HokusPokus1 Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 Er det vanlig? Jeg skal til fastlege litt seinere idag, så får høre hva hun har å si, men lurer på hva dere har opplevd å gjøre..
*venter en liten gutt feb* Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 jeg har hatt flere SA/MA og mange ganger behøvde jeg ikke UL etterpå siden det virket som om alt hadde kommet ut igjen, men di gangene jeg hadde smerter etterpå har jeg tatt UL. men for å føle deg sikker så kan du be om UL for at du skal føle trygg.
HokusPokus1 Skrevet 24. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2012 Takk for raskt svar *siri* ! Jeg blødde mye i ca 5 timer igår, og minsket ut over kvelden, litt inatt. Ingen blødning hittil idag. Dette var første gang jeg noen gang har vært gravid, så alt er så nytt og jeg og mannen usikker på alt som skjer. Mulig jeg ber om UL, for å ja, føle oss trygge.
Glow2011 Skrevet 24. august 2012 #4 Skrevet 24. august 2012 Jeg ville bedt om en UL evt tatt en privat om du ikke får noe henvisning. Jeg har selv hatt 3 SA og tok privat UL med alle i tillegg til HCG prøve. jeg hadde også en blødning i siste graviditet som varte i halvannet døgn. Da var jeg ca 5+4 og UL viste to foster og en blødning fra livmor. Dette gikk fint og vi har i dag en jente og gutt på 7 mnd:) Så jeg er tilhenger av å få det avklart så raskt som mulig, når det er mulig å se noe på UL. Masse lykke til, jeg krysser fingrene for deg!
HokusPokus1 Skrevet 24. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2012 Takk for svar Glowe2011! Dette var i 5+3.. Ber om UL for trygghetens skyld + HcG.
*venter en liten gutt feb* Skrevet 24. august 2012 #6 Skrevet 24. august 2012 ønsker deg lykke til hos legen, gjør det du føler deg trygg på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå