordet, dette koster ingenting) Når den er lastet ned så går du på thepiratebay.com og søker opp filmer, eller kat.ph og søker. Så er det bare å vente litt og se hva du måtte ønske:D
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #16 Skrevet 25. august 2012 Last ned bittorrent(google bare ordet, dette koster ingenting) Når den er lastet ned så går du på thepiratebay.com og søker opp filmer, eller kat.ph og søker. Så er det bare å vente litt og se hva du måtte ønske:D Takk for tips!
granatepla Skrevet 25. august 2012 #18 Skrevet 25. august 2012 Tro det eller ei, så er hysteria også basert på virkelige hendelser ;-) ble veldig opphengt i denne filmen nå ser jeg, men men...
Influences Skrevet 25. august 2012 #19 Skrevet 25. august 2012 Da kopierer jeg bare det jeg skrev på den andre:) "the Vow", basert på en sann historie. Så det på The Oprah show i går=) hehe.. Fikk såååå lyst til å se den. Handler om en mann og en kvinne som giftet seg ca 1 år etter at de møtte hverandre, 10 uker etter at de giftet seg, havnet hun i en bilulykke og mistet hukommelsen 1.5 år tilbake. veldig trisk og søt samtidig
Influences Skrevet 25. august 2012 #22 Skrevet 25. august 2012 Da kopierer jeg bare det jeg skrev på den andre:) "the Vow", basert på en sann historie. Så det på The Oprah show i går=) hehe.. Fikk såååå lyst til å se den. Handler om en mann og en kvinne som giftet seg ca 1 år etter at de møtte hverandre, 10 uker etter at de giftet seg, havnet hun i en bilulykke og mistet hukommelsen 1.5 år tilbake. veldig trisk og søt samtidig
Tabitha Skrevet 25. august 2012 #23 Skrevet 25. august 2012 "Ikke uten min datter". "Frida" om maleren Frida Kahlo. "Finding Neverland" "The Queen" "Secretariat" "Dolphin Tale" http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_films_based_on_actual_events
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #24 Skrevet 25. august 2012 http://cjohansen.no/film/basert_paa_sann_historie http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_films_based_on_actual_events
PintSizedDictator Skrevet 25. august 2012 #25 Skrevet 25. august 2012 Max Manus, så klart Hmmm Boys of St.Jude er basert på en sann historie. Grusom og trist som fy. Hotel Rwanda tror jeg er basert på en sann historie. Blow, med Johnny Depp i hovedrollen <3 Også basert på en sann historie, og jeg likte den kjempe godt. Kommer ikke på fler sånn akkurat nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå