Gå til innhold

Cb digital med galt resultat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet sikkert at jeg sist fikk mensen 17. juli, befruktning ca 29 juli. Jeg skal være ca 5+5 nå. Tok en cb digital i dag tidlig, fordi jeg merker så lite til graviditeten. Den viste gravid 1-2. Det stemmer ikke med mine begninger. Noen flere som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testet du på morgenurin?

Skrevet

Ja, så merker jeg er bekymret for at noe er galt..

Skrevet

Hmm... Da bude du be om hcg måling av legen. Jeg er 6 uker idag og fikk 2-3 uker to dager etter ikm.

Skrevet

Nei nei nei.. Den testen er ikke sååå sikker når det gjelder måling av hcg.. Veldig individuelt.

Du kan jo dra til legen å måle:)

Men ikke ta den testen for god fisk alltid asså:)

Skrevet

For meg stemte den ganske nøyaktig, men jeg har lest en del plasser at forskjellige damer produserer hcg i forskjellig tempo, så det trenger ikke å bety noe, den er nok ikke en fasit, men mer en pekepinn :)

Skrevet

Jeg fikk gravid 3+ på den nå når jeg var 4+4... Men, JEG hadde nok tenkt såpass negativ at jeg ville trodd den var synkende hadde jeg fått som deg (men jeg har allerede mistet 4 ganger på ett år da, så jeg er naturlig redd og negativ) :-( Men som sagt aner hvor nøyaktig den er jeg. Kanskje vært kjekt å tatt hcg hos legen! Håper er alt er greit.

Skrevet

d trenge isje å bety at någe e galt for d om for egget kan gå i dvale opp te ei uga og itte befruktning..dokke må isje ta d så serisøst me du målingene for du kan og produsera lite hcg foreløpig..fekk 1-2 uge når eg va 5 uker på vei å 3 dage itte på stod d plutselig 3+ så hello...blør du elle har vondt?

Skrevet

Sikkert på at EL ikke kom senere da? de aller fleste tar feil ang eggløsning,inkludert meg selv. Jeg hadde siste mens 5 juni men hadde ikke eggløsning før 29 Juni.. jeg vet fordi jeg brukte Cb monitor.Så når legen regner fra siste mens blir det ikke helt riktig,jeg er kortere på vei i følge gyno..

Tror ikke CB digital tar feil..

ønsker deg masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...