Gå til innhold

Drittlei kommentarer om magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva det er med folk, bare i løpet av dagens arbeidsdag var det fire stykker som kommenterte magen min.

Faen i h. altså, det er en annenhver time det. Kan de ikke holde kjeft, kommentarene er ikke konsekvente heller....

Dagens kommentarer:

- 12 uker på vei?Ja, vel. Nei, jeg sa 12 uker igjen til termin. Ikke lenger, da er du jammen ikke stor.

- Her begynner det å skje ting, magen vokser.

- Man ser nesten ikke at du er gravid.

- Nå begynner det å bli stor mage. Du er klar over at det er masse sukker i brunost og syletøy.

Beklager frustrasjon...kan jeg ikke ha kroppen min i fred?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske kjedelig ja. Jeg er 18 uker på vei,men får stort sett bare hyggelige kommetarer,men forstår at sånne kommentaret er kjedelige

Skrevet

skjønner at man tidvis kan bli litt lei, men jeg syns stort sett det er koselig når noen kommenterer magen min.

men syns det kommer an på hvordan de er ment.

har en venninne som stadig må kommentere at jeg er blitt så enormt svær, og at hun ikke skjønner hvordan jeg skal klare å bli større nå... de er ikke så veldig koselige å få.....

Skrevet

Oh yes! Jeg er drittlei av å være allemannseie.

Særlig "festligheter" som hei tjukka og "nå må du ikke sprekke" osv kan de godt spare seg.

Jeg er ikke interessert i å diskutere kroppen min offentlig, eller rundt formelle middagsbord. Det er ubehagelig. Jeg er nemlig svært klar over at magen begynner å bli stor. Faktisk.

Skrevet

Ja huff. Jeg er i uke 28 og blir spurt om jeg er fødeklar......nei jeg har 12 uker igjen.....blæææææ

Skrevet

Får stadig høre: sikker på at det ikke er tvillinger? Kan jo hende den ene har gjemt seg bak den andre......blæhhhhhh Dritt lei nå ja.

Skrevet
Får stadig høre: sikker på at det ikke er tvillinger? Kan jo hende den ene har gjemt seg bak den andre......blæhhhhhh Dritt lei nå ja.

Ja det er faktisk den værste og mest irriterende av dem alle. Nei da jeg har vært på 3 ultralyder og ingen så at det var 2 der.......

Skrevet

slutt å bruke energien din på å irritere deg over det! Bare svar de tilbake - smil og glem kommentarene :) Så får du det så mye greiere med deg selv :) Du kommer nok til å høre mer g mer etterhvert som terminen nærmer seg - trust me - jeg har 5 dager igjen t termin! ;)

Skrevet

Ja huff. Jeg er i uke 28 og blir spurt om jeg er fødeklar......nei jeg har 12 uker igjen.....blæææææ

Samme her!

Og ble også spådd at jeg ventet tvillinger forleden. Huff.. Hehe

Jeg er faktisk vel så opptatt av at jeg også er gravid i rumpe og lår.. ;)

Til nå har jeg bare ledd, for folk blir så flaue..

"vet du, jeg har faktisk nesten 3 mnd igjen, jeg"" sier jeg..

Er 30+1 i dag, ble spurt om jeg skulle føde snart for 2 uker siden.

Skrevet

Ja, vi er nok litt forskjellig. Jeg liker å få kommentarer på magen, gjør meg ingenting at de synes jeg er stor. Jeg er veldig glad i i min voksende mage. Det er ikke så lett for folk å vite hva man skal si/ikke si, og da er det lett å si litt "klumpsete" kommentarer. Lukk ørene og gled deg til nurket kommer:-)

Skrevet (endret)

Gravidmagen blir et tema hvor enn man er, er jo litt hyggelig at folk bryr seg, men har noen kommentarer jeg synes er bedre enn andre jeg og...var på legevakten med bihulebetennelse når forrige uke (var da 28) og LEGEN sier : 28 uker?? Med to da eller?(og han var helt seriøs) hm nei bare en gitt... Og på jobben og forrige uke fikk jeg: jenta ja, jeg ble også SKIKKELIG brei når jeg venta jente.....hm ok...mens noen sier: så godt du ser ut! Og det er jo hyggelig :) før hastesnitt sist hørte jeg han som skulle skjære i meg si: ut her kommer det nok en svææær unge ja...ha ha :) men han var "bare" 3840g :)

Endret av lillebie på`n igjen
Skrevet
slutt å bruke energien din på å irritere deg over det! Bare svar de tilbake - smil og glem kommentarene :) Så får du det så mye greiere med deg selv :) Du kommer nok til å høre mer g mer etterhvert som terminen nærmer seg - trust me - jeg har 5 dager igjen t termin! ;)

Da har vi samme termin... hehe..

Personlig synes jeg det er mye artigere at ALLE kommenterer at jeg ikke har ANKLER noe mer!!! :D Det er ingen som ikke ser det.. så nå blir det KUN lange bukser fremover :P hehe...

Synes ikke det er artig å høre hvor stor jeg har blitt.. men hey, jeg er jo det i fht til hva jeg pleier å være - og det er jo fordi det er en BABY som blir lagd!

Gleder meg bare til å møte nøstet og så få kroppen min tilbake :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...