3 blå Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 Jaja, det er 13 dager til termin, så jeg vet det er mange før meg i køen... Men jeg var så innstilt på å føde i går. Hadde rier fra 2 om natta og var inne på føden på sjekk. 2 cm åpning og moden Skal ha setefødsel, så de setter epidural på 4 cm. Ble sendt hjem, og klokken 10 stoppet alt opp. Har nesten ikke kjent noe etterpå, eneste litt blodslim etter jeg tisser. I aller værste fall kan jeg gå i 24 dager til! Selv om jeg håper de setter meg igang til termin. Gutten er målt til å være 3780 gram nå og ca 4,5 kg til termin. Jeg ønsker ikke å føde en 5 kg baby i setefødsel 11 dager over termin altså... Lykke til alle fødeklare, måtte vi få en strålende fødselshelg! :)
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 Mange lykkeønsker og fødestøv til deg. Håper det løser seg fort og fint :-D
Pellepan07 Skrevet 24. august 2012 #3 Skrevet 24. august 2012 Jaja, det er 13 dager til termin, så jeg vet det er mange før meg i køen... Men jeg var så innstilt på å føde i går. Hadde rier fra 2 om natta og var inne på føden på sjekk. 2 cm åpning og moden Skal ha setefødsel, så de setter epidural på 4 cm. Ble sendt hjem, og klokken 10 stoppet alt opp. Har nesten ikke kjent noe etterpå, eneste litt blodslim etter jeg tisser. I aller værste fall kan jeg gå i 24 dager til! Selv om jeg håper de setter meg igang til termin. Gutten er målt til å være 3780 gram nå og ca 4,5 kg til termin. Jeg ønsker ikke å føde en 5 kg baby i setefødsel 11 dager over termin altså... Lykke til alle fødeklare, måtte vi få en strålende fødselshelg! :) Høres ut som du er på god vei til noe, masse lykke til!!! Har selv termin imorgen, og vært mer enn klar veldig lenge. Nå er formen skikkelig laber, og humøret er det også så som så med, krysser fingrene for at det blir fødsel i natt på både deg og meg!
Vinterblomst Skrevet 24. august 2012 #4 Skrevet 24. august 2012 to blå-gravid igjen, du kan vel ikke gå sååå lenge når du er moden og har begynt å få åpning! ? Nærmer seg nok nå. Lykke til!!
3 blå Skrevet 24. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2012 Nei, jeg håper ikke det tar så lang tid nå... Hvis det ikke skjer noe før tirsdag, så skal jeg til jordmor for å bli strippa. Det kan jo hkelpe Lykke til alle dere andre også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå