Gå til innhold

Flere som venter trillinger?

snart3-4-5barnsmor.87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Måtte bare skrive dette for hva er sjansen for alle disse 3'erne da?!

3 svangerskap på...

3 år.

3. svangerskap er med...

3 barn.

3 år er eldste barnet ditt

03.03.2013 er termin med trillingene

hmmm var det noen 3'ere jeg glemte her? :P

Endret av Athina's verden

Annonse

Jeg leste også et innlegg fra ei trillinggravid på tvilling-forum, og jeg har bare vært medlem det i noen uker. Hvor mange trillinger fødes det egentlig i Norge i løpet av et år??? Det kan bo ikke være så mange, så sjansen for å finne noen i samme situasjon er kanskje ikke så stor? Aner ikke jeg altså, vet bare at jeg aldri har truffet noen ;)

Takk mamma fant den siden i går, så jeg oppdaget også at sjansen neppe er så stor for å finne noen i samme situasjon. Men om det er ivf eller naturlig så er vi jo gravid med trillinger da ;-) så jeg kan jo håpe jeg finner en å snakke med. Er egentlig ganske ensomt, og 1000 spørsmål om alt før, under og etter.

Tusen takk snille dere. Veldig kjekt at dere prøver hjelpe meg, det setter jeg veldig pris på :-)

Masse lykke til! Min sønn ble født 03.03 (11), veide 3330 og pappaen var da 33 år;) ganske gøy det også!

eneste jeg kommer på som har trillinger er en skuespiller i Stavanger som heter Espen Hana, han hadde også 2 gutter fra før av... trillingene hans er nå 5 år, men han kan sikkert svare på en del... du kan jo sende han en melding på facebook? :)

https://www.facebook.com/espen.hana

Når skal du til neste ultralyd og sånt hos lege? Du fikk vel beskjed om hva som er neste steg? :)

Jeg fikk en time hos fastlege nå på tirsdag, og venter henvisning fra Haukeland til uken, så da får jeg vite litt mere. Men litt google fant jeg ut at den ene eneggede altid er mindre. Så der har jeg beskymret meg unødvendig. For hun legen som tok ul ikke hadde noen peiling. Men ok jeg fikk hverfall vite det var 3.

Artig det med tallene ;-)

Annonse

Kjenner du ikke til noen som har trillinger da? når jeg tenker meg om, kommer jeg på tre familier som har fått trillinger rundt her som jeg bor. Så med mindre det er noe helt merkelig i lufta her, så må det jo være noen rundt deg også. Kanskje en lokal jordmor vet? Hadde jo sikkert vært greit å snakke med noen som har prøvd det før, om det så er en stund siden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...