Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 Har funnet snegle i isbergsalat 2 ganger.. og veps i jordbærsyltetøy
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 Har funnet en sneip i melkekartongen, et innsekt i en bolle, en negl i kjøttdeigen, og det er også grunnen til at jeg har sluttet å spise det.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #3 Skrevet 24. august 2012 Levende larver i sjokoladen jeg akkurat hadde spist mye av......
Pigalopp:-) Skrevet 24. august 2012 #4 Skrevet 24. august 2012 Jeg har også funnet levende larver i sjokoladen som jeg hadde spist av. Det skal sies at det er maaange år siden, og det var sånn julenissesjokolade som hadde stått til "pynt" på hylla til min eldre bror i mange måneder. Jeg spiser nå aldri annen sjokolade enn de kjente merkene, og aldri sånne figursjokolader.
:o) :o) :o) Skrevet 24. august 2012 #5 Skrevet 24. august 2012 Var på resturant i syden, og etter å ha spist halve middagen, fant jeg en kakkerlakk i maten! Uuuusj!!! En annen gang, samme sted men annen resturant, fikk jeg mark i en jordbærdessert jeg bestilte.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #6 Skrevet 24. august 2012 Krøllete sort hår i smøret på en resturant, og samme type hår flytende i vannet jeg fikk. Begge deler var på innvandrerresturanter, men to forskjellige. Holder meg derfor laaaaaaaaaaangt unna slike steder nå.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #7 Skrevet 24. august 2012 I en hermetikkboks meg ferdig pizzafyll fant jeg en tust av pelsen på kua... Den var ganske stor, ca to cm i diameter.... det var vel straffa for å være så lat hehe ;-)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #8 Skrevet 24. august 2012 Ikke ekkelt akkurat men, fant en veldig skarp metall bit i en marsipankake en gang. Glad jeg så den i tide.
Fru Conradas Skrevet 24. august 2012 #9 Skrevet 24. august 2012 Fjær i ruccolasalaten. Fjær, liksom. Phøy! En grønn larve som ålte seg over tallerken min på restaurant. Orange larver i klementin. Så ut som fruktkjøttet, bare det krelte :S
LykkeligMamma89 Skrevet 25. august 2012 #10 Skrevet 25. august 2012 Jeg med min edderkoppfobi fant såklart en EDDERKOPP i en boks med hermetiserte pærer.. Spiser det aldri igjen. Ikke at jeg er noe glad i det heller forsåvidt. Har også spist sjokolade med larver i.. I toffifee? Eller hva nå det het.. Grusomt ekkelt!!!
Light of my life Skrevet 25. august 2012 #11 Skrevet 25. august 2012 Døde dyr i alle slags former *grøss*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå