Gå til innhold

trenger litt hjelp ang lammeskinn :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal kjøpe lammeskinn for å ha i sengen til babyen :)

meeen, hva anbefaler dere?

jeg har sett på tøffeliten, babydan sin, som koster 349. å så har jeg sett på nøstebarn sitt som koster 780.

hvilken av di hadde du valgt? tror dere ikke babydan sin er like bra som nøstebarn sin?

takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en pris. Jeg kjøpte et til ca 300 kr. Hadde aldri betalt nesten 800 kr

Skrevet

Veldig forskjell på ullen i lammeskinnene, er spesielle typer man anbefaler til spedbarn :) Men står det på den billige at det også er til spedbarn, er det jo ingen fare :) Størrelsen på skinnet kan og variere, dermed også pris :)

Skrevet

Jeg går for nøstebarn. Men det er fordi jeg er opptatt av miljøvern og litt (i overkant?) redd for alle kjemiske stoffer vi omgir oss med hele tiden. Nøstebarn sine skinn er ikke kjemisk behandlet så det føles trygt for meg..

Skrevet

det står at babydan sitt er garvet og uten bruk av farlige kjemikalier :)

HI

Skrevet

Jeg kjøpte to skinn på Babyshop for 4 år siden som vi har brukt. De kostet 279,- da tror jeg. De har vært helt supre. Korthårede skinn. Det ene har alltid ligget i vogna, og det andre hadde vi i senga på vinteren.

Skrevet

Jeg elsker Nøstebarn-skinnene, de kan brukes leeeeeeeeeeenge og er vel verdt pengene spør du meg:)

Skrevet

Jeg har også kjøpt mitt på Nøstebarn... :-)

Må man vaske de fra Nøstebarn før bruk? Gjør dere det?

Skrevet

Jeg har og kjøpt på nøstebarn, dette trenger man ikke vaske før bruk :) Siden det er uten kjemikalier og trenger bare å luftes :) For å bevare ullens innhold av lanolin som virker bakteriehemmende, bør man ikke vaske skinnet for ofte :) Bare lufte det, gjerne 1 times tid hver dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...