Gå til innhold

Positiv eggløsningstest 7 dpo????! KAN det bety graviditet??:)

Anbefalte innlegg

Jeg fikk positiv eggløsningstest forrige uke, testet tre dager på rad, til den var negativ igjen! Men tok en i dag for morroskyld og den ble så knall positiv...den streken har aldri vært sååå mørkelilla noen gang...KAN det være at det slår ut på en graviditet allerede?? Spent!!

Fortsetter under...

Mulig eggløsning var litt før å så jeg er 9 ell 10 dpo nå...tok en graviditetstest i stad som var sååviiiiidt en liten skyggestrek på og fortsatt knall positiv eggløsningstest...åååh, jeg håper nå...2.pp etter MA nå...

Annonse

Mulig eggløsning var litt før å så jeg er 9 ell 10 dpo nå...tok en graviditetstest i stad som var sååviiiiidt en liten skyggestrek på og fortsatt knall positiv eggløsningstest...åååh, jeg håper nå...2.pp etter MA nå...

Tror vi kan si gratulerer her :-) Grattis!

Hehe, takk:)) er jo lov å håpe...mine graviditetstester var heeelt blendahvite forrige mnd (ikke gravid) aldri fått en sånn strek, den er neeesten usynlig, men jeg ser den!heh:) også disse eggløsninstestene da...har aldri sett den streken så mørkelilla før:)) og hver dag nå!! Tar ny graviditetstest i morra!!!:)

Annonse

jeg er på dag 6 dpo nå, og jeg klarte ikke dy meg i dag tidlig pga kvalme.... og der kom det opp en svaaaak positiv strek.. Er kjemperedd det er kjemisk igjen, men det er lov å håpe :) Jeg testet for sikkerhets skyld for 3-4 dager siden, pga at jeg fortatt hadde svakt positive tester etter kjemisk forige pp, men den var da helt negativ.. ikke antydning til en skyggestrek engang da.

Jeg prøvde en el-test i går bare for å sjekke pga menssmerter, men den var helt negativ. ...

er det noen som har testet så tidlig, og faktisk funnet ut at dere er gravid???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...