Gå til innhold

Er det greit å ta 2 Pergo-kurer etterhverande?

Anbefalte innlegg

Noen erfaringer med dette?

Har "hørt" at det ikke er bra for overstimulering av eggstokkene, og skal bare tas annenhver mnd.

Har hatt en pergokur denna mnd, med positivt eggløsnings- blodprøve. Så håper håper håper på at graviditetstesten skal slå ut positivt om en ukes tid!

Men hvis den ikke gjør det (blir jeg SUPER SKUFFA), må jeg jo ha flere pergokurer.. Derav spørsmålet mitt.

Noen erfaringer damer? :)

Fortsetter under...

Det går greit sålenge du ikke har endometriose, er fare for å få intense smerter hvis du har endo (min erfaring) :)

Nei det har jeg ikke. Håper jo at jeg slipper en kur til! *kryssefingrene*

Takk for svar :)

Ok, da kjører jeg bare på neste mnd og hvis denna mnd ikke klaffer.

Begynner å bli utolmodig kjenner jeg! Håper det sitter snart.

Blei du gravid av de 3 kurene Klar for nr2 **-

med spire**?

Annonse

Hei jeg har gått på 5 lurer på rad legen sa aldri noe om at det ikke måtte være etterhverandre. Er fortsatt ikke blitt gravid men venter i spenning nå etter 5 te kur om det klaffer:)

*krysserfingrene* for deg :)

Jeg fikk beskjed av gyn at jeg måtte ha pausemåned pga overstimulering. Får du ikke noen form for oppfølging i mens du går på pergo? Du kan jo kanskje ringe gyn å høre? Alle er vi jo forskjellige...

Snakket med gyn her om dagen, og hu sa ikke noe om at jeg skulle ha en mnds pause mellom Pergo-kurene. Men jeg spurte heller ikke.. Skal ringe gyn å høre, hvis det viser seg at jeg trenger en kur til.

Ok, da kjører jeg bare på neste mnd og hvis denna mnd ikke klaffer.

Begynner å bli utolmodig kjenner jeg! Håper det sitter snart.

Blei du gravid av de 3 kurene Klar for nr2 **-

med spire**?

Ja vi er vel alle tålmodige nå etterhvert..... Jeg skal til gyn. Om ti dager så blir spennende høre hva han sier nå. Kom plutselig blødning nå hos meg lurer på hva det er?

Ok, da kjører jeg bare på neste mnd og hvis denna mnd ikke klaffer. Begynner å bli utolmodig kjenner jeg! Håper det sitter snart. Blei du gravid av de 3 kurene Klar for nr2 **- med spire**?
Ja vi er vel alle tålmodige nå etterhvert..... Jeg skal til gyn. Om ti dager så blir spennende høre hva han sier nå. Kom plutselig blødning nå hos meg lurer på hva det er?

Blir spennende å høre da :)

Forventer du mens eller? Siden du blør mener jeg..

Annonse

Nei venter ikke mens enda er akkurat ferdig me siste så går venter på el nå den skal egentlig være på torsdag ca og da skal jeg til gyn. ( ikke om ti dage som jeg har klart å skrive) håper han klare se noe da elle forklare denne blødningen som kun varte fra i går kveld til i dag morges.... Er spent på om det kan skje noge snart:)

Ok, da kjører jeg bare på neste mnd og hvis denna mnd ikke klaffer. Begynner å bli utolmodig kjenner jeg! Håper det sitter snart. Blei du gravid av de 3 kurene Klar for nr2 **- med spire**?

Blir spennende å høre da :)

Forventer du mens eller? Siden du blør mener jeg..

Når har du ikm? Er det første kur du er på?

Petra-prøvedokke IKM er i begynnelsen av sept, mellom 1-3 sept. Men jeg pleier alltid å få farget utflod opp til en uke før mensen setter igang, så har ikke fått det enda.. Så kanskje kanskje det har klaffet :)

Dette er min 2 Pergokur.

Håper det klaffer nå da blir spennende høre om det har skjedd:) jeg trur jeg har hatt el allerede uten å merke det, at derfor det har kommet blødningeKanskje festeblødning? Får leve i nuet se ka som skjer:)

Tisset på pinnen idag tidelig, og den viser positivt! :D :D :D

Den viser litt svakere enn kontrollstreken, men kan tydelig se at den er positiv.. Det er 4 dager før IKM. Så YES YES YES :D :D :D

Håper det ikke skjer noe nå, også er den ikke positiv likevel.. Så får teste igjen om noen dager, og se da. Håper ikke det blir skuffelse.

Gratulere Sååå mye:) det va bra ja du får ta en kontroll test etter ikn for å være sikker:) jeg trur jeg har en ustabil syklus denne mnd, enten har jeg hatt el tidligere enn forventa og da kan jo blødningen være festeblødning? Lov å håpe.

Gratulere Sååå mye:) det va bra ja du får ta en kontroll test etter ikn for å være sikker:) jeg trur jeg har en ustabil syklus denne mnd, enten har jeg hatt el tidligere enn forventa og da kan jo blødningen være festeblødning? Lov å håpe.

Takker :D

Krysser fingrene for deg, og håper at det var en festeblødning :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...