Tutte lutte Skrevet 25. august 2012 #1 Skrevet 25. august 2012 Jeg vet sikkert at jeg sist fikk mensen 17. juli, befruktning ca 29 juli. Jeg skal være ca 5+5 nå. Tok en cb digital i dag tidlig, fordi jeg merker så lite til graviditeten. Den viste gravid 1-2. Det stemmer ikke med mine begninger. Noen flere som har opplevd dette?
Tutte lutte Skrevet 25. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2012 Ja, så merker jeg er bekymret for at noe er galt..
Hannepålandet Skrevet 25. august 2012 #4 Skrevet 25. august 2012 Hmm... Da bude du be om hcg måling av legen. Jeg er 6 uker idag og fikk 2-3 uker to dager etter ikm.
Prøverpåentil Skrevet 25. august 2012 #5 Skrevet 25. august 2012 Nei nei nei.. Den testen er ikke sååå sikker når det gjelder måling av hcg.. Veldig individuelt. Du kan jo dra til legen å måle:) Men ikke ta den testen for god fisk alltid asså
Ele Skrevet 25. august 2012 #6 Skrevet 25. august 2012 For meg stemte den ganske nøyaktig, men jeg har lest en del plasser at forskjellige damer produserer hcg i forskjellig tempo, så det trenger ikke å bety noe, den er nok ikke en fasit, men mer en pekepinn
Florida11 Skrevet 25. august 2012 #7 Skrevet 25. august 2012 Jeg fikk gravid 3+ på den nå når jeg var 4+4... Men, JEG hadde nok tenkt såpass negativ at jeg ville trodd den var synkende hadde jeg fått som deg (men jeg har allerede mistet 4 ganger på ett år da, så jeg er naturlig redd og negativ) :-( Men som sagt aner hvor nøyaktig den er jeg. Kanskje vært kjekt å tatt hcg hos legen! Håper er alt er greit.
gravid me nr 8 :-) Skrevet 25. august 2012 #8 Skrevet 25. august 2012 d trenge isje å bety at någe e galt for d om for egget kan gå i dvale opp te ei uga og itte befruktning..dokke må isje ta d så serisøst me du målingene for du kan og produsera lite hcg foreløpig..fekk 1-2 uge når eg va 5 uker på vei å 3 dage itte på stod d plutselig 3+ så hello...blør du elle har vondt?
Tina-30 Skrevet 25. august 2012 #9 Skrevet 25. august 2012 Sikkert på at EL ikke kom senere da? de aller fleste tar feil ang eggløsning,inkludert meg selv. Jeg hadde siste mens 5 juni men hadde ikke eggløsning før 29 Juni.. jeg vet fordi jeg brukte Cb monitor.Så når legen regner fra siste mens blir det ikke helt riktig,jeg er kortere på vei i følge gyno.. Tror ikke CB digital tar feil.. ønsker deg masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå