Gå til innhold

Tar dere medbrakte ting til fødsel?

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Da tenker jeg noe dere liksom vil ha med dere i føderommet :)

Med første ble jeg innlagt på sykehus så fikk liksom litt tid å forberede meg på fødsel :)

Da hadde jeg med meg Mac med spotyfi spilleliste :) dette kommet jeg til å spørre om jeg kan denne gangen også, jeg elsket musikk og et veldig musikalsk person. Så for meg blir dette en god "støtte" :)

Hva med dere da? Har dere noen slike ønsker?

Mvh ei som bare er 27uker men begynt å tenke laaaangt frem :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Guds meg her var det mange skriveleifer :P er ikke så lett å se hva jeg skriver på en totalt knust skjerm :)

Skrevet

jeg er også bare 27 uker men skal ha med meg mobilen med spilleliste på, telys (det var faktisk jordmoren som anbefalte stearinlys) skal også ha med meg smoothie/energidrikk, for jeg vet at når jeg er sliten så klarer jeg hverken å spise/drikke noe særlig, og da er det greit å kunne drikke noe som i alle fall gir litt næring....

Skrevet

Sist gang tok eg med mp3 spiller med favorittmusikk, sjokolademelk til energi og topp eg ville føde i.

Hadde ikkje tid eller trang for å bruke noke av det når eg gjekk i fødsel.:-)

Skrevet

Ullsokker :-)

Skrevet

Hadde med mp3 spiller sist, kommer til å fikse gangen her og, orker ikke å bruke TLF da det plutselig kan poppe inn mld når jeg minst vil det. Gubben får ansvar for den da. Var ikke så mye utenom jeg trengte, som jeg kan huske, men det blir 7 år siden forrige fødsel....

Skrevet

Her blir det mp3 spiller med god musikk, sportsdrikk, ullsokka og varmeflaske :)

Skrevet

Varmeflaska mi var gull vært sist:) Også har jeg kjøpt med en sånn høytaler som man kan koble tellefon eller ipod til, den har jeg lyst til å få med meg:)

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Ser det er mange som vil ha med seg musikk :)

Stearinlys tror jeg pigade jeg skal ta med meg også :) Siden dette forhåpentligvis blir et november barn, da er det jo mørkt ute :) Dempe belysningen og sette stemningen skikkelig :D

Skrevet

Trur ikke jeg får lov til å bruke stearinlys på sykehuset, pga røykvarslerne og brannfaren :/

Skrevet

Topp/kjole å føde i, hater disse sykehus-skjortene. Drikkeflaske og lettspist snacks for kjapp energi.

Vurderer heller "kjøleflaske" enn varmeflaske, men jeg skal føde nå snart, det er varslet sommervær og vet jeg blir varm og svett.

Hårstrikk, hårbånd o.l. er viktig. Tenk deg at du skal på en SKIKKELIG hardtreningsøkt, og ta med de samme tingene som du føler hjelper for å komme gjennom denne.

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Vet at forrige fødsel hadde jeg med meg vann, juice og sjokolade. Det endte med at vordende pappa og bestemor spiste og jeg drakk :) Hehe

Så hva jeg tar med meg av spiselig er ikke så viktig tror jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...