Gå til innhold

Dere som har vært gjennom uttak/innsett før ..

Anbefalte innlegg

Jeg har noe spørsmål som jeg håper dere jenter kan svare på.

Jeg hadde et forsøk i jan, som ble avbrutt før egguttak.

Men igår fikk jeg klarsignal og skal ha egguthenting på onsdag (29 aug). Har en legetime på torsdagen, så derfor lurer jeg på når de setter et eventuelt befruktet egg tilbake? Kan jeg gå til legen torsdag, eller blir det innsett da?

Håper det blir fredagen (dag 2 etter innsett) ellers må jeg vente 6 nye uker siden fastlegen har så lang ventetid, litt vanskelig og vite med disse dagene/ datoene siden jeg ikke får vite før på onsdag hvordan det går eller om det blir noe tilbakeføring. Og slik jeg har skjønt skal man ringe og avbestille legetimer 24 t før :-S Så enten må jeg satse på at det blir fredagen, eller avbestille på mandag, så jeg ikke får purring i posten..

Lurer også på en annen ting. Når jeg skal ha egguttak på onsdag, skal jeg sette ovitrelle mandags kveld. Jeg setter Orgalutran og puregon om morgenen, skal jeg ta dette mandags morgen også kanskje? altså 3 sprøyter på en dag?

Kort regime her, derfor orgalutran, som stopper eggløsning..

Fortsetter under...

Gjest usababy

Innsett pleier å være to dager etter uttak, så i ditt tilfelle blir det nok på fredagen.

Ang sprøytene så må du høre med klinikken...jeg har gått på sprøyter fram til eggløsningssprøyten, når den er satt slutter jeg med de andre.

som hun over her sa, det bestememr klinikken din, jeg tok siste puregon fredag, hadde orgalutran lørdag, og eggløsningssprøyta lørdagskveld, uttak mandags morgen.

har du ikke fått noe informasjon??? skal du på sykehuset før egguttak??? eggløsningsspøyta skal settes på et bestemt klokkeslett også.......

Jeg hadde uttak en onsdag og fikk satt inn egg fredag.

Jeg måtte ta ovitrelle mandag kl:23:30. Morningen den mandagen tok jeg kun orgalutran. Tirsdagen var sprøytefri! :))

Hvis jeg var deg ville jeg ringt sykehuset, fordi ovitrellen skal settes xantall time før uttak.

Jeg ble godt fulgt opp og fikk beskjed om hvilke spøyter jeg skulle ta og ikke ta :)

Lykke til med forsøk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...