eaglebeagle Skrevet 25. august 2012 #1 Skrevet 25. august 2012 (endret) I går kl 1021 ble Ellinor født. Etter to raske fødsler, ble nummer tre en mer normal lang fødsel. Jeg kjente riene øke på torsdag kveld, og vi reiste inn på sykehuset kl tre om natten. Vi var på en super fødestue, og jeg fikk for første gang oppleve å jobbe meg gjennom en fødsel. Varme omslag, dusj og akupunktur. På slutten var det vondt gitt, men alt glemt når lillemor kom på brystet. Opplevde for første gang at morkaken ikke kom ut, så etter mye press og jobb måtte jeg ha utskraping. Ingen drømmeavslutning, men nødvendig selvsagt. Desto koseligere å våkne opp med verdens beste mann og nyfødte etter en halvtimes tid. Formen er nå bra, ingen skrammer noe sted, og vi nyter hvert sekund. Hun har sovet seg gjennom hele natten, og vi måtte vekke henne halv sju for pupp :-) vidunderets mål er 50 cm, 3600g og 35 cm hode. Altså helt gjennomsnitt, men for oss helt eksepsjonelt! Fødestøv sendes fra lykkelig mor! Endret 25. august 2012 av eaglebeagle
peanutts82 Skrevet 25. august 2012 #2 Skrevet 25. august 2012 gratulerer så mye med en liten prinsesse. <3 <3 gleder meg til min lille kommer har termin i desember så det er en god stund til.
Drammensjente Skrevet 25. august 2012 #3 Skrevet 25. august 2012 Gratulerer med babyen! Deilig tid dette
3 blå Skrevet 25. august 2012 #4 Skrevet 25. august 2012 Gratulerer så masse som trebarnsmor Nyt tiden!
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 25. august 2012 #5 Skrevet 25. august 2012 Grattis! Godt å være i mål, ja ,)
YumYum2 Skrevet 25. august 2012 #10 Skrevet 25. august 2012 Gratulere så mye! Kanskje greit med en fødsel der du i det minste fikk med deg hva som skjedde? kos deg med lillenurk! Jeg kommer etter:D
all by myself Skrevet 25. august 2012 #12 Skrevet 25. august 2012 Gratulerer så mye. Jeg måtte innom her og sjekke litt hvordan det går med folk. Nyt tiden fremover med et nytt familiemedlem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå