Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 Noen erfaringer med disse produktene? Er det noe bra?
valkyrien Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 De fungerer fint for meg, men jeg bruker fint lite sminke. Veldig fornøyd med dusjsåpene av merket Jardines du monde derfra
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 24. august 2012 #3 Skrevet 24. august 2012 Samme som valkyrien:) Så digger jeg ansiktssåpen soin clarifiant Den har jeg også gitt til alle mine venninner Fordi jeg digger den f alle elsker den og har fått porselens hud:) Så er det så billig og gode tilbud
Musemorbr / Skrevet 24. august 2012 #4 Skrevet 24. august 2012 Den dusjsåpen har jeg også stående, med bomullsblomst, og den lukter godt. Men jeg har ikke brukt den siden jeg kuttet slike parfymerte produkter. Har prøvd noen produkter derfra, ansiktskrem, håndkrem og lipgloss, og de er helt ok. Ikke mer fantastisk enn andre produkter, men ikke dårlige.
☆☆☆ Skrevet 24. august 2012 #5 Skrevet 24. august 2012 Er også veldig fornøyd med dusjsåpen, shampoo også. Har ikke prøvd noe annet.
Gjest ronja røverdatter Skrevet 24. august 2012 #6 Skrevet 24. august 2012 De har mange gode kremer, shampooer og såper og solkremen er knallbra. Den har også gjort det godt i tester. Jeg har ikke prøvd make-up'n derfra. Yves Rocher er egentlig undervurdert her i Norge. Her er det stort sett et postordre-selskap som selger billig sminke. I utlandet, er det et stort selskap med mange egne butikker og salonger.
Musemorbr / Skrevet 24. august 2012 #7 Skrevet 24. august 2012 Tittet nettopp inn på facebooksiden deres, og der påstås det faktisk at de har begynt å teste på dyr.
☆☆☆ Skrevet 24. august 2012 #8 Skrevet 24. august 2012 Tittet nettopp inn på facebooksiden deres, og der påstås det faktisk at de har begynt å teste på dyr. Hvis du leser svaret de gir, sier de at yves rocher stanset dyretesting i 1989.
lille bie Skrevet 24. august 2012 #9 Skrevet 24. august 2012 Har parfyer der i fra og godt fornøyde med dem
Gjest Filifjonka Skrevet 24. august 2012 #10 Skrevet 24. august 2012 Jeg har brukt en god del produkter derfra i perioder. Jeg har enda tilgode å finne en sjampo fra dem som er god. Jeg synes håret mitt blir tørt og pistrete av sjampoene deres. Men jeg har brukt endel sminke og dusjsåper, og synes det er bra.
Cat.68 Skrevet 24. august 2012 #11 Skrevet 24. august 2012 Make up fjerneren deres er den beste jeg noensinne vært borti. Den heter "purbleuet". Solsprayene deres er også veldig veldig gode, og lukter så godt.
dyrekjemper Skrevet 10. februar 2016 #12 Skrevet 10. februar 2016 Jo, det er sant, Yves rocher tester på dyr. De innrømmer det også selv, de tillater at produktene deres blir testet i Kina, de tenker ikke på dyrene. Hold dere langt unna de. De er ikke på dyrevernalliansen sine grønne lister eller Peta sin. Ikke støtt dyreforsøk ved å handle av de. Vent heller til de kommer på lista hos dyrevernalliansen. Hjelp dyrene, ikke støtt Yves Rocher med penger. Her er noe dyrevernalliansen har svart meg: I Kina er det myndighetene som gjennomfører testene, ikke selskapene selv. Mange sier derfor at det er utenfor deres kontroll, og at de selv ikke tester på dyr. Dette lar vi oss ikke lure av, dyreforsøkene gjennomføres jo nettopp fordi kosmetikkselskapet er tilstede i landet og ønsker å selge produktene sine der. Hvem som gjennomfører testene er irrelevant for de mange dyrene som må gjennom grusomme tester. Dersom du allerede har noen produkter, så har det liten hensikt å kaste dem. Poenget er å ikke kjøpe nye, slik at man unngår å støtte disses selskapene økonomisk. Vi har alle vært der at vi ikke kjente til problemet, det som er viktig er at vi tar et standpunkt på dyrenes side. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå