Gå til innhold

Hvorfor må han si " jeg elsker deg" HELE tiden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er fint, og klager ikke.. Men avogtil blir det litt vel mye når han må si det hver gang vi snakkes på tlf osv? hver gang han går osv.. Kan si det opptil 20-30 ganger dagen.. Synes dere det er søtt eller bare irriterende når han sier det hele tiden?

Skrevet

Irriterende.

Ex'en min sa det heeeele tida, og ordene mistet sin betydning rett og slett.

Skrevet

Det er litt synd, synes jeg, for det gjør det til noe hverdagslig. Hva sier han så når han vil virkelig fortelle deg hva han føler? Her sier vi det ofte, men ikke alltid hver eneste dag, selv om vi er veldig kjærlige og koser mye. Vi sier det ikke som en rutine, men som en deilig erklæring når vi føler litt ekstra på hvor god vi synes den andre er. Selvfølgelig sier vi det også når den ene skal reise bort, eller det er noe ekstra hvor vi har lyst til å påpeke det, men om det skulle sier etter enhver samtale, blir det jo snart like lite betydningsfullt som hadet, eller vi snakkes. Det er noe deilig i å kunne høre det midt på natten, når man kommer tilbake i seng etter å ha vært oppe med en liten bråkmaker, og faktisk vite at han legger hele sitt hjerte i det når han sier det. :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Det blir mye, før syntes jeg det var så søtt når samboeren sa dette til meg minst en gang pr dag, med det var helt til det kom frem at han hadde følelser for sin eks fortsatt. Etter dette, så er vi inne på den "handling sier mer enn ord", og vi sier "elsker deg" nok så sjeldent, men når det blir sakt, så VET vi at det stemmer, og jeg sitter ikke igjen med følelsen av at han sier det for å overbevise seg selv, slik jeg tenkte på det i fjor.

Skrevet

Vær glad du har en som elsker deg og fokuser og sett pris på det istedet :) at han elsker deg så mye at han vil si det heele tiden, du er jo bare heldig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...